Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změna firemní kultury firmy BUWOL METAL s.r.o.
Vrzáček, Tomáš ; Vinkler, Lukáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hledáním návrhů a možností na zlepšení firemní kultury v konkrétní společnosti. Náplní teoretické části práce je popis podnikové kultury a jejího vlivu na výkonnost podniku. Dále pak teoretická část obsahuje možnosti motivace zaměstnanců a zviditelnění společnosti na trhu. V praktické části jsou pak uvedeny výsledky šetření a jsou navrhnuta doporučení, která podporují změnu podnikové kultury.
Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
ŠINKOVÁ, Jiřina
Diplomová práce se věnuje využití propagace u konkrétního vybraného subjektu vzdělávacího systému. Za zkoumaný subjekt je zvolena organizace sekundárního vzdělávání, Střední škola polytechnická v Českých Budějovicích. Cílem diplomové práce bylo odkrýt a zhodnotit využívání a význam promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému. Na základě získaných informací navrhnout vhodnější využití nástrojů promotion a určit opatření vedoucí k dalšímu rozvoji promotion vybrané organizace. První část práce, literární rešerše, se zabývá hlavně propagačním mixem. Praktická část zahrnuje několik oblastí. Na úvodu praktické části je představen současný propagační mix organizace. Následují výsledky z doplňkového dotazníkového šetření a vyhodnocení hypotéz za použití statistického hodnocení dat. Důležitou součástí práce jsou doporučení navržena pro optimalizaci propagace a propagačních aktivit.
Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
ŠKÁBOVÁ, Natálie
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jakým způsobem organizace CzechTourism vyu-žívá k propagaci České republiky sociální sítě, a nabídnout případná další využití do bu-doucna v souladu s jejich vývojem. Za tímto účelem jsou v teoretické části popsány základní pojmy vztahující se k marketingové oblasti, s důrazem na propagaci produktu v rámci sociálních sítí. V praktické části bakalářské práce je představena samotná organizace CzechTourism a hlavní informace o ní, především její vznik, cíle, poslání a marketingový plán. Dále se práce zaměřuje na ana-lýzu třech sociálních sítí, na kterých se tato organizace prezentuje. Součástí práce je dotaz-níkové šetření, jehož záměrem je zjistit, jakou hrají roli sociální sítě u zahraniční veřejnosti při cestování, a jaké mají povědomí o organizaci CzechTourism. Na základě zjištěných po-znatků je zhodnocena celková aktivita CzechTourism na daných sítích, a následně jsou vy-tvořeny návrhy na jejich další využití do budoucna
Marketingová komunikace taneční školy Luas Dancing School
Vařechová, Alice ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagace
Marketingová komunikace taneční školy Luas Dancing School
Vařechová, Alice ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagace
Propagace (promotion) destinace Třebíč
POLENDOVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na Propagaci (promotion) destinace Třebíč. Hlavním cílem práce je identifikovat a zhodnotit současné nástroje propagování destinace Třebíč. Na základě analýzy současného stavu jsou dále navrhnuty možnosti vedoucí ke zlepšení a zvýšení povědomí o městě Třebíč jako o destinaci cestovního ruchu.
Změna firemní kultury firmy BUWOL METAL s.r.o.
Vrzáček, Tomáš ; Vinkler, Lukáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá hledáním návrhů a možností na zlepšení firemní kultury v konkrétní společnosti. Náplní teoretické části práce je popis podnikové kultury a jejího vlivu na výkonnost podniku. Dále pak teoretická část obsahuje možnosti motivace zaměstnanců a zviditelnění společnosti na trhu. V praktické části jsou pak uvedeny výsledky šetření a jsou navrhnuta doporučení, která podporují změnu podnikové kultury.
Reklama jako součást propagačního mixu
VACHALÍKOVÁ, Andrea
V bakalářské práci je řešena reklama jako efektní způsob, jak zákazníka informovat o produktu a jak ho podněcovat k jeho nákupu.
Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy
BÁRTÍKOVÁ, Hana
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit využívání finančních prostředků pro propagování firmy a navrhnout jejich případné změny. Svou práci jsem zaměřila na konkrétní podnik ČZ a. s. se sídlem výrobního závodu ve Strakonicích. Tato společnost se řadí k největším strojírenským firmám Jihočeského kraje i celé České republiky. Práce je zaměřena na zhodnocení propagačních prostředků, které společnost ČZ a. s. používá. Potřebné informace k provedení analýzy mi poskytl top management společnosti ČZ a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.