Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech
Procházka, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit preference zákazníků ve dvou vybraných fitness centrech v Sedlčanech. Dalším úkolem je na základě takto zjištěných poznatků navrhnout řadu doporučení pro majitele fitness center, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků těchto fitness center. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda dotazníkového šetření. Konkrétně šlo o kvantitativní výzkum, který probíhal prostřednictvím elektronického dotazníku. Tato práce bude čerpat jak z primárních, tak i sekundárních dat. Primární data byla získána pomocí elektronického dotazníku, který byl uskutečněn s návštěvníky fitness center PeVan Gym a Vltavan sport. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění preferencí zákazníků zkoumaných fitness center, na jejichž základě bylo následně vytvořeno doporučení pro budoucí vývoj daných fitness center. Jako nejdůležitější preferenci pro výběr fitness centra patří kvalita strojů. Dále respondenti při výběru fitness centra dbají nejvíce na umístění zařízení. Dalším důležitým faktorem při výběru fitness centra respondenti uvedli doporučení a jako třetí faktor uvedli cenu nabízených služeb. Klíčová slova: služby, sport, kvalita, fitness, sportovní služby,...
Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech
Procházka, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu nabízených služeb ve dvou fitness centrech, které působí ve městě Sedlčany. Jedná se o Fitness centrum PeVan Gym a Vltavan fitness centrum. Metoda: V této bakalářské práci byly použity metody kvalitativního dotazníku s kombinací tzv. mystery shoppingu. Metody budou následně použity k vyhodnocení dat, která přispějí k doporučení zlepšení služeb a nabídek těchto fitness center. Tato práce bude čerpat jak z primárních tak i sekundárních dat. Primární data byla získána pomocí kvalitativního dotazníku, který byl uskutečněn s návštěvníky zkoumaných fitness center. Výsledky: Výsledkem práce je porovnání získaných dat z kvalitativního výzkumu a mystery shoppingu. Dále poskytnutí doporučení návrhů na zlepšení provozu fitness center. Klíčová slova: služby, sport, kvalita, fitness, sportovní služby, mystery shopping
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu
Benda, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost klientů České asociace Sport pro všechny (ČASPV) metodikou Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení. K dílčím cílům práce patří modifikace metodiky ECSI do prostředí sportu a porovnání výsledných hodnot indexů ECSI z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV, odlišných metod stanovení vah měřitelných proměnných i již provedených výzkumů v českém komerčním prostředí. Metody: V práci je prostřednictvím metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od zástupců a klientů ČASPV je využito dotazování elektronické a písemné. Výsledky: Dle výsledných hodnot indexu ECSI jsou klienti ČASPV s poskytovanými službami a činností asociace velice spokojeni. Z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV dosahuje skupina odborů Sportu pro všechny (SPV), jež je navázána na tento systém vyšší hodnoty indexu ECSI. Při srovnání s již provedenými výzkumy u komerčních subjektů vykazuje celkový index ECSI zkoumané asociace a čtyři hypotetické proměnné vyšších hodnot. I přes značnou spokojenost klientů jsou v...
Komparace fitness center v Benešově
Navrátilová, Hana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Komparace fitness center v Benešově Cíl práce: Tato bakalářská práce porovnává vybrané fitness centra ve městě Benešov. Byl zde proveden průzkum kvality nabízených služeb metodou SERVQUAL dotazníku, kde se zákazníci vyjadřují ke službám centra a očekávaným službám v jejich "dokonalém" fitcentru. Díky tomuto dotazníku bylo možné porovnat fitness centra a doporučit určité změny, které by mohly pomoci zlepšit kvalitu a tím i větší spokojenosti zákazníků. Metodika: Srovnání kvality služeb bylo realizováno pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který byl předložen zákazníkům fitness center v Benešově v období jara 2013. Standardizovaný dotazník zkoumal a porovnával očekávanou kvalitu nabízených služeb, které podle zákazníka patří do ideálního fitness centra a zákazníky vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v jednotlivých centrech. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami v benešovských fitness center vyplývá, že klienti jsou nejvíce spokojeni se službami v S-centru. I toto centrum má však rezervy. Pro dosažení naprosté spokojenosti návštěvníků je nezbytné některé služby vylepšit, a odstranit malé nedostatky. Ostatní centra však mají rezervy větší. V této práci jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci zlepšit kvalitu poskytovaných služeb v...
