Název: Marketingový mix v pojišťovnictví a analýza současné marketingové strategie České pojišťovny
Překlad názvu: Marketing mix in insurance industry and the analysis of current marketing strategy of Česká pojišťovna
Autoři: Sedliak, Tomáš ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěpánek, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: "Podzimní ofenzíva 2011"; cena; distribuce; marketingový mix; pojistné; pojistné produkty; pojišťovnictví; produkt; propagace; služby; SWOT analýza; Česká pojišťovna; "Podzimní ofenzíva 2011"; insurance; insurance products; insurance rate; marketing mix; place; price; product; promotion; services; SWOT analysis; Česká pojišťovna

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32958

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-116251


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-07-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet