Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prezentace vzdělávacích institucí v sociálních médiích
Krásný, Daniel ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Záměrem této bakalářské práce je propojit populární a velmi dynamický svět sociálních médií s internetovými prezentacemi vysokých škol. V první kapitole tak představuji sociální média a zmiňuji jejich výhody a příležitosti. Druhá kapitola se již zabývá konkrétním užitím těchto druhů médií. Nabízím v ní vysokým školám zásady a doporučení pro sociálně-mediální prezentaci. Třetí závěrečná kapitola uvádí výsledky ročního výzkumu prezentací českých vysokých škol v sociálních médiích. Součástí výzkumu je i srovnání sociálně-mediálního působení Fakulty managementu VŠE a dalších oborově příbuzných škol.
Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií
Petrová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií. Jejím cílem je představit muzeím umění a galeriím marketing v sociálních médiích, zejména fungování stránek na Facebooku. Teoretická část práce se věnuje problematice sociálních médií, popisu nejvýznamnějších z nich a především možnosti jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. Praktická část práce vychází ze statistik společnosti Socialbakers, která měří sociální média, a obsahuje analýzu aktivit vybraných českých a zahraničních muzeí umění a galeriích na Facebooku.
Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012
Kočí, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Cílem práce je přiblížit čtenáři současné možnosti propagace a prodeje produktů či služeb malých a středních firem na českém internetu. Práce si klade za cíl na teorii a příkladech z praxe popsat současnou realitu marketingových a promo aktivit na českém internetu. Dále se snaží přiblížit kontext, ze kterého současné reálie vycházejí. Práce se čtenáři snaží pomoci v zorientování se ve všech možnostech, které se organizacím nabízejí v době psaní práce, tedy v roce 2012.
Komunitní marketing na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha
Vitinger, Aleš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Mazouch, Petr (oponent)
Cílem práce je analyzovat možnosti komunitního marketingu a jeho využití pro účely FIS VŠE. Analýza pokrývá sociální sítě obecně -- jejich vznik, vývoj a popis současných dominantních sítí. Druhou části analýzy je studie marketingového využití sociálních sítí, obzvlášť s přihlédnutím na česká specifika a zdejší využívání těchto služeb. Jako podklad pro formulaci strategie komunitního marketingu FIS VŠE je zpracována konkurenční analýza, která mapuje implementaci komunitního marketingu na konkurenčních vysokých školách v Česku a také na špičkových univerzitách v zahraničí. Z této analýzy vyplývá jednak relativní umístění FIS VŠE mezi konkurencí a jednak popis použitelných "best practises" pro formulaci vlastní strategie. Zkušenosti z analýzy jsou využity ve formulaci Strategie komunitního marketingu FIS VŠE, která nabízí rámec pro práci týmu sociálních médií, který ji realizuje. Strategie je zpracována stručnou formou v 6 dokumentech, z části také v interaktivní podobě pomocí Google Spreadsheets tak, aby ji bylo možné snadno převzít, adaptovat a využít. V ostatních dokumentech jsou definována pravidla, cíle a metriky komunitního marketingu. Kromě nich strategie nabízí tipy na konkrétní obsah tak, jak byly zjištěny pomocí analýzy konkurenčních řešení.
Komerční využití sociálních sítí v Maďarsku
Öszi, Karol ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá komerčním využitím sociálních sítí největšími maďarskými firmami. V první části jsou po úvodu o historii a vývoji sociálních sítí detailně popsané jednotlivé vybrané sociální sítě s fokusem na možnosti pro komerční využití. Výběr zkoumaných sítí reflektuje různorodost typů sítí a zahrnuje i sítě, které jsou využívány skoro výhradně lidmi maďarské národnosti. V další části zkoumá kvantitativně i kvalitativně využití popsaných sítí největšími maďarskými firmami. Tyto výsledky jsou následně porovnány s výsledky bakalářské práce stejného zaměření s fokusem na Českou Republiku.
