Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
GDPR v neziskových organizacích
Vařechová, Alice ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Sýkorová, Barbora (oponent)
Název: GDPR v neziskových organizacích Cíle: V teoretické části práce autorka sumarizuje zákony, nařízení a předpisy v oblasti GDPR. V praktické části se zaměřuje na konkrétní oblast sportu a řešení GDPR v organizacích ČUS a ČOV. Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořených postupů a doporučení k nařízení GDPR pro neziskové organizace od organizací ČUS a ČOV, jejich srovnání a doporučení pro zlepšení výsledného dokumentu. Metody: Práce obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci aktuálního tématu GDPR a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení. Relevantní data jsou získávána z dostupných dokumentů a na základě uskutečněných konzultací s vybranými zástupci a členy České unie sportu a Českého olympijského výboru, které v uvedených organizacích problematiku GDPR zpracovávají. Výsledky: Po prozkoumání dostupných dokumentů na téma GDPR ve sportu bylo zjištěno, že nejvíce se v této oblasti angažuje Česká unie sportu, která se snaží veškeré dokumenty zveřejňovat v elektronické podobě na svých webových stránkách. Cílem této práce bylo pak stanoveno vytvoření příručky, která by byla nápomocná při uchopení a zpracování GDPR v malých sportovních organizacích, které nespadají pod záštitu zastřešující organizace. Klíčová slova: GDPR, ČUS, ČOV , ČOS, zákon, sport, zpracování GDPR , neziskové organizace
Marketingová komunikace taneční školy Luas Dancing School
Vařechová, Alice ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagace
Marketingová komunikace taneční školy Luas Dancing School
Vařechová, Alice ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace taneční školy "Luas Dancing School" Cíle: Navrhnutí nové marketingové komunikace taneční školy "Luas Dancing School". Při navrhování nové marketingové komunikace je brán ohled na stávající marketingovou komunikaci, kterou práce analyzuje. Metody: Metody dotazování použité v této bakalářské práci jsou hloubkové interview a ohnisková skupina. Hloubkové interview bylo provedeno s vedoucí a majitelkou školy "Luas Dancing School". Do ohniskové skupiny byli náhodně vybráni žáci školy. Jsou to dlouhodobí tanečníci, ale i začátečníci, kteří se do školy přihlásili před 5 měsíci. Výsledky: Na základě informací získaných z rozhovoru s vedoucí taneční skupiny bylo zjištěno, že škola nepracuje se žádným vytvořeným plánem pro marketingovou komunikaci. Z toho důvodu je práce zaměřena na návrh nové marketingové komunikace, která by tak pomohla škole nejen se zviditelnit, ale i se odlišit od ostatních tanečních škol. Klíčová slova: Marketingová komunikace, taneční škola, komunikace, marketingový mix, propagační mix, Luas Dancing School, propagace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.