Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations
Drvotová, Vladana ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Komunikační strategie filmového debutu v kontextu českého filmového public relations" se zabývá možnostmi komunikačních aktivit českých filmů, s důrazem na public relations a specifickou komunikaci filmových debutů. Rozebírá komunikační strategii českého debutového snímku Nenasytná Tiffany (2015). V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu v oblasti kultury zejména s oblastí kinematografie. Popsána jsou teoretická východiska spjatá s filmovým marketingem a public relations a jejich aplikací v jednotlivých fázích vzniku filmu. Prostor je věnován také konkrétním nástrojům filmového public relations, popisu aktuálního stavu českého filmového trhu a poznatkům z praxe českých specialistek na filmové PR. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu filmu Nenasytná Tiffany, popis jeho komunikační strategie a v závěru evaluaci komunikačních aktivit.
Právo na informace
Strava, Ondřej ; Korbel, František (vedoucí práce) ; Millerová, Ivana (oponent)
Resumé Práce se zabývá otázkou definování pojmu práva na informace. Rozsáhlá a dlouhá veřejná debata o různých institutech práva na informace pokračuje v České republice i ve světě, a proto se autor rozhodl pátrat po kořenech tohoto práva, jeho jak restriktivní, tak extenzivním rozsahu, a po jeho řídicích principech. Výsledky takového výzkumu by měly být užitečné při interpretaci a aplikaci příslušných právních předpisů a sloužit jako pomůcka ku správnému pochopení společenského a právního významu práva na informace. Úvod textu je věnován stručnému vysvětlení pojmu práva na informace, jeho současnému kontextu v České republice a popisu důvodů pro vznik práce. První po úvodu následující část textu popisuje pojem práva na informace, jeho historický vývoj, filosofické, politické právní základy a soudobý význam. Následující kapitola se zabývá materiálními prameny práva, tedy důvody a smyslem jeho existence. Vysvětluje, jaký je běžně uznávaný rozsah práva a jeho liberální a konzervativní tendence sahající od událostí dneška do ještě více informační budoucnosti. Je rozebrán konflikt tohoto práva s dalšími zájmy moderní společnosti a demonstrativně jsou vyjmenovány jeho rozličné formální prameny. Poslední kapitola zkoumá univerzálně uznávané principy práva na informace. To je popsáno jako základní lidské právo a...
Efektivita Public Relations v českých prezidentských volbách 2013
Šťastná, Alžběta ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce Efektivita public relations v českých prezidentských volbách 2013 se zabývá analýzou efektivity public relations nástrojů, které mají klíčový vliv při budování pozitivní image kandidátů v politických volbách, a to na konkrétním případě volební kampaně Karla Schwarzenberga v historicky prvních prezidentských volbách v České republice. V první části se práce zabývá teoretickým vymezením public relations v jejich obecné rovině a následně i v užším pojetí ve vztahu k politice, tj. přizpůsobování se specifickým potřebám politické komunikace, např. využívání tzv. endorsementu nebo pozitivní a negativní kampaně ve volebních kláních. Pozornost je věnována i možnostem spolupráce se sdělovacími prostředky, nastolování agendy a jejího rámcování. V druhé, praktické, části práce je nejprve představeno pozadí prezidentských voleb společně s podrobným profilem Karla Schwarzenberga, po nichž následuje analýza jeho volební kampaně v období srpen 2012 až leden 2013, a to z hlediska účinnosti jednotlivých nástrojů public relations, které byly v kampani použity, a jejich úspěšnosti v promítání se do mediálního obsahu. Pozornost je věnována také tematickému rámcování Karla Schwarzenberga z hlediska public relations nebo využívání media relations v jeho volební kampani, zejména pak tiskových zpráv, které...
Komunikační aktivity Českého badmintonového svazu v sezóně 2013/2014
Tomalová, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Předmětem této bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity Českého badmintonového svazu v sezoně 2013/2014 je zmapování a zhodnocení aktivit svazu na základě teoretických poznatků o sportovním marketingu. Práce se věnuje teoretickému ukotvení sportovního marketingu, popisu 4P ve sportu a následné praktické aplikaci těchto teoretických poznatků na Český badmintonový svaz a badminton v České republice. Hlavním cílem práce je deskripce a zhodnocení komunikačních aktivit Českého badmintonového svazu v období srpen 2013 - červen 2014. Součástí této práce je také SWOT analýza Českého badmintonového svazu, komparace s komunikačními aktivitami jiných sportovních organizací a návrhy na zlepšení komunikace do budoucna. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Řízení rizik projektu OP VVV
Košnarová, Magdaléna ; Hajn, Jaroslav (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením rizik jedné z klíčových aktivit projektu Informovanost a publicita Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělání. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, související s operačními programy, upřesnění informací o operačním programu Výzkum, vývoj a vzdělání a popsána problematika řízení rizik. Pro analýzu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy jsou použity analýzy SLEPT, 7S a SWOT. Pro ohodnocení rizik je použita metoda RIPRAN. Na základě výsledků této metody jsou navrženy doporučení a postupy pro snížení, případnou eliminaci shledaných rizik. Tyto návrhy by měly pomoci zefektivnit nejenom tento projekt, ale i do budoucna další projekty podobného rázu.
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
Horáková, Zuzana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Klimešová, Markéta (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou komunikace neziskových organizací s médii. V teoretické části práce vymezuje obecné definice a pojmy z oblasti komunikační strategie, public relations či masmédií a soustředí se na popsání specifik a odlišností pro použití těchto nástrojů pro neziskové organizace. Dále se práce zaměřuje na problematiku neziskových organizací. V praktické části této práce dochází k analýze komunikační strategie neziskové organizace Rotaract Říčany. Cílem práce je přinést ucelený pohled na způsob komunikace a publicitu této organizace a předložit návrhy a doporučení pro její zefektivnění.
International Terrorism in the context of Contemporary Mass Media
Midulová, Katarína ; Druláková, Radka (vedoucí práce) ; Rolenc, Jan Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat fenomén mezinárodního terorismu coby komunikačního procesu, který těží ze současného charakteru masových médií. Jejím výstupem je praktická aplikace poznatků získaných v této analýze na vybrané teroristické útoky současnosti. Tato usilovala o potvrzení, nebol vyvrácení předpokladu, že zkoumané charakteristiky terorismu jsou v útocích pořád přítomné, a jestli vykazují s ohledem na pokrok v komunikačních technologiích nějaké změny. V první části se práce věnuje teoretickému vymezení terorismu a historickým náhledem na kořeny úsilí o publicitu. Druhá část představuje masová média jako prostředek v komunikační strategii teroristických skupin. Závěrečná kapitola zkoumá dané charakteristiky na vybraných útocích v letech 2010 a 2011. Ukazuje, že taktiky a charakter útoků se nezměnili, nicméně poměrně výrazní roli sehrává v bujnění teroristických aktivit internet, který subjekty využívají nejen k šíření svých poselství, ale i jako zdroj informací či nábor přívrženců.
Dopady publicity na PR vybraných dotačních programů z fondů Evropské Unie
Torhan, Michal ; Potluka, Oto (vedoucí práce) ; Varga, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza dopadů publicity na vztahy s veřejností u Operačního programu Podnikání a inovace v letech 2007 až 2009. K analýze dopadů bylo použito srovnání použitých komunikačních nástrojů v jednotlivých letech z aktuálního programovacího období 2007 -- 2013 a průzkum veřejného mínění uspořádaný Řídícím orgánem OPPI a průzkum vlastní provedený ve spolupráci s poradenskou společností. Výsledek analýzy potvrzuje základní hypotézu, že publicita realizovaná v rámci OPPI příliš neovlivňuje skutečné počty žadatelů o dotaci. Je cílená příliš široce a ani následné studie a evaluace nezkoumají, kolik subjektů, které podaly žádost o dotaci, tak učinily na základě publicity, a jak jim k podání žádosti publicita pomohla.
Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o.
Mikulová, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením dvou zvažovaných projektů, jejichž realizace by měla vést ke zlepšení spolupráce společnosti adidas s novináři. Těmito projekty jsou showroom určený pro novináře a nové internetové stránky. Jedním z hlavních cílů diplomové práce je analýza a vyhodnocení těchto projektů s využitím metod manažerského rozhodování. Dále je snahou nalézt další možnosti, jak spolupráci s novináři vylepšit a tím dosáhnout vyšší pozitivní publicity pro společnost.
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
Dolejšová, Lea ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace Diplomová práce bude sledovat komunikaci s médii, publicitu a propagaci v neziskové organizaci. Cílem je provedení analýzy řízení komunikace s médii, komunikační strategie ve vybrané neziskové organizaci a nástin možných forem publicity a propagace v neziskových organizacích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.