Sociální sítě a jejich komerční využití
Juřenová, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti sociálních sítí pro komerční subjekty. Práce je zaměřena na srovnání v současnosti nejvýznamnějších sociálních sítí a hledání jejich komerčního využití pro společnosti. Při zkoumání jednotlivých sociálních sítích je vždy největší zaměření právě na možnost marketingového využití pro firmy. Tomu předchází analýza aktuální situace internetu a vyjasnění si pojmu internetového marketingu. V práci je kladen velký důraz na rozlišení dvou hlavních způsobů propagace prostřednictvím sociálních sítí, čímž je vytváření komunit kolem firem, produktů či značek a využití reklamních systémů jednotlivých sítí. Práce obsahuje výsledky mnoha důležitých průzkumů, které byly provedeny významnými agenturami, a také mnoho praktických příkladů, jak některé firmy Social Media Marketing využívají. Obsahuje také zhodnocení propojení některých jiných marketingových nástrojů, jako je např. advergaming, affiliate nebo virální marketing, se sociálními sítěmi. Na konci práce jsou výsledky vlastního výzkumu na téma komerčního využití sociálních sítí provedeného formou dotazníku a případové studie čtyř českých firem z různých oborů činnosti.
Marketing na sociálních sítích
Havránek, Václav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem a budováním komunit na sociálních sítích a to s důrazem na síť Facebook. Jejím cílem je představit možnosti využití sociálních sítí v marketingu se zaměřením na budování komunit, analyzovat možnosti využití sociální sítě Facebook pro konkrétní případ internetového portálu, formulovat návrhy a doporučení pro práci a nakonec vyhodnotit realizované aktivity. Zpočátku autor sociální sítě vymezuje, věnuje se jejich historickému vývoji, rozebírá jejich základní druhy a popisuje nejznámější světové i české služby. Dále se práce věnuje marketingovým možnostem sociálních sítí a především síti Facebook, na které je aplikovaná praktická část práce. V té je popsaný a vyhodnocený konkrétní případ budování facebookové komunity internetového portálu Marketing Journal.
Analýza internetového marketingu Citibank
Rytíř, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou internetového marketingu společnosti Citibank. Hlavním cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky prezentace banky na internetu a navrhnout doporučení pro další rozvoj. Toho bude docíleno především provedením analýz přístupnosti a použitelnosti internetových stránek, PPC reklamy, SEO a komunikace na sociálních sítích. Druhotným cílem je zhodnocení využití internetového marketingu na českém bankovním trhu, které je založeno na výsledcích realizovaných analýz.
Internet v marketingu
Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce charakterizuje pojem internet marketing a popisuje jeho jednotlivé složky (search engine marketing, internetová reklama, PR na internetu, e-mail marketing a jiné). Dále popisuje možnosti využití internetu v marketingu a nové formy komunikace na internetu. Výdaje do reklamy na internetu neustále rostou, stejně jako počet uživatelů. S růstem subjektů na trhu vysokých škol se zvyšuje konkurence a je třeba, aby se vysoká škola chovala jako tržní subjekt včetně aplikace marketingu. Cílem této práce je analýza a návrh komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze při využití poznatků z teoretické části. V praktické části bude identifikována cílová skupina, sestavena zpráva a vybrána komunikační cesta. Dále bude sestaven časový harmonogram činností a rozpočet.
Marketingové možnosti hostelu
Ivánková, Alena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Roller, Tomáš (oponent)
Diplomová práce "Marketingové možnosti hostelu" se zabývá podnikem Hostel Marabou Prague a jeho současnými marketingovými možnostmi. Osu práce tvoří marketingový proces strukturovaný do čtyř částí - Marketingové analýzy, Určení marketingové strategie, Konkretizace marketingového mixu a Implementace. Hlavním přínosem práce je analýza specifikého segmentu cestovního ruchu (mladých nezávislých turistů, tzv. baťůžkářů) a vytvoření marketingové strategie, která plně respektuje charakter poptávky, trendy trhu a cíle firmy a využívá propagačních a distribučních možností nových médií, zvláště pak Webu 2.0.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.