Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MARKETING ZAMĚŘENÝ NA PACIENTY S FENYLKETONURIÍ (PKU)
Lifková, Hana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šantavá, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dědičné metabolické poruchy fenylketonurie z marketingového hlediska. Teoretická východiska této práce poukazují na odlišnosti marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu oproti ostatním odvětvím. Na základě zmíněných poznatků je analyzován marketingový mix společnosti Nutricia ve vztahu k pacientům s fenylketonurií. V práci jsou využita, jak sekundární, tak i primární data. Mezi hlavní metody, které byly pro analýzu použity, patří komparace a telefonické dotazování. Práce přináší poznatky a doporučení ve vztahu k možným konkurenčním výhodám společnosti Nutricia, které jí mohou pomoci udržet její pozici tržního leadera i v budoucnu. Pozornost je ve větší míře věnována projektu Home Delivery a on-line komunikaci.
Analýza sledovanosti TV pořadů - životní styl
Lifková, Hana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pavelka, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aktuální tématikou životního stylu, jenž slouží jako motivace ke vzniku televizních pořadů. Poukazuje na rozmanitost vnímání pojmu životní styl a demonstruje jeho propojení s různými oblastmi života. Charakterizuje segmentaci na základě životního stylu a její následnou aplikaci ve společnosti v podobě rozčlenění trhu na odlišné skupiny preferující konkrétní životní styl. V praktické části je ze dvou různých úhlů zkoumán zájem o pořady o životním stylu. Prvním zdrojem informací jsou statistiky sledovanosti, druhým výsledky vlastní dotazníkové šetření. Práce přináší poznatky o tom, zda jsou pořady o životním stylu sledovány, kdo jsou případní diváci a jaký mají pořady vliv na jejich reálný život.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.