Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Distribuovaný systém pro internetové marketingové průzkumy
Klembara, Radovan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať distribuovaný systém, ktorý bude zastrešovať prácu s internetovými dotazníkmi. Práca má za úlohu vytvoriť systém zložený z mobilnej aplikácie pre zariadenia s operačným systémom iOS a serverovej aplikácie. Úlohou mobilnej aplikácie je sprostredkúvať prácu s dotazníkmi. Serverová aplikácia sa postará o ukladanie a správu dát v databáze. Práca sa zameriava aj na vytvorenie motivačného systému, pre zlepšenie pravdepodobnosti vyplnenia dotazníkov.       V práci som vytvoril mobilnú aplikáciu pre zariadenia s iOS operačným systémom, ktorého verzia nie je staršia ako iOS 14. Ďalej som vytvoril serverovú aplikáciu, spravujúcu PostgreSQL databázu. V práci riešim aj motiváciu používateľov k vyplňovaniu dotazníkov, a to pomocou systému odmien. Používateľ dostáva za každý vyplnený dotazník určitú čiastku vnútoroaplikačnej meny. Menu si potom používatelia môžu vymeniť za zľavové kupóny.      Riešenie práce poskytuje používateľom mobilnú aplikáciu, v ktorej môžu efektívne vypĺňať dotazníky, získavať odmeny a vymieňať si ich za zľavové kupóny. Používateľom je umožnené vytvárať dotazníky a získavať z nich výsledky. Pre motivovanie ostatných používateľov je možné pridávať zľavové kupóny.
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně
Chrápavá, Lucie ; Táborský, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o zvýšení spokojenosti studentů JŠ Hello v Brně. Práce nabízí měřitelný výstup spokojenosti klientů a přednáší reálné návrhy na možné zvýšení úrovně spokojenosti studentů. Šetření probíhá na základě dotazníkových metod u studentů JŠ Hello a internetových průzkumů u široké veřejnosti. Získané údaje slouží pro návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Dramatická výchova mateřských škol v Praze
Burianová, Tereza ; Ferklová, Alžběta (vedoucí práce) ; Sobková, Ivana (oponent)
V této bakalářské práci se věnuji dramatické výchově v MŠ. Pomocí výzkumných metod, konkrétně dotazníku a rozhovoru s pedagogy z mateřských škol provádím kvantitativní výzkum. Použitím těchto metod zkoumám, která část Prahy používá dramatickou výchovu ve vzdělávání nejvíce, které druhy činností jsou nejoblíbenější a s jakými druhy dramatických činností se děti seznamují v MŠ v Praze. Teoretická část bakalářské práce obsahuje základní informace o dramatické výchově i její historii. Metody a techniky, které jsou používány v MŠ, a jakou úlohu při nich má učitel, který s nimi dramatickou činnost vykonává. Dozvíte se v ní také, kde si můžete doplnit vzdělání v oboru dramatické výchovy, pokud ho ještě nemáte. V praktické části se soustředím na obecné metody výzkumu, ale zaměřím se také na dvě konkrétní. A to na dotazníky, které jsem rozeslala do MŠ v Praze a na rozhovory vedené s pedagogy z dalších MŠ. Tyto výzkumy dále vyhodnocuji a diskutuji o průběhu a výsledku. Nakonec porovnávám, zda jsem přišla na vše, co jsem chtěla díky dramatické výchově zjistit, a co všechno jiného jsem se díky těmto otázkám a metodám dozvěděla.
