Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti podniku prostřednictvím Balanced Scorecard a návrhy na její zvýšení
Vydržel, Petr ; Strašil, Milan (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu a výkonnosti společnosti Remarkplast Group a.s. s využitím konceptu Balanced Scorecard. V teoretické části práce je vymezen pojem výkonnost a popsána metodika modelu Balanced Scorecard. V analytické části je přiblížena současná situace společnosti a na základě získaných teoretických poznatků je provedena analýza perspektivy finanční, zákaznické, interních procesů a učení se a růstu. V závěru práce je vypracován návrh implementace konceptu BSC ve společnosti. Jsou navrženy strategické cíle a měřítka společně s cílovými hodnotami, které by měli pomoci společnosti Remarkplast Group a.s. zlepšit její výkonnost v dalších letech.
Zlepšení manažerské práce ve sportovním klubu na regionální úrovni
Mareš, Václav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Zlepšení manažerské práce ve sportovním klubu na regionální úrovni Cíle: Hlavním cílem této práce je vymezení strategických cílů futsalového klubu Tenisáci Benešov. Zhodnotit současnou situaci klubu po personální, organizační a sportovní stránce a navrhnout opatření, která zlepší situaci v některých problémových oblastech a nastínit budoucí směřování klubu. Metody: Metodika této práce byla zaměřená na analýzu klubu. Při analýze bylo využito kvalitativní metody nestandardizovaného rozhovoru. A kvantitativních metod sekundární analýzy dat a dotazníku. Použita byla také SWOT analýza pro přehledné zhodnocení současné situace klubu. Výsledky: Došlo k provedení pečlivé analýzy současného stavu klubu. Na jejím základě byla navržena doporučení pro budoucí směřování klubu, a to v těchto oblastech: strategické cíle klubu, stanovy sdružení, organizační struktura a vymezení kompetencí, využití silných stránek a vnějších příležitostí, zlepšení slabých stránek klubu a vyvarování se vnějším hrozbám klubu. Značná část práce je věnována budování dobrého sociálního klimatu v organizaci, jež je pro úspěšnou existenci klubu stěžejní. Klíčová slova: poslání, vize, strategické cíle, strategické plánování, sociální klima, sociologický výzkum, SWOT analýza, organizační struktura, stanovy sdružení
Návrh implementace modelu Balanced Scorecard ve vybrané společnosti
Knapová, Barbora ; Oplatek, Lubomír (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou modelu Balanced Scorecard a návrhem jeho implementace ve vybrané společnosti. Na základě výstupů strategické a finanční analýzy jsou pro jednotlivé perspektivy odvozeny strategické cíle a jim přiřazena měřítka společně s cílovými hodnotami. Následně jsou stanoveny strategické iniciativy, které vedou ke splnění navržených cílů. Závěr práce se věnuje rizikům a přínosům, jež jsou s implementací konceptu Balanced Scorecard spojeny.
Podnikatelský plán pro rozvoj existující firmy
Petříček, Radim ; Přibyl, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je firma IdentCORE působící na trhu identifikačních RFID médií a potisku plastových karet jakožto distributor. Hlavním cílem práce je sestavení podnikatelského plánu, identifikace tržních a produktových příležitostí. Dále vymezení nových příležitostí expanze do některých zemí EU v segmentu RFID komponent. Teoretická část je věnována struktuře, účelu a obsahu podnikatelského plánu společně s definicemi využitých analýz. Praktická část se poté zabývá samotným podnikatelským záměrem s konkrétními dosaženými hodnotami a hodnocením. Výstupem práce je společnost IdentCORE s. r.o. se stanoveným finančním plánem, návrh inovace v produktovém portfoliu a úspěšné implementace e-shopu s novou webovou prezentací.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Návrh obchodní strategie firmy Eisberg, a.s.
Procházková, Veronika ; Nováček, Milan (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie firmy Eisberg, a.s. Práce popisuje a analyzuje jednotlivé oblasti podnikání firmy, ve kterých firma působí. Nalézám proto nedostatky v těchto oblastech a následně zpracovávám návrhy a opatření, jež umožní firmě vylepšit její pozici na trhu.
Aplikace integrovaného modelu managementu a návrh Balanced Scorecard v organizaci
Matulková, Lenka ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu vybrané organizace z pohledu komponentů a faktorů, které následně slouží ke stanovení návrhu systému strategického řízení Balanced Scorecard. První část je zaměřena na deskripci teoretických východisek vztahujících se k problematice efektu správy a managementu organizací. Komplexní zhodnocení úrovně managementu organizace je provedeno v druhé části. Výkonnost organizace je posuzována pomocí aplikace metody Balanced Scorecard, jsou stanoveny jednotlivé perspektivy organizace, stanovena strategie, cíle a jejich měřítka. Vzájemná provázanost cílů je prezentována ve strategické mapě. Závěr je tvořen vyhodnocením dosažených zjištění a formulováním konkrétních doporučení pro vybranou organizaci.
Strategie rozvoje podniku potravinářské výroby
SCHÁNILCOVÁ, Kamila
V diplomové práci bylo hlavním tématem zpracování vnitřní a vnější analýzy podniku a na základě provedené strategické analýzy, sestavit novou rozvojovou strategii podniku. Nová rozvojová strategie je zaměřená na záchranu podniku před likvidací a na rozšíření výroby při udržení kontinuity podnikání. Pomocí vnější analýzy byl zjištěn vývoj vnějšího okolí podniku. Analýza vnitřního prostředí umožnila specifikovat vnitřní zdroje podniku a jejich využívání podnikem. Návrh nové rozvojové strategie obsahuje scénář budoucího vývoje vnějšího okolí, novou vizi a poslání podniku. Dále byly stanoveny strategické cíle, které budou dosaženy novou strategií podniku. Nová rozvojová strategie je zacílena na získávání nových trhů a zákazníků, zařazením nových lahůdek do výrobního portfolia pro spotřebitele preferující zdravý životní styl. Konkurenční výhoda je v tradici, poctivosti výroby lahůdek a osobním přístupu k zákazníkovi.Podnik se nachází v těžké finanční situaci, a tak je pro něj nezbytné zavést jisté změny, které ho zachránily před likvidací
Strategická analýza podniku
Dudincová, Jana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tučková, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsem zpracovala strategickou analýzu společnosti Pacovské strojírny, a.s., ve které jsem využila různé metody interní a externí strategické analýzy. V případě interní strategické analýzy se jednalo o analýzu zdrojů podniku, portfolio analýzu a SWOT analýzu. Externí strategická analýza zahrnovala Porterův model pěti sil, PEST analýzu a analýzu konkurentů. Na základě uvedených analýz jsem doporučila vhodnou strategii pro budoucí vývoj podniku.
Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu v turistické oblasti Chodsko
WEBEROVÁ, Ivana
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit primární a sekundární potenciál rozvoje cestovního ruchu na Chodsku a poté na základě analýzy navrhnout možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu s vymezením priorit a opatření. Vlastní návrhy ve formě strategických cílů jsou zvoleny tak, aby vedly ke strategickému rozvoji cestovního ruchu na Chodsku. Pro splnění všech cílů byla kromě situační analýzy vypracována také SWOT analýza a problémová analýza zkoumaného území.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.