Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nadace Krtek
Kvardová, Klára ; Doležal, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem mého bakalářského projektu je návrh vizuálního stylu Nadace dětské onkologie KRTEK. Obsahuje logo, vizitky, propagační karty, brožuru pro sponzory, návrh webu a internetovou kampaň založenou na videospotech. Mým cílem bylo zaměřit se na propagaci a navrhnout strategii, jak prezentovat její činnost. Vizuální styl vychází z dětské hravosti a především z osobního a pozitivního přístupu nadace, což je v těchto životních situacích důležitý.
Působení prvního plakátu propagujícího vakcinaci na Covid-19 Ministerstva zdravotnictví ČR a následné kampaně Tečka za koronavirem na publikum vybraných stránek českých médií na sociální síti Facebook
Bar, Matyáš ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Diplomová práce analyzuje reakce uživatelů sociální sítě Facebook na příspěvky oznamující první propagační plakát Ministerstva zdravotnictví na podporu vakcinace proti koronaviru a reakce na následnou kampaň "Tečka za koronavirem". V práci je využita zejména metoda kvantitativní obsahové analýzy, doplněna o méně rozsáhlou analýzu kvalitativní. Analyzováno bylo 464 komentářů pod 8 příspěvky 4 českých prominentních zpravodajských serverů. Z výzkumu vychází, že reakce na obě kampaně byly spíše negativního charakteru a moc se od sebe nelišily. Vedlejším poznatkem výzkumu bylo zjištění, že se v 36 % všech analyzovaných komentářů objevily zmínky o konspiračních teoriích.
Nadace Krtek
Kvardová, Klára ; Doležal, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Výstupem mého bakalářského projektu je návrh vizuálního stylu Nadace dětské onkologie KRTEK. Obsahuje logo, vizitky, propagační karty, brožuru pro sponzory, návrh webu a internetovou kampaň založenou na videospotech. Mým cílem bylo zaměřit se na propagaci a navrhnout strategii, jak prezentovat její činnost. Vizuální styl vychází z dětské hravosti a především z osobního a pozitivního přístupu nadace, což je v těchto životních situacích důležitý.
Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku
Podivinská, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice marketingu v kultuře, marketingovým a komerčním komunikacím obecně, a marketingovému a komunikačnímu mixu hudebních festivalů. V praktické části se podrobněji zabývám vybraným hudebním festivalem Podblaník. Na základě dostupných informací popisuji marketingový