Příjem D vitaminu u dětí mladšího školního věku
PAVLÍČKOVÁ, Adéla
Vitamin D je nedílnou složkou našeho jídelníčku. Je velmi důležitý pro správný růst a vývoj dítěte, nepodílí se jen na růstu a vývoji kostí, ovlivňuje i činnost nervového systému, tvorbu a růst nervových buněk a imunitní systém. V současné době trpí nedostatkem tohoto vitaminu více než 60 % dětí v Evropě. Nedostatečná konzumace zdrojů vitaminu D z živočišných produktů může být příčinou nedostatku u této skupiny osob. Až 90 % vitaminu D přijímá člověk ze slunečního záření, proto příčinou nedostatku u dnešních dětí může být i méně častý pobyt venku. Pro mou bakalářskou práci jsem si zvolila 4 cíle. Prvním cílem je zjistit, jaké množství vitaminu D přijímají děti mladšího školního věku perorálně. Jako druhý cíl jsem si stanovila zjistit význam suplementace pro perorální příjem vitaminu D u dětí mladšího školního věku. Třetím cílem bylo zjistit jaké množství produktů s obsahem vitaminu D mají děti mladšího školního věku běžně ve stravě. Posledním cílem bylo zjistit kolik procent z doporučené denní dávky vitaminu D přijímají děti mladšího školního věku ze stravy. V praktické části se zabývám interpretací výsledků výzkumu pomocí textu a tabulek. Výzkumným souborem je 20 respondentů ve věku od 6 do 12 let. Sběr dat byl prováděn ve městě Písek a jeho okolí. Pro výzkum byla použita metoda kvalitativně-kvantitativní. Pro sběr dat byl použit dotazník a jídelníček. Pomocí dotazníku byl zjišťován počet produktů s obsahem vitaminu D, které zkonzumoval jednotlivý respondent za týden. V dotazníku byla také položena otázka, zda respondenti vitamin D suplementují. Pomocí jídelníčku bylo zjišťováno množství přijatého vitaminu D u jednotlivých respondentů ze stravy za týden. Sesbíraná data z jídelníčku byla následně vložena do programu Nutriservis, který vypočítal hodnoty vitaminu D v mikrogramech ze zadaných potravin. Z výsledných hodnot z programu jsem vypočítala celkový týdenní příjem vitaminu D a procentuální část z perorální doporučené týdenní dávky vitaminu D. V případě, že respondent suplementoval, jsem k týdenní dávce vitaminu D přijatého ze stravy přičetla hodnotu současné suplementace za týden a z této hodnoty jsem opět určovala procentuální zastoupení vitaminu D z perorální doporučené týdenní dávky. Z výsledných údajů, vycházejících z dotazníku, který se zabýval množstvím přijatých produktů s obsahem vitaminu D, vyplývá, že mezi nejoblíbenější produkty s obsahem vitaminu D patří mléko a mléčné výrobky. Méně časté, ale také významné zastoupení ve stravě respondentů měly žloutky a rostlinné oleje. Naopak játra zahrnují týdně do své stravy pouze 3 respondenti z 20 tázaných. Na základě vyhodnocení dat a získaných informací o vitaminu D lze říct, že suplementace má v tomto věkovém období velký význam. Tento údaj je podložen výslednými hodnotami, kdy bylo zjištěno, že žádný ze zkoumaných respondentů nesplnil bez současné suplementace požadovanou perorální týdenní dávku vitaminu D. Respondentů, kteří současně suplementují tento vitamin, bylo 8 z 20 tázaných. U těchto respondentů byla naplněna perorální doporučená týdenní dávka u 7 respondentů z 8 suplementujících. Z výsledků vyplývá, že je nutné zvýšit gramotnost dětí a rodičů zaměřenou na příjem D vitaminu.
Získávání a výběr zaměstnanců ve vybraném podniku
URAJ, Jaromír
Tato bakalářská práce se zabývá tématem náborového řízení zaměstnanců ve společnosti Tecnocap s.r.o. Je zjištěn současný stav a pokus navrhnout se určité zlepšení ve výběru a získávání zaměstnanců ve společnosti. Toto zlepšení je navrženo pro použití ve společnosti. Hlavním cílem je získat co nejvíce kandidátů pro výběr a rozhodnutí, který z kandidátů je pro danou pozici nejvhodnější. Velký důraz je kladen na nízký roz-počet celého procesu získávání a výběru zaměstnanců. Jako první zaměstnanci vyplňují dotazníky týkající se spokojenosti s procesem jejich náboru. Dotazníky jsou předávány osobně, což zajišťuje jejich vysokou návratnost. Následuje rozhovor s personálním ředitelem. Analýza a celkové vyhodnocení se provádí na základě shromážděných údajů. Tyto údaje se budou používat při budoucím náboru zaměstnanců ve společnosti Tecnocap s.r.o.
