Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 983 záznamů.  začátekpředchozí974 - 983  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza chování zákazníků vybrané prodejny ve městě Orlová
Hovorková, Lucie ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce se zabývá konkurenčním prostředím a analyzuje nákupní chování zákazníků prodejny Coop Tip v Orlové.V první části je popsána maloobchodní síť města a detailně také prodejna Coop Tip. Dále je pozornost věnována srovnání s jejím největším konkurentem prostřednictvím cen spotřebního koše.V hlavní části se nachází samotná analýza chování zákazníků prodejny vycházející z dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření.Na závěr jsou na základě zjištěných poznatků prodejně navržena určitá marketingová doporučení.
Význam moravské gastronomie v cestovním ruchu
Doleželová, Dana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Práce zaměřená na význam moravské gastronomie pro cestovní ruch se zabývá její historií, ekonomickým přínosem, některými typickými pokrmy, propagací, odlišnostmi od gastronomie české a obsahuje i pohled zahraničních turistů. V první části práce je rozebrána historie moravské gastronomie a vývoj pohostinství, ekonomické ukazatele. Popisuje i typické pokrmy a produkty moravské gastronomie. Druhá část práce se zabývá analýzou podpůrných projektů moravské gastronomie: Czech Specials, Ochutnejte Moravu a Stezky dědictví. Svůj pohled na moravskou gastronomii měli možnost vyjádřit i zahraniční turisté v dotazníkovém šetření.
French Paul on the market of the Czech Republic: enter, operation and other expansion possibilities of this chain of cafés and bakeries
Girmanová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pelantová, Dita (oponent)
Bakalárska práca sa zaoberá postavením francúzskeho reťazca kaviarní a pekární Paul na trhu Českej republiky. Za cieľ si kladie analýzu súčasnej pozície na miestnom trhu a skúma ďalšie možnosti jeho expanzie do iných lokalít hlavného mesta a prípadne aj do ďalších miest v republike. Súčasťou hlavného cieľa je takisto aj výskum spokojnosti zákazníkov, ktorý sa uskutočnil na základe dotazníkového šetrenia. Hlavným zdrojom šetrenia je skúsenosť a výsledky výskumu s využitím spomínaného dotazníka. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Výsledkom šetrenia v praktickej časti je miera spokojnosti zákazníkov a návrhy, ktoré by ju mohli zvýšiť.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Dančevská, Ráchel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.
Analýza spokojenosti zaměstnanců podniku z oblasti telekomunikací
Kůstková, Jana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Jejím cílem bylo zjistit a zhodnotit míru spokojenosti zaměstnanců obchodního oddělení společnosti z oblasti telekomunikací, odhalit faktory, jež spokojenost ovlivňují a následně navrhnout opatření, která by pomohla stávající stav zlepšit. Práce je rozdělena do tří částí. Nejprve jsou uvedeny cíle práce, předpoklady pro výzkum, stanoveny pracovní hypotézy a metody řešení. Následují teoretická východiska zkoumání pracovní spokojenosti zabývající se pracovní spokojeností, motivací a jejich vztahy a faktory, které je ovlivňují. Empirická část je věnována stručné charakteristice společnosti a respondentů. Analýza obsahuje popis a zhodnocení informací získaných pomocí elektronického dotazníku zakončená návrhy opatření pro zlepšení stávajícího stavu.
Analýza nákupního chování a nákupních podmínek ve městě Kutná Hora
Šťastná, Věra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Bakalářské práce analyzuje nákupní chování a nákupní podmínky ve městě Kutná Hora. Práce se zabývá situací v maloobchodu v oblasti potravin. V údovu je představeno téma práce, stanoven cíl a hypotézy práce. V první kapitole je charakterizováno město Kutná Hora a jeho okolí. Následuje popis obchodní vybavenosti města, větší maloobchodní jednotky jsou blíže představeny. Ve třetí kapitole jsou prezentovány výsledky uskutečněného dotazníkového šetření. V závěru jsou výstupy šetření shrnuty a analyzovány, zároveň jsou zhodnoceny stanovené hypotézy.
Analýza nekuřáckých restaurací v Praze
Proksch, Jan ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se pokouší zachytit nastupující vlnu nekuřáckých restaurací a podobných nekuřáckých zařízení v Praze. Klade si za cíl zjistit, zda se nekuřácký podnik dokáže prosadit na trhu a zda si získá dostatečnou klientelu. Naopak tématem zjišťování také je možné snížení počtu návštěvníků a ekonomické ztráty u kuřáckých restaurací, hospod a barů po zavedení protikuřáckých zákonů a nařízení. Tyto údaje jsou získány formou dotazníků. Teoretická část se zaměřuje na polemiku o nutnosti státní regulace, zvláště v oblasti ochrany nekuřáků v restauracích. Dále se zabývá důležitostí role spotřebitele ve vztahu restaurací a státu. Práce se snaží odpovědět na otázku, jestli stát příliš neomezuje vlastnická práva v boji proti kouření a zda zdravotní hledisko problému není zde druhořadé.
Kupní rozhodovací proces na trhu bicyklů/MTB
Škrabánek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu bicyklů ve všech jeho fázích. Snahou je zachytit význačná specifika, která mají na tento proces jakýkoli vliv. Práce je rozdělena do několika kapitol. Teoretická část se zabývá marketingovými nástroji na trhu bicyklů, kde je bicykl považován za komplexní výrobek spolu se všemi souvisejícími složkami. Další oddíl se velmi podrobně věnuje analýze kupního rozhodovacího procesu spotřebitele na trhu bicyklů, přičemž největší prostor je věnován samotným fázím KRP. Poslední kapitola pojednává o marketingovém výzkumu v obecném pojetí. Praktická část této diplomové práce vychází z výsledků marketingového výzkumu, který byl realizován za pomoci dotazníkového šetření. Rozhodující roli při sběru primárních dat pro tento výzkum sehrává písemné dotazování. Dále jsou v této části práce uvedeny informace, které se týkají dotazníkového šetření. Posléze jsou analyzovány sociodemografické otázky, které blíže specifikují složení respondentů ve vzorku. Stěžejní částí se stává statistická analýza jednotlivých otázek v dotazníku, která zahrnuje jednak analýzu prvního stupně všech otázek, jednak dvourozměrnou statistickou analýzu, která odkrývá souvislosti mezi vybranými otázkami. Nechybí ani shrnutí výsledků a formulace marketingových doporučení pro výrobce a prodejce bicyklů.
Analýza podmínek týmové práce studentů VŠE
Holečková, Kamila ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V diplomové práci jsou popsány a analyzovány podmínky a průběh týmové práce studentů Vysoké školy ekonomické v Praze. Významnou část práce tvoří dotazníkové šetření, ve kterém byly zjišťovány názory, postoje a preference studentů VŠE související s týmovou prací.
Vliv zdanění na ochotu darovat neziskovým organizacím
Špetla, Ondřej ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Klazar, Stanislav (oponent)
Práce se zkoumá vliv odpočitatelné položky ze základu daně z titulu poskytnutí daru na darování poplatníků. Je založena na analýza dat ze Statistiky rodinných účtů (ČSÚ) a vlastním dotazníkovém šetření. V prvním případě jsou zkoumány demografické a ekonomické charakteristiky domácností a jejich přednostů, v druhém případě jsou pak analyzovány odpovědi na otázky v anketě. Sledovaným obdobím v prvním případě jsou roky 2004 a 2005, v druhém případě rok 2007.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 983 záznamů.   začátekpředchozí974 - 983  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.