Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nekalé praktiky v multilevel marketingu
Tomková, Karolína
Tomková, K. Nekalé praktiky multilevel marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá problematikou systému multilevel marketingu a podvody, ke kterým zde může docházet. Cílem této práce je na základě dílčích cílů formulovat doporučení, jak těmto nekalým praktikám při užití MLM systému předejít. Práce se skládá ze dvou částí, a to lite-rární rešerše a analytické části. Literární rešerše vysvětluje pojem multilevel marketing, jeho strukturu a firmy, které využívají MLM systém v České republice. Zároveň jsou zde zmíněny právní předpisy, jež MLM systém z právního hlediska ovlivňují. Analytická část se věnuje analýze zkušeností a případů názorových sku-pin za pomocí klasifikačních stromů. V diskusi jsou následně získaná data vyhod-nocena a navrhnuta doporučení, jak nekalým praktikám přecházet a jakým způ-sobem se s nimi vyrovnávat. Také jsou zde vyhodnoceny ekonomické důsledky při použití nekalých praktik v MLM systému.
Analýza informačních systémů ve společnosti Fincentrum a.s.
Wendeling, Jan ; Řezáč, Miroslav (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit informační systémy ve společnosti Fincentrum a.s. Pozornost bude věnována zejména informačním systémům na bázi ERP a CRM, které firma aktuálně využívá. Hodnocení bude dosaženo na základě osobních zkušeností autora a dále dotazníkovou metodou určenou pro poradce a manažery společnosti. V teoretické části práce budou popsány informační systémy a přiblíženy aktuální trendy. V praktické části jsou rozebírány konkrétní IT nástroje společnosti a následné zhodnocení samotnými uživateli. Práce je určena všem, kteří se zajímají o aktuální dění na poli podnikových informačních systémů, zejména v oblasti nezávislého finančního poradenství.
Expansion of network marketing company to foreign market
Hakun, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Společnost DIAMONDS INTERNATIONAL CORPORATION - D.I.C. a.s. je česká firma zabývající se výrobou a prodejem diamantových šperků a prodejem investičních diamantů, která jako distribuční model využívá síťový marketing. Cílem diplomové práce bylo analyzovat ruský trh, především jeho politická, ekonomická, sociální, kulturní a jiná specifika, a to v souvislosti se vstupem společnosti D.I.C. a.s. do Ruska. Dále bylo cílem zhodnotit potenciál ruského trhu s diamanty a diamantovými šperky a zpracovat analýzu konkurence. Pro účely dosažení cíle byla vypracovaná PEST analýza, analýza mikroprostředí a SWOT analýza. Na základě těchto analýz byly navržená praktická doporučení pro firmu D.I.C. a.s.
Možnosti síťového marketingu na trhu s kosmetikou
Müllerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kolorosová, Jana (oponent)
Cílem této práce je analýza přímého prodeje a síťového marketingu na českém trhu s kosmetikou. Analyzovány jsou čtyři vybrané společnosti, které na českém trhu působí. U společností jsou sledovány podmínky, které nabízejí svým zástupcům. Je sledován zejména sortiment nabízených produktů, možnost spolupráce a provizní a odměňovací systém. V práci jsou dále použita sekundární data o vývoji a stavu síťového marketingu jak na českém, tak světovém trhu. Pro účely této práce byl proveden i vlastní kvantitativní výzkum, který ověřoval znalost síťového marketingu mezi respondenty a také jejich znalost a spokojenost s produkty čtyř vybraných společností. Bylo provedeno i cenové srovnání vybraných výrobků dekorativní kosmetiky. Na základě všech těchto informací je provedena komparace vybraných společností, na kterou navazuje poslední část práce věnovaná komplexnímu shrnutí všech poznatků. Dále jsou vybrány nejvhodnější společnosti pro nové distributory. V práci je také formulováno doporučení další orientace sledovaných společností při rozvoji jejich distribučních sítí. Práce se dále věnuje přímému prodeji a síťovému marketingu obecně, je zde popsán princip, na kterém síťový marketing funguje, výhody a nevýhody, které přináší. Je popsán vznik a historie síťového marketingu a také česká právní úprava ilegálních systémů. Část práce je také věnována etice přímého prodeje.