Pozice knihovny v rámci organizační struktury vysokých škol a univerzit: srovnání situace v České republice a USA
Plzáková, Aneta ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Drobíková, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce bylo popsat a zhodnotit současnou pozici knihovny v rámci organizační struktury vysokých škol a univerzit v České republice a USA. První kapitola stručně charakterizuje současný stav českých a amerických vysokoškolských knihoven z hlediska jejich pozice v organizační struktuře vysokých škol. V oblasti českých vysokoškolských knihoven je věnována pozornost veřejnému vysokému školství a vysokoškolským knihovnám veřejných vysokých škol v základních datech, legislativnímu rámci, v jehož rámci vysokoškolské knihovny fungují, a pozici vysokoškolských knihoven v organizační struktuře veřejných vysokých škol. V oblasti amerických vysokoškolských knihoven je jejich současný stav rozebrán na konkrétním příkladu pěti amerických veřejných vysokých škol. Druhá kapitola se věnuje současným trendům ve vývoji vysokoškolských knihoven v České republice a USA, se zaměřením na pozici knihovny v rámci vysokých škol a univerzit. Třetí kapitola představuje stěžejní část práce. Obsahuje zprávu o provedeném průzkumu mezi představiteli veřejných vysokých škol v České republice a představiteli jejich knihoven. Závěrečná kapitola se zabývá obdobnými průzkumy provedenými v USA.
Analýza tělesné zdatnosti policistů České republiky
Bělohlávek, Jan ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Flemr, Libor (oponent)
Název:Analýza tělesné zdatnosti policistů České republiky Cíle:Hlavním cílem této diplomové práce je přispět k řešení problematiky vybraných pohybových schopností dospělé populace, konkrétně policistů ČR, studujících Základní odbornou přípravu na Vyšší policejní škole Ministerstva vnitra v Praze. Metody:K získávání výsledků vybraných motorických schopností bylo v této práci použito motorických testů dle UNIFITESTU 6 - 60. Pro získání základních údajů a údajů o tělesných a psychických příznacích stresu bylo použito dotazníkové metody. Výsledky:Zjistili jsme, že úroveň vybraných pohybových schopností policistů ČR je v určitých případech v porovnání s obecnou populací podprůměrná a získané údaje mnohdy nekorelují s předpokládanými očekáváními. Klíčová slova:policie ČR, tělesná zdatnost, pohybové schopnosti, rychlost, síla, vytrvalost, motorické testy, UNIFITTEST Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Srovnání vybraných českých a slovenských vysokoškolských knihoven : na příkladu Univerzity Karlovy v Praze a Univerzity Komenského v Bratislavě
Juračková, Lenka ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Drobíková, Barbora (oponent)
(česky) Cílem diplomové práce bylo popsat, zhodnotit a porovnat současný stav vysokoškolských knihoven na Univerzitě Karlově v Praze a Komenského Univerzitě v Bratislavě. První kapitola stručně charakterizuje současný stav českých a slovenských vysokoškolských knihoven, jejich zakotvení v zákonech daných států a zabývá se také spolky sdružujícími vysokoškolské knihovny. Ve druhé kapitole je popsána historie, současnost a perspektivy tří vybraných fakult Univerzity Karlovy a Univerzity Komenského (Filozofická fakulta, Právnická fakulta a Fakulta tělovýchovy a sportu) a dále jsou stručně popsány budovy, ve kterých fakulty sídlí. Třetí kapitola se již zabývá knihovnami vybraných fakult, jejich historií, nabídkou služeb, personálním zajištěním, popisem prostor, propagací knihoven na veřejnosti, ad. Čtvrtá a pátá kapitola představují stěžejní část práce. Obsahují vyhodnocení dotazníkového průzkumu mezi ředitelkami vybraných knihoven a porovnání těchto knihoven na základě daného průzkumu a dalších získaných údajů. [Autorský abstrakt].

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.