Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj metodiky měření televizní sledovanosti v Československu a České republice
Vitková, Zdeňka ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Diplomová práce "Vývoj metodiky měření televizní sledovanosti v Československu a České republice" popisuje metodiku měření televizní sledovanosti s důrazem na rekapitulaci celého procesu získávání výsledků. Autor se v textu zabývá nejprve teoriemi vztahujícími se k výzkumu publika a k výzkumům sociálního užití televize. Následuje stěžejní část práce, která již pojednává o samotném vývoji měření sledovanosti od metody denního kontinuálního výzkumu k elektronickému měření sledovanosti pomocí TV metrů (peoplemetrů) a dalším nově vyvinutým metodám. Denní kontinuální výzkum je rozčleněn na období před rokem 1970, výzkum v letech 1970 - 76 a období po roce 1976. U elektronického měření sledovanosti se autor více soustřeďuje na metodologii výzkumu a vývoj nových technologií. V závěru jsou stručně popsány způsoby měření v dalších vybraných zemích.
Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
Jirásková, Michaela ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jelenová, Martina (oponent)
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím teoretických poznatků a výzkumu zhodnotit efektivitu reklamní kampaně seriálu televize Prima. Dále popíši a zhodnotím sledovanost seriálu na základě získaných dat od společnosti ATO. První část práce se zaobírá teorií marketingu, marketingové komunikace, komunikačního mixu a měřením sledovanosti. V praktické části je popsána a zhodnocena reklamní kampaň na základě dotazníkového šetření. Poslední kapitola se věnuje vývoji sledovanosti seriálu a srovnání s konkurenčním pořadem.
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové práce je aplikací marketingového mixu 4P do prostředí televize. Praktická část představuje deskripci vnitřního fungování FTV Prima v propojení se zmapovaným televizním trhem.
Analýza sledovanosti TV pořadů zaměřených na zdravý životní styl a jeho podporu
Gajová, Klára ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit hlavní důvody sledovanosti pořadů o zdravém životním stylu, jejich vliv na chování diváka a jakou cílovou skupinu tyto pořady zejména zasahují. V teoretické části práce se věnuji rozboru dostupné literatury o zdravém životním stylu, vlivu médií na diváka a o samotných televizních pořadech o zdravém životním stylu. Praktická část je tvořena statistikami sledovanosti a vlastním průzkumem, který byl prováděn pomocí dotazníkového šetření. Má bakalářská práce poskytne komplexní přehled o pořadech zaměřených na problematiku zdravého životního stylu, zjistí, zda tyto pořady diváky ovlivňují a jestli se informacemi získaných z pořadů řídí, tudíž jestli jejich vysílání má na naši společnost pozitivní dopad. V neposlední řadě popíše základní charakteristiky zdravého způsobu života a vlivu médií na člověka obecně. Informace plynoucí z mé bakalářské práce by mohly být využity při produkci pořadů o zdravém životním stylu, protože zjistím, jaká cílová skupina je nejvíce sleduje a do jaké míry své chování na základě jejich sledování mění.
Analýza sledovanosti pořadů zaměřených na životní styl
Kučerová, Kateřina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Koutská, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se zabývá životním stylem současné populace, a jak je její životní styl ovlivňován médii, především lifestylovými televizními pořady. První část práce vymezuje a vysvětluje teoretické pojmy spojené s životním stylem, popisuje vliv médií na životní styl populace a charakterizuje vybrané televizní pořady vysílané v České republice zaměřené na životní styl. Praktická část práce je tvořena analýzou sledovanosti vybraných televizních pořadů, která byla sestavena na základě dat získaných Asociací televizních organizací. Pro metodu analýzy sledovanosti bylo využito ukazatelů share, rating a projekce. Dílčím cílem praktické části bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jakým způsobem ovlivňují vybrané pořady životní styl respondentů.
Logistické procesy při přípravě a realizaci natáčení TV pořadu v České televizi
Borovcová, Julie ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Bareš, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou logistických aktivit při procesu tvorby TV pořadu v České televizi. Cílem práce je objevit a popsat klíčové logistické aktivity a nalézt silné a slabé stránky tohoto procesu. Druhotným cílem je formulovat případná doporučení na zlepšení. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část byla zpracována na základě shrnutí informací z odborné literatury a dále tvoří úvod do problematiky České televize. Konkrétní postup při realizaci televizních pořadů vznikl na základě rozhovorů a osobních schůzek se zaměstnancem České televize, konkrétně s vedoucím produkce. Závěrečné komentáře byly tvořeny pomocí srovnání teoretických poznatků a zjištěných informací.
