Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,570 záznamů.  začátekpředchozí1214 - 1223dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
Švábová, Karolína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Nová, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje strategii značky přírodní biokosmetiky Sanoflore, adaptovanou na český trh. Práce je rozdělena do 3 částí. První dvě části jsou teoretickým základem pro třetí, praktickou část. V první části je definována značka, její prvky, hierarchie, typy a znalost. Druhá část je věnována řízení značky, positioningu a strategiím značky. Třetí část zahrnuje praktickou analýzu strategie značky Sanoflore a návrh změn pro lepší dosahování cílů značky.
Expanzia českej firmy MEDICI-H na slovenský trh
Valovčíková, Lucia ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Témou tejto práce je vypracovanie stratégie pre českú firmu, ktorá by chcela expandovať na zahraničný trh. Na základe analýzy firmy, cieľového trhu a konkurenčných firiem, je postavený celý projekt vstupu českej firmy na zahraničný trh. Táto práca navyše obsahuje konkrétne technické či marketingové rady zamerané na podporu projektu expanzie českej firmy na zahraničný trh.
Dílčí strategie podniku
Štabrňáková, Eva ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Remešová, Jana (oponent)
Cílem práce je zmapovat procesy v personální činnosti společnosti Schneider Electric, a. s. ve vazbě na cíle personální strategie společnosti. Popsat personální strategii a dílčí činnosti vedoucí k jejímu naplňování. Pomocí strategické analýzy dále zjistit vnější a vnitřní faktory, které na realizaci strategie mají vliv a silné a slabé stránky personální strategie. V návaznosti na výstupy z analýzy navrhnout nové postupy a řešení, které by pomohly k lepšímu naplnění jak personálních cílů, tak cílů celé společnosti.
Strategie podniku
Paluka, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Prokeš, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou optimální strategie pro vybraný podnik. Práce je rozdělena na 2 části. Teoretická část by měla objasnit pojmy a postupy při tvorbě vhodné strategie a popsat jednotlivé analýzy, které vedou ke konečné volbě. Praktická část je zaměřena na aplikaci jednotlivých analýz do konkrétního podniku a následné doporučení, jakým směrem by se měl podnik v následujícím období vydat. Cílem práce je provést komplexní strategickou analýzu ve vybraném podniku a na základě této analýzy určit současnou pozici společnosti na trhu a následně navrhnout strategii na následující období.
Dílčí strategie podniku
Ozimá, Vladimíra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kudynová Klimtová, Eva (oponent)
Práce je zaměřena na zpracování dílčí strategie restaurace Il Primo Piatto. Úkolem je provést interní a externí analýzu, zmapovat současnou situaci a navrhnout doporučení pro budoucí vývoj restaurace.
Tvorba a propagace webových stránek
Stránská, Eva ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Němečková, Klára (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu vytvořených webových stránek artbuilding.cz a návrh vhodné strategie pro budování jejich návštěvnosti. V úvodu bakalářské práce je popsán rostoucí trend ve využívání Internetu a internetové reklamy, který podtrhuje stále větší význam webové prezentace jako prostředek zviditelnění se v online prostředí. V další části je charakterizován internetový marketing, spolu s členěním online marketingových nástrojů. V této souvislosti se bakalářská práce zaměřuje především na možnosti webových stránek. Proto je zde také z pohledu internetového marketingu popsán návrh webu, včetně popisu jednotlivých forem jeho propagace. V navazující části jsou uvedeny informace z provedené komplexní analýzy webových stránek a jejich aktuálního stavu. Analýza je rozdělena do jednotlivých částí, které vždy obsahují detailní popis konkrétní analýzy, včetně postupu jejího provedení a následného vyhodnocení spolu s doporučením.
Strategická analýza
Bartuňková, Alena ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je provést strategickou analýzu firmy ELIT CZ, nalézt její silné a slabé stránky, identifikovat příležitosti a hrozby, které na ni mohou čekat ve vnějším prostředí a na základě zjištěných informací definovat strategická doporučení. Práce sestává ze dvou stěžejních částí. V první z nich, nazvané jako teoreticko-metodologická část, jsou vysvětleny postupy a popsána teorie strategické analýzy. Kromě základních definic a vysvětlení souvisejících pojmů jsou nastíněny i nejčastější nástroje strategické analýzy, které jsou využity v druhé, analytické části práce. Postupně jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního okolí, vnitřních zdrojů a schopností společnosti a SWOT analýza. Analytickou část uzavírají strategická doporučení, která vycházejí z výsledků provedené strategické analýzy
Strategie brand managementu ve službách
Novotný, Petr ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Moderní přístupy k teorii služeb. Specifika brand managementu ve službách. Výběr subjektu a analýza produktového portfolia služeb. Návrh strategie šíření značky vybrané produktové řady služeb.
PR strategie plaveckého oddílu TJ Pozemstav Prostějov
Matyášková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bělíková, Barbora (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je navrhnout public relations strategii pro účinnou komunikaci s danými cílovými skupinami a navrženou strategii také prakticky realizovat. V teoretické části stručně popisuji marketingové a komerční komunikace s důrazem na možnosti propagace pomocí nástrojů public relations. Zaměřuji se zejména na praktické využití jednotlivých nástrojů a určení správného postupu, abych v praktické části byla schopná sestavit vhodnou strategii pro neziskovou organizaci, kterou je plavecký oddíl TJ Pozemstav Prostějov. V praktické části navrhuji strategii komunikace s využitím public relations. Strategie, rozpracovaná do taktického scénáře, byla realizována od března do prosince 2011. V závěru hodnotím splnění a účinnost realizované kampaně a navrhuji změny do budoucnosti.
Strategic analysis of Tesco Stores a.s
Križan, Dalibor ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Tesco Stores a.s. Teoretická část obsahuje představení metodologie problematiky strategické analýzy a jejích základních částí, jejichž znalost je podstatná při jejím zpracování. V úvodu praktické části je popsán profil společnosti Tesco. V analýze makrookolia jsou popsány informace o trendech a silách, které nejvíce ovlivňují maloobchodní trh. Dále je analyzované odvětví maloobchodu, jeho atraktivita a hybné síly, které na něj působí. Analýza konkurenčního prostředí odkrývá vztahy v maloobchodě mezi zákazníky, dodavateli a samotnými konkurenty. Portfolio analýza ukazuje pozici základních typů prodejen Tesco a SWOT analýza odhaluje silné a slabé stránky společnosti ve srovnání s příležitostmi a hrozbami trhu. V závěru práce jsou identifikovány specifické výhody a navrženy strategické doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,570 záznamů.   začátekpředchozí1214 - 1223dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.