Název:
Marketingový mix v pojišťovnictví a analýza současné marketingové strategie České pojišťovny
Překlad názvu:
Marketing mix in insurance industry and the analysis of current marketing strategy of Česká pojišťovna
Autoři:
Sedliak, Tomáš ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěpánek, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii České pojišťovny. Konkrétně se zaměřuje na změny, které proběhly během "Podzimní ofenzívy 2011". Postupně jsou popsány inovace pojistných produktů, marketingové komunikace a distribučního oddělení České pojišťovny. Pozornost je věnována i tvorbě cen pojištění. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu a mar-keting služeb a pojišťovnictví.This thesis is analysing the current marketing strategy of Česká pojišťovna. In particular, it is focused on changes which were realised during the marketing campaign named "Podzimní ofenzíva 2011". There are described innovations of products of insurance, marketing communication and distribution department of Česká pojišťovna. The attention is also dedicated to the creation of insurance prices. In the theoretical part, there are characterised particular parts of marketing mix, service marketing and insurance mar-keting.
Klíčová slova:
"Podzimní ofenzíva 2011"; cena; distribuce; marketingový mix; pojistné; pojistné produkty; pojišťovnictví; produkt; propagace; služby; SWOT analýza; Česká pojišťovna; "Podzimní ofenzíva 2011"; insurance; insurance products; insurance rate; marketing mix; place; price; product; promotion; services; SWOT analysis; Česká pojišťovna
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32958