Význam CSR v přímém prodeji
Zoulová, Sabina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá významem společenské odpovědnosti firem (CSR) v přímém prodeji. Teoretická část charakterizuje přímý prodej jako takový. Zaměřuje se na multilevel marketing, což je nejčastěji používaná forma přímého prodeje. Uvádí znaky, které nám pomohou odhalit nelegální systémy, jež se za multilevel pouze vydávají. Pomocí statistik poskytuje přehled o pozici přímého prodeje na trhu. Velká část je věnována ochraně spotřebitele. Do jisté míry ji může zaručit CSR, ale také Etický kodex a členství firmy v asociacích přímého prodeje. Praktická část obsahuje případovou studii. Problém je analyzován na největší společnosti přímého prodeje -- Avon Products. Cílem práce je potvrzení/vyvrácení hypotéz: "Při nákupu jsou pro zákazníky rozhodující jiné faktory než CSR firmy" a "Při výběru pracovní činnosti jsou pro lidi (distributory) rozhodující jiné faktory než CSR firmy". Vyhodnocení hypotéz proběhne na základě dotazníkového šetření, které má kvantitativní i kvalitativní část.
Multilevel marketing
Křehlíková, Michaela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o Multilevel marketingu (dále MLM) jako podnikatelském odvětví. Cílem práce je zanalyzovat systém MLM ve společnosti Oriflame a potvrdit či vyvrátit, zda je úspěch v MLM závislý na době působení člověka v tomto podnikání, zda samotný úspěch v tomto podnikání závisí na typu a povaze člověka a jestli lze dosáhnout podnikáním v Oriflame finanční nezávislosti. Dále si práce klade za cíl zjistit veřejné mínění o systému MLM jako takovém. Veřejné mínění bude zjišťováno dotazníkovou formou. V teoretické části je popsán MLM jakožto součást přímého prodeje, jeho historie a současné trendy v MLM. Jsou uvedeny neetické a zakázané formy MLM. Práce se dále zaměřuje na motivování a nástroje úspěchu. Praktická část je věnována analýze MLM ve firmě Oriflame a průzkumu veřejného mínění o MLM. V závěru Bakalářské práce je shrnuta celková problematika a výsledky průzkumu veřejného mínění.
Využití nástrojů Web 2.0 pro získávání spolupracovníků ve finančním poradenství
Nechvátalová, Markéta ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrdlička, Jan (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje současný stav v oblasti získávání lidských zdrojů v oboru nezávislého finančního poradenství ve společnosti Fincentrum, a.s. Dále jsou zde mapovány možnosti využití služeb webu 2.0 podporujících tuto činnost, na jejichž základě jsou uvedena doporučení vedoucí k zefektivnění náboru. Diplomová práce se zaměřuje na činnosti manažerů. Popisuje proces náboru nových spolupracovníků od prvního kontaktu s kandidáty a období adaptace pracovníka.
Přímý prodej jako podnikatelská příležitost
Hloušek, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem práce je vysvětlit systém fungování přímého prodeje, zaměřit se na jeho potenciál do budoucna a zhodnotit podnikatelskou příležitost, kterou svým distributorům nabízí. První kapitola je zaměřena na historii přímého prodeje. Ve druhé kapitole je rozebrána etika přímého prodeje a česká Asociace osobního prodeje, která na její dodržování dohlíží. Třetí kapitola srovnává síťový marketing v přímém prodeji a nelegální pyramidové struktury. Ve čtvrté kapitole je popsána podnikatelská příležitost nabízená společností Amway ČR.
Network marketing as an opportunity
Hakun, Peter ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit princip fungování síťového marketingu, popsat jeho výhody, nevýhody a příležitost, kterou představuje pro výrobce, distributora i spotřebitele. První kapitola definuje síťový marketing a vysvětluje princip jeho fungování a historii. Druhá kapitola srovnává síťový marketing s klasickou formou distribučního řetězce z pohledu výrobce i spotřebitele. Příležitosti, které síťový marketing nabízí distributorům, jsou popsané ve třetí kapitole, které také poukazuje na rozdíly mezi síťovým marketingem a pyramidovými strukturami. Poslední kapitola představující praktickou část přibližuje využití síťového marketingu ve firmě Amway.
Multilevel marketing v praxi
Sloupová, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Norková, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o multilevel marketingu v současné době. Počet společností fungující na principu multilevel marketingu za posledních dvacet let značně vzrostl. V teoretické části jsou dále uvedena kritéria, která je vhodná brát v úvahu při volbě konkrétní společnosti MLM. Praktická část je věnována mínění respondentů ohledně MLM. Součástí je také analýza společnosti Oriflame. Na základě zjištěných problémů společnosti jsou navržena možná řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.