Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 773 záznamů.  začátekpředchozí564 - 573dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivnost poskytování služeb v obci - výstavba čističky odpadních vod v obci Zahájí
BOHDALOVÁ, Michala
Cílem práce bude zhodnotit současný stav problematiky poskytování veřejných služeb v obci a posoudit ekonomickou situaci a efektivnost poskytování služeb v obci Zahájí. Práce bude analyzovat vybraný problém, a to výstavbu ČOV v obci Zahájí.
Analýza marketingových činností vybraných malých firem
PEŠTOVÁ, Lucie
Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a trvalou existenci na trhu. Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností vybraných firem služeb, vzájemné porovnání těchto činností a na základě provedených analýz navržení dalšího postupu zdokonalení těchto činností. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány jejich marketingové činnosti. Na základě provedených analýz marketingového mixu, Porterova modelu pěti sil, analýzy komunikačního mixu a SWOT analýzy, bylo možné stanovit vhodné strategické postupy a návrhy dalšího postupu marketingových činností sledovaných subjektů. Návrhy na zlepšení byly doporučeny s ohledem na finanční možnosti majitelů analyzovaných firem služeb.
Analýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníků
BURDOVÁ, Monika
Hlavním cílem diplomové práce je analýza služeb poskytovaných nově zrekonstruovaným hotelem, který se nachází v centru malého města Jaroměřice nad Rokytnou a analýza spokojenosti zákazníků hotelu s těmito poskytovanými službami.
Podnikatelský koncept zařízení služeb rekreačního střediska Nová Živohošť
TOMANOVÁ, Lucie
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat trh ubytovacích a stravovacích služeb v turistické oblasti Střední Čechy ? jih. Dále na základě provedené analýzy formulovat doporučení pro rozvoj služeb ve vybrané oblasti. Vedlejším cílem práce je zjistit potřeby a požadavky návštěvníků a spokojenost s ubytovacími a stravovacími službami ve vybraném středisku letní rekreace u vody Nová Živohošť na Slapské přehradě. Na základě výsledků z dotazníkového šetření, provedených řízených rozhovorů a vlastního pohledu na danou problematiku byly navrhnuty návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti rekreačního střediska a podnikatelský koncept, který se týká kategorizace kempu pro rekreační areál Juniorcamp a Caravan Club na Nové Živohošti.
SPÁDOVOST OBYVATEL ZA SLUŽBAMI V REGIONU ORP TŘEBOŇ
KVANTOVÁ, Radka
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou procesů obslužné spádovosti obyvatel za službami ve vybraném regionu. Do zkoumaného území spadá správní obvod s rozšířenou působností Třeboň a přilehlé obce správního obvodu s rozšířenou působností České Budějovice, Soběslav, Trhové Sviny a Jindřichův Hradec. Takto vymezené území zahrnuje celkem 42 obcí. Základem práce bylo dotazníkové šetření ve vybraných obcích. Na základě vyhodnocení dotazníků byly vymezené obslužné regiony základních a středních škol, zdravotnických zařízení, maloobchodu a služeb. Následně byly tyto obslužné regiony srovnány s obslužným potenciálem obcí.
Příklady novějších přístupů k hodnocení kvality poskytovaných služeb v zahraničních veřejných knihovnách
Šály, Martin
Součástí probíhajícího projektu „Efektivní informační služby NTK“ je vytvoření mechanismu sledování kvality veřejných informačních služeb poskytovaných NTK a jeho pilotní realizace v NTK. Tato aktivita projektu je v úvodní fázi realizace. Jedním z důležitých vstupů jsou zahraniční zkušenosti a „filozofie“ přístupů k hodnocení kvality poskytovaných informačních služeb těchto institucí. Příspěvek uvede vybrané příklady novějších přístupů ve vztahu k možnému využití v ČR.
Prezentace: idr-519_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-519_2 - Stáhnout plný textMP4
Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Tůmová, Miluše ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Koráb, Vojtěch (oponent)
Disertační práce, která se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve vztahu k tvorbě konkurenční výhody. Metodologie použitá pro účely disertační práce. Proces výzkumu spokojenosti a loajality zákazníků. Reference k zahraniční literatuře a dalším pramenům. Formulace cílů disertace a hypotéz. Specifika spokojenosti zákazníků v oblasti poskytování služeb s vysokým podílem personální složky.
Bariéry cestovního ruchu v Alpes-Maritimes
Fiřtová, Monika ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
V diplomové práci byly zmapovány limity rozvoje cestovního ruchu v jednom z nejnavštěvovanějšího regionu ve Francii. Hlavním cílem bylo zjištění primárních i sekundárních bariér rozvoje turismu v Alpes-Maritimes. K postižení příčin negativních faktorů rozvoje, byla provedena analýza jednotlivých sektorů služeb, které bezprostředně souvisí s cestovním ruchem a charakteristika regionu z hlediska přírodních, kulturních a jiných atraktivit. Na závěr byla vypracována souhrnná SWOT analýza a návrhy opatření k podpoře rozvoje cestovního ruchu ve zvolené oblasti.
Marketingový mix v pojišťovnictví a analýza současné marketingové strategie České pojišťovny
Sedliak, Tomáš ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěpánek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii České pojišťovny. Konkrétně se zaměřuje na změny, které proběhly během "Podzimní ofenzívy 2011". Postupně jsou popsány inovace pojistných produktů, marketingové komunikace a distribučního oddělení České pojišťovny. Pozornost je věnována i tvorbě cen pojištění. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu a mar-keting služeb a pojišťovnictví.
Hodnocení spokojenosti klientů s ubytovacími službami
Zavázalová, Simona ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Rážová, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zjištění spokojenosti klientů se službami, které apartmány nabízejí. To bylo prováděno pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část charakterizuje 3*hotel a aplikuje požadavky této kategorie na 3* apartmán. Zároveň popisuje jednotlivé poskytované služby. Praktická část popisuje konkrétní apartmány v Praze a vyhodnocuje požadavky klientů na jednotlivé služby. Výsledkem je doporučení, jak tyto požadavky co nejlépe vyplnit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 773 záznamů.   začátekpředchozí564 - 573dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.