Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům
Müllerová, Patricie ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce se zabývá zákaznickou loajalitou a věrnostními programy v oblasti nákupu drogistického zboží, oblečení, obuvi a potravin. Hlavním cílem této práce je porovnat přístup anglických a českých zákazníků k věrnostním programům v těchto oblastech. Záměrem analýzy, která je obsažená v praktické části práce, je odhalit, zda se tyto dvě země v přístupu zákazníků k loajalitním programům liší a popřípadě v čem se zákazníci odlišují. Má používání věrnostních programů vliv na loajalitu zákazníků, kdo je více loajální, Češi nebo Angličané? Cílem práce je také zjistit, jak zákazníci své věrnostní programy využívají, jaký typ odměny je pro ně nejpřitažlivější a jaké osobní údaje jsou ochotni při vstupu do programů poskytovat. Vlastní provedená analýza má také za cíl zmapovat, jak si mezi těmito zeměmi vedou multibrandové partnerské programy a mobilní aplikace. Přínosem práce jsou pak marketingová doporučení pro společnosti, které působí na českém a anglickém trhu při tvorbě a případné úpravě věrnostních programů.
Možnosti síťového marketingu na trhu s kosmetikou
Müllerová, Patricie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kolorosová, Jana (oponent)
Cílem této práce je analýza přímého prodeje a síťového marketingu na českém trhu s kosmetikou. Analyzovány jsou čtyři vybrané společnosti, které na českém trhu působí. U společností jsou sledovány podmínky, které nabízejí svým zástupcům. Je sledován zejména sortiment nabízených produktů, možnost spolupráce a provizní a odměňovací systém. V práci jsou dále použita sekundární data o vývoji a stavu síťového marketingu jak na českém, tak světovém trhu. Pro účely této práce byl proveden i vlastní kvantitativní výzkum, který ověřoval znalost síťového marketingu mezi respondenty a také jejich znalost a spokojenost s produkty čtyř vybraných společností. Bylo provedeno i cenové srovnání vybraných výrobků dekorativní kosmetiky. Na základě všech těchto informací je provedena komparace vybraných společností, na kterou navazuje poslední část práce věnovaná komplexnímu shrnutí všech poznatků. Dále jsou vybrány nejvhodnější společnosti pro nové distributory. V práci je také formulováno doporučení další orientace sledovaných společností při rozvoji jejich distribučních sítí. Práce se dále věnuje přímému prodeji a síťovému marketingu obecně, je zde popsán princip, na kterém síťový marketing funguje, výhody a nevýhody, které přináší. Je popsán vznik a historie síťového marketingu a také česká právní úprava ilegálních systémů. Část práce je také věnována etice přímého prodeje.

Viz též: podobná jména autorů
1 MÜLLEROVÁ, Pavla
18 Müllerová, Petra
1 MŰLLEROVÁ, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.