Komparace nových televizních stanic na českém mediálním trhu
Bláhová, Kateřina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Bečvářová, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce je porovnat tři vybrané televizní stanice -- TV Barrandov, Metropol TV a Prima COOL -- z hlediska jejich marketingové komunikace, upozornit na shodné prvky a odlišnosti. Dále pak zhodnotit tyto TV stanice prostřednictvím faktorů sledovanosti a obecného povědomí, vnímání a působení na diváky. Autorka se také zaměřuje na srovnání cílových skupin a na zaměření výše jmenovaných TV stanic. Díky těmto hlediskům bude možné zhodnotit efektivitu působení vybraných TV stanic na českém mediálním trhu. Počátečním předpokladem je vyšší sledovanost a povědomí o stanici Prima COOL díky příbuznosti s větší a tradiční součástí českého televizního trhu -- stanicí TV Prima a minoritní postavení stanice Metropol TV díky krátkému působení na české mediální scéně.
Analýza sledovanosti TV pořadů - životní styl
Lifková, Hana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pavelka, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aktuální tématikou životního stylu, jenž slouží jako motivace ke vzniku televizních pořadů. Poukazuje na rozmanitost vnímání pojmu životní styl a demonstruje jeho propojení s různými oblastmi života. Charakterizuje segmentaci na základě životního stylu a její následnou aplikaci ve společnosti v podobě rozčlenění trhu na odlišné skupiny preferující konkrétní životní styl. V praktické části je ze dvou různých úhlů zkoumán zájem o pořady o životním stylu. Prvním zdrojem informací jsou statistiky sledovanosti, druhým výsledky vlastní dotazníkové šetření. Práce přináší poznatky o tom, zda jsou pořady o životním stylu sledovány, kdo jsou případní diváci a jaký mají pořady vliv na jejich reálný život.
Optimalizační modely při plánování reklamy
Petruška, Tomáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Kalčevová, Jana (oponent)
Plánování a optimalizace reklamního prostoru v televizích v prostředí českého mediálního trhu vyžaduje znalost vlastností tohoto problému a dále systémy, které by byly schopny ze složitých a kapacitně náročných dat získaných z TV-metrového měření navrhnout pomocí matematických optimalizačních modelů nejlepší výsledky v závislosti na cílech zadavatele. Obsahem diplomové práce je vytváření a implementování matematických modelů, které slouží k řešení praktických úloh týkajících se problémů plánovaní reklamy v televizích. Práce se zaobírá charakteristikou televizního mediálního trhu, měřením sledovanosti, faktory, které sledovanost ovlivňují, zkoumá ale i další ukazatele nevyhnutné k plánování a optimalizaci reklamního prostoru. Výsledkem je vedle obeznámení se s fungováním nákupu reklamního prostoru v televizích hlavně řada funkčních modelů použitelných při práci televizí, mediálních agentur nebo dalších subjektů, které se setkávají s optimalizací reklamy.
Způsoby informování hromadných sdělovacích prostředků o mimořádných událostech
WAWREYN, Štěpán
Způsoby informování hromadných sdělovacích prostředků o mimořádných událostech mají rozhodující vliv na rozhodování lidí, institucí a organizací. Pokud oficiální místa nejsou schopna na mimořádnou událost dostatečně rychle zareagovat, informace je publikována bez ohledu na stanovisko institucí. Každá takto vzniklá informace si žije vlastním životem {--} stává se zdrojem pro další média, přejímá ji rozhlas, lidé o ní diskutují. Tento stav je většinou nevratný. Rychlé, výstižné, vyčerpávající, účelné a pravdivé informace mají nedocenitelný význam. Věcná správnost informování je složitým problémem a je zřejmé, že všechny významné subjekty by měly aktivně a správně informovat své okolí. V této práci jsou zpracovány požadavky na osobu tiskového mluvčího, náplň jeho práce, která se netýká pouze informování o mimořádných událostech, ale komplexní dlouhodobou prácí s médii. Dále jsou v této práci vyjmenovány druhy hromadných sdělovacích prostředků a zástupci jednotlivých médií s působností na území České republiky. U těchto zástupců jsou v práci popsány možnosti jejich využití při informování o mimořádných událostech na základě čtenosti, nákladu výtisků, sledovanosti a poslechovosti. Dále jsou v práci zpracovány možnosti komunikace s médii, mezi něž patří tisková konference a interview, a popsány jsou také zásady komunikace s médii. V práci jsou také popsány druhy mimořádných událostí a základní informace pro obyvatelstvo při jejich vzniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.