Ekonomické podmínky založení sportovního zařízení
Vojáčková, Jana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Chmelařová, Petra (oponent)
Název: Ekonomické podmínky založení sportovního zařízení Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit model založení sportovního zařízení v pohraničním městě České Velenice. K dosažení cíle je nezbytné definovat jednotlivé kroky a popsat činnosti související se vznikem nového podnikatelského subjektu. Záměrem je vytvoření sportovní nabídky, která ve městě a okolí chybí, vyplňovala by mezeru na trhu a zároveň reflektovala požadavky stávajících a potenciálních zákazníků. Celkově jde o zjištění podnikatelské vize. Metody: V diplomové práci byly využity metody popisné analýzy, pozorování a dotazování. Metody - popisná analýza a pozorování byly aplikovány pro charakteristiku města České Velenice a vyhodnocení podmínek pro nový podnikatelský subjekt. Realizace písemného dotazování byla klíčová pro zjištění přání a potřeb obyvatel v rámci uvažovaného sportovního zařízení. Pro závěrečné stanovení rizik a předpokladů úspěchu byla použita SWOT analýza. Výsledky: Na základě charakteristiky města České Velenice a provedeného písemného dotazování bylo shledáno, že ve městě i okolí chybí zařízení nabízející možnost kvalitního sportovního vyžití. Je zde dostatek zájemců o sport i o nové sportovní zařízení a tedy potenciál pro uskutečnění dané podnikatelské vize. V projektové části byl sestaven podle osnovy...
Marketingový plán fitness centra Trinity
Větříček, Adam ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: MARKETINGOVÝ PLÁN FITNESS CENTRA TRINITY Cíle práce: S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru Trinity pomohl upevnit pozici na trhu. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, Porterův model pěti sil, portfolio matice BCG, PEST analýza, SWOT analýza a konstrukce souřadnicových sítí. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový plán fitness centra Trinity na rok 2015 obsahující všechny náležitosti. Plán může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového plánu v oblasti sportovních služeb nebo může být využit přímo v praxi fitness centrem Trinity. Klíčová slova: Sportovní služby, marketing, situační analýza, marketingový plán
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Dohnalová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Dáňová, Kateřina (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz Cíle: Hlavním cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve fitness centru Hopsame.cz, které sídlí v pražských Modřanech. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků je situace centra analyzována a jsou navrhnuta jistá opatření, která by měli dopomoci k vyšší spokojenosti zákazníků a celkové prosperitě podniku. Metody: Z možných marketingových technik byla použita dotazníková metoda. V práci je využito jak písemného, tak elektronického dotazování. Vyhodnocování probíhalo pomocí statistického programu SPSS. Výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech, které byly sestaveny také pomocí programu SPSS. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz vyplívá, že zákazníci jsou se službami relativně spokojeni. Byly nalezeny mezery a doporučeny firmě opatření, které by měli vést k vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: služby, sportovní služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost zákazníka
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Slobodníková, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazník
Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru
Kadlecová, Eva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na vybrané fitness centrum, ve kterém byl proveden průzkum kvality nabízených služeb metodou SERVQUAL dotazníku, kde se zákazníci vyjadřují ke službám centra a očekávaným službám v jejich "dokonalém" fitcentru. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných byl také hlavním cílem tohoto projektu. Díky tomu bylo možné zhodnotit vybrané fitness centrum a doporučit možné změny, které povedou ke zlepšení kvality a tím i větší spokojenosti klientů. Zároveň tato práce vznikla ve snaze pomoci vytvořit standardizovaný model SERVQUAL dotazníku v rámci projektu Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness vedeným magistrem Janem Šímou (číslo projektu: 267811, který je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy). Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který byl předložen klientům fitness centra Gladiátor v období od prosince 2010 do července 2011. Tento dotazník zkoumal a porovnával očekávanou kvalitu nabízených služeb, které si klient představuje v ideálním fitness centru a zákazníky vnímanou kvalitu poskytovaných služeb ve fitnessu Gladiátor v Ústí nad Labem. Výsledky:...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.