Název: Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
Překlad názvu: Analysis of advertising campaign of Prima TV series
Autoři: Jirásková, Michaela ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jelenová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; média; reklama; sledovanost; advertising; communication mix; marketing communication; mass media; rating

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49796

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204948


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet