Název: Reklama jako součást propagačního mixu
Překlad názvu: Promotion as a part of communication mix
Autoři: VACHALÍKOVÁ, Andrea
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; propagační mix; reklama; respondent; communication mix; promotion; respondent; survey
Citace: VACHALÍKOVÁ, Andrea. Reklama jako součást propagačního mixu. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23791

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137123


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet