Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
CRM systém pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů
Horák, Zdeněk ; Weiss, Petr (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem CRM systému pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů pro společnost Digilive s.r.o. Hlavním cílem systému je zefektivnit a zmodernizovat práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementováná s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
Návrh na snížení zákaznických reklamací
Kropáčová, Lucie ; Jonášová, Petra (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného procesu řízení reklamací ve vybraném podniku v roce 2014. Zhodnocení je provedeno pomocí vybraných nástrojů řízení kvality a s využitím korelační analýzy. Na základě získaných informací budou navržena nápravná opatření. Tato nápravná opatření povedou ke zlepšení řízení kvality a snížení zákaznických reklamací.
Revize systému Jidoka
Turková, Daniela ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navržení vhodných zlepšení týkající se uplatňovaného nástroje kvality – Jidoka ve firmě Continental Automotive Systems Czech Republic s.r.o. ve Frenštátě pod Radhoštěm. V úvodu práce byly identifikovány tři hlavní pro-blematické oblasti, u kterých byl požadován návrh na zlepšení. Tyto oblasti byly: vizualizace maximálního množství zmetků, fyzická manipulace se zmetky a aktuali-zace dokumentace. Práce obsahuje seznámení s problematikou, představení spo-lečnosti, princip uplatňování nástroje Jidoka ve firmě Continental a popis problema-tických oblastí. Závěrem jsou uvedeny návrhy řešení pro zadané oblasti a jejich apli-kace do praxe.
Návrh a zavedení systému sběru informací o spolehlivosti stroje
Kurowski, Dušan ; Dvořáková, Radka (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem systému sběru informací o reklamacích strojů, zavedením tohoto systému a návrhem dalšího zpracování dat pro eliminaci nákladů na reklamace.
Analýza procesu veřejné autobusové dopravy
Růčka, Josef ; Holubář, Oldřich (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesu veřejné autobusové dopravy, se zaměřením na návrh subprocesu řízení reklamací. Obsahem práce je popis subprocesů hlavního procesu autobusové dopravy, analýza původního stavu subprocesu řízení reklamací a soubor doporučení a opatření, vedoucích ke zlepšení efektivnosti a vyhodnocování tohoto subprocesu.
Návrh na snížení počtu neshod s využitím nástrojů kvality
Vondruška, Jiří ; Cinková, Martina (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na snižování počtu neshod s využitím nástrojů kvality ve společnosti zabývající se barvením a zušlechťováním textilních materiálů. Cílem je návrh systému řízení neshod. Na základě analýzy současného způsobu řešení neshod jsou navrženy procesy evidence interních neshod a reklamací, na které navazuje systém vyhodnocování neshod. Návrh povede k systematickému přístupu při řešení neshod.
Podnikatelský záměr-zlepšení řízení jakosti ve firmě Teva Czech Industries s.r.o.
Sobotík, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na řízení jakosti ve společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje současnou situaci a problémy v této oblasti, pomocí kterých následně navrhuje zlepšení vedoucí ke zvýšení jakosti, sníţení nákladů a vyšší spokojenosti zákazníků.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Horák, Zdeněk ; Ing.Jiří Hájek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením současného stavu reklamačního systému, návrhem změny celého systému a navržením modernějšího a efektivnějšího systému pro společnost Digilive s.r.o, implementací systému a jeho následným zhodnocením. Hlavním cílem systému je usnadnit práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementována s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
Návrh optimalizace procesů při implementaci integrovaného systému řízení
Moravcová, Gabriela ; Milichovský, Miloš (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na možnost využití Ishikawa diagramu při analýze příčiny vzniku reklamací. První část je úvodem do problematiky, následující druhá část objasňuje proces od obdržení poptávky přes vývoj dílce až po uvolnění do sériové výroby. Ve třetí části práce popisuji průběh reklamačního řízení, všechny metodiky, které lze využít při řešení reklamací. Následuje krátký rozbor činnosti výrobních středisek, rozřazení reklamací podle viníka, všem neshodám přiřazuji faktory, které mají vliv na jejich vznik a každému faktoru váhu a vyhodnocuji získaná data. V závěrečné části navrhuji nápravná opatření.
Řízení jakosti a řízení reklamací ve společnosti
Krčálová, Jana ; Kypr, Daniel (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současným stavem systému řízení jakosti a řízení reklamací. Informace získané provedenou analýzou stavu ve společnosti vedou k navržení možností a metod, které povedou ke zlepšení řízení jakosti a řízení reklamací v distribučním procesu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.