Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoj lidí k agenturám práce a agenturnímu zaměstnávání v České republice
Lexová, Adéla ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Agenturní zaměstnávání je unikátní flexibilní nástroj schopný rychle reagovat na měnící se podmínky a požadavky současného trhu práce. Zároveň poskytuje flexibilní úvazky a zaměstnání nejen rizikovým skupinám na trhu práce, čímž pomáhá snižovat nezaměstnanost. Flexibilita agenturního zaměstnávání je však provázena vysokou mírou nejistoty. V České republice je agenturní zaměstnávání zatím nedoceněno a jeho využívání nedosahuje úrovně většiny Evropských zemí. Důvodem mohou být předsudky a stereotypy české společnosti založené na generalizaci protiprávního počínání některých agentur práce na všechny agentury a důležitost jistoty zaměstnání pro většinu české populace. Cílem práce bylo odhalit a analyzovat postoj a důvěru lidí v agentury práce a agenturní zaměstnávání. Výsledky vlastního reprezentativního šetření ukázaly, že lidé v ČR agenturám práce spíše nedůvěřují, spíše by se na ně neobrátili při hledání zaměstnání a spíše by se nenechali zaměstnat formou agenturního zaměstnávání. Jejich postoj se poté odlišuje v závislosti na jejich přímé zkušenosti s agenturním zaměstnáváním, povědomí o jeho fungování a sociodemografických charakteristikách, konkrétně na pohlaví, vzdělání a osobním příjmu. Vytvořená typologie ukázala, že lidé mají pozitivní či negativní postoj na základě pohlaví, vzdělání a velikosti místa...
Trendy v získávání pracovníků
Manhartová, Kristýna ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nejnovějšími trendy v procesu získávání pracovníků v souvislosti s informačními a komunikačními technologiemi. Pozornost je věnována internetu, sociálním sítím a chytrým telefonům spolu s jejich využitím pro získávání pracovníků. Součástí práce je kvantitativní šetření trendů v získávání pracovníků zaměřené na zjišťování zvyklostí, zkušeností a názorů uchazečů, kteří si v posledním roce hledali zaměstnání, s cílem postihnout situaci ve využívání zmíněných trendů v České republice a jejich další možný vývoj. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, značka zaměstnavatele, internet, e-recruitment, sociální sítě, chytré telefony, mobilní recruitment, qr kódy, mobilní aplikace
Současné trendy v procesu získávání pracovníků v organizaci.
Čálková, Daniela ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem současných trendů v procesu získávání pracovníků v organizaci. Získávání pracovníků je důležitým procesem pro personalisty i pro celou organizaci a je řazeno mezi personální činnosti. Nejprve jsou v diplomové práci charakterizovány personální činnosti, zejména proces získávání pracovníků a jednotlivé kroky dané aktivity. Dále jsou přiblíženy nejnovější trendy v procesu získávání pracovníků, neboť trend rozvoje informačních technologií se promítá právě v uvedeném získávání pracovníků. Současná doba digitalizace a rozvoje informačních technologií přináší nové vymoženosti a nástroje, které lze využít nejen v samotném získávání pracovníků, ale i v dalších krocích náboru. Pozornost je především věnována způsobům, dílčím metodám a nástrojům, které jsou využívány v této oblasti u jednotlivých metod. Významná pozornost je zaměřena na budování značky zaměstnavatele a zároveň personálnímu marketingu. Personální marketing je důležitý prvek pro budování značky zaměstnavatele a je klíčový v rámci procesu získávání pracovníků. Budování značky zaměstnavatele je podstatnou aktivitou pro vytváření dobrého obrazu a povědomí potencionálnímu uchazeči. Součástí diplomové práce je popis výzkumného šetření, jehož cílem byla identifikace nejvíce využívaných nástrojů při získávání...
Postoj lidí k agenturám práce a agenturnímu zaměstnávání v České republice
Lexová, Adéla ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Agenturní zaměstnávání je unikátní flexibilní nástroj schopný rychle reagovat na měnící se podmínky a požadavky současného trhu práce. Zároveň poskytuje flexibilní úvazky a zaměstnání nejen rizikovým skupinám na trhu práce, čímž pomáhá snižovat nezaměstnanost. Flexibilita agenturního zaměstnávání je však provázena vysokou mírou nejistoty. V České republice je agenturní zaměstnávání zatím nedoceněno a jeho využívání nedosahuje úrovně většiny Evropských zemí. Důvodem mohou být předsudky a stereotypy české společnosti založené na generalizaci protiprávního počínání některých agentur práce na všechny agentury a důležitost jistoty zaměstnání pro většinu české populace. Cílem práce bylo odhalit a analyzovat postoj a důvěru lidí v agentury práce a agenturní zaměstnávání. Výsledky vlastního reprezentativního šetření ukázaly, že lidé v ČR agenturám práce spíše nedůvěřují, spíše by se na ně neobrátili při hledání zaměstnání a spíše by se nenechali zaměstnat formou agenturního zaměstnávání. Jejich postoj se poté odlišuje v závislosti na jejich přímé zkušenosti s agenturním zaměstnáváním, povědomí o jeho fungování a sociodemografických charakteristikách, konkrétně na pohlaví, vzdělání a osobním příjmu. Vytvořená typologie ukázala, že lidé mají pozitivní či negativní postoj na základě pohlaví, vzdělání a velikosti místa...
