Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
ŠINKOVÁ, Jiřina
Diplomová práce se věnuje využití propagace u konkrétního vybraného subjektu vzdělávacího systému. Za zkoumaný subjekt je zvolena organizace sekundárního vzdělávání, Střední škola polytechnická v Českých Budějovicích. Cílem diplomové práce bylo odkrýt a zhodnotit využívání a význam promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému. Na základě získaných informací navrhnout vhodnější využití nástrojů promotion a určit opatření vedoucí k dalšímu rozvoji promotion vybrané organizace. První část práce, literární rešerše, se zabývá hlavně propagačním mixem. Praktická část zahrnuje několik oblastí. Na úvodu praktické části je představen současný propagační mix organizace. Následují výsledky z doplňkového dotazníkového šetření a vyhodnocení hypotéz za použití statistického hodnocení dat. Důležitou součástí práce jsou doporučení navržena pro optimalizaci propagace a propagačních aktivit.
Využití psychologie v marketingu
ŠINKOVÁ, Jiřina
Název této bakalářské práce je Využití psychologie v marketingu. Marketing využívá znalosti z mnoha dalších oblastí vědy. Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na možnosti využití psychologie v marketingu. Pro tuto práci byla vybrána společnost, na níž byly ukázány a popsány příklady fungování v praxi. Tato práce je rozdělena na konkrétní části, které pokrývají teorii a praxi. První částí práce je literární rešerše, která je teoretickým podkladem pro praktickou část. Informace v literární rešerši jsou čerpány z odborné literatury. V úvodu praktické části je představena vybraná společnost. Následuje analýza a syntéza získaných informací. Závěrečná část práce obsahuje návrhy a upozorňuje na způsoby, jak lépe využívat znalosti o spotřebitelích a jejich chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.