Trendy v získávání pracovníků
Manhartová, Kristýna ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nejnovějšími trendy v procesu získávání pracovníků v souvislosti s informačními a komunikačními technologiemi. Pozornost je věnována internetu, sociálním sítím a chytrým telefonům spolu s jejich využitím pro získávání pracovníků. Součástí práce je kvantitativní šetření trendů v získávání pracovníků zaměřené na zjišťování zvyklostí, zkušeností a názorů uchazečů, kteří si v posledním roce hledali zaměstnání, s cílem postihnout situaci ve využívání zmíněných trendů v České republice a jejich další možný vývoj. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, značka zaměstnavatele, internet, e-recruitment, sociální sítě, chytré telefony, mobilní recruitment, qr kódy, mobilní aplikace
Postoj lidí k personálním agenturám a agenturnímu zaměstnávání v České republice
Lexová, Adéla ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Kuchař, Pavel (oponent)
Agenturní zaměstnávání je unikátní flexibilní nástroj schopný rychle reagovat na měnící se podmínky a požadavky současného trhu práce. Zároveň poskytuje flexibilní úvazky a zaměstnání rizikovým skupinám na trhu práce, čímž pomáhá snižovat nezaměstnanost. Flexibilita agenturního zaměstnávání je však provázena vysokou mírou nejistoty. V České republice je agenturní zaměstnáváno zatím nedoceněno a jeho využívání nedosahuje úrovně většiny Evropských zemí. Důvodem mohou být předsudky a stereotypy české společnosti založené na generalizaci protiprávního počínání některých agentur práce na všechny agentury a důležitost jistoty zaměstnání pro většinu české populace. Cílem práce bylo odhalit a analyzovat postoj a důvěru lidí v personální agentury a agenturní zaměstnávání. Výsledky vlastního reprezentativního šetření ukázaly, že lidé v ČR personálním agenturám spíše nedůvěřují a spíše by se nenechali zaměstnat formou agenturního zaměstnávání. Jejich důvěra i celkový postoj se poté odlišují v závislosti na sociodemografických charakteristikách, konkrétně na pohlaví, vzdělání a velikosti místa bydliště. Ženy, lidé s vyšším vzděláním a lidé z velkého města mají častěji pozitivní postoj k agenturnímu zaměstnávání. Dále povědomí o fungování agenturního zaměstnávání nebo přímá zkušenost mají také vliv na vyšší důvěru a...
Personální agentury a jejich činnost očima uchazečů o práci
Kazdová, Darina ; Reichel, Jiří (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám jednou z nejčastěji outsourcovaných personálních služeb - personálními agenturami. První, teoretická část je uvedením do studovaného problému a sestává se z několika dílčích kapitol: outsourcingem personálních činností (co se outsourcuje a z jakého důvodu), dále pak především personálními agenturami (jaké jsou druhy agentur, jaká je situace na českém trhu, jaké je jejich právní postavení, jaké služby nabízí) a co tyto agentury poskytují jak pro žadatele, tak i pro jejich budoucí zaměstnavatele a jaké výhody a nevýhody mohou všem zúčastněným stranám přinést. Ve druhé části, která je založená na rozhovorech, popisuji vnímání agentur očima žadatelů o práci - jaká mají od agentury očekávání, jaké mají zkušenosti s využitím služeb agentury a zda jich vůbec využívají, jak vnímají konzultanty v agenturách atd. Celé šetření je zakončeno návrhem doporučení jak pro kandidáty, tak i pro konzultanty v personálních agenturách. KLÍČOVÁ SLOVA Získávání a výběr pracovníků, personální agentura, agentura práce, outsourcing, konzultant, výběrový pohovor, poradenství.
Zprostředkování zaměstnání
HOUŠKOVÁ, Šárka
Bakalářská práce Zprostředkování zaměstnání se zabývá současným trhem práce a možnostmi zprostředkování zaměstnání v České republice. Práce se zabývá jak strukturou nezaměstnaných, tak hodnotí jejich informovanost o možnostech hledání zaměstnání. Je rozebrána činnost Úřadu práce České republiky a činnost agentur práce.
Analýza společnosti Executive Search v kontextu českého trhu práce
Horák, Jan ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Teoretická část této práce popisuje interní i externí cesty, jichž může být využito při získávání zaměstnanců. Práce je zaměřena na využití přímého systematického vyhledávání Executive Search v podmínkách konzultantské společnosti CSP Partners s.r.o. a jejím cílem je ukázat specifika této metody používané k vyhledávání zaměstnanců na specializované a manažerské posty. Rozebírá obchodní i exekutivní provozní činnost této společnosti a s použitím analytických metod zkoumá celé odvětví personálního poradenství v podmínkách českého trhu práce. Dále popisuje historický vývoj i současnost Executive Search ve světě, zaměřuje se na etický rozměr této činnosti i na motivaci tímto způsobem získávaných kandidátů. Text je doplněn o praktické poznatky a v závěrečné části je detailně popsán jeden z projektů společnosti CSP Partners s.r.o.
Pojištění záruky se zaměřením na pojištění pracovních agentur
Šulcová, Hana ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Anotace V bakalářské práci na téma Pojištění záruky se zaměřením na pojištění pracovních agentur se věnuji pojištění proti úpadku pracovních agentur. První část popisuje obecnou charakteristiku pojištění záruky a jednotlivé druhy tohoto pojistného produktu. Druhá část je zaměřena na pojištění záruk proti úpadku cestovních kanceláří, která blíže specifikuje problematiku povinně smluvního typu pojištění fungující na českém pojistném trhu. Svou charakteristikou nejblíže přibližuje pojištění pracovních agentur. Třetí část je pak už zcela věnována agenturám práce, kde je shrnuta (1) legislativní úprava, především rozbor novely zákona č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti, (2) důvody vzniku pojištění, (3) pojistitelé poskytující tento druh pojištění a hlavní pasáž zaměřená na analýzu pojistného konkrétní pracovní agentury. Závěr práce obsahuje výčet změn chystané v zákoně o zaměstnanosti, týkajících se agenturního zaměstnávání, které jsou připravovány od ledna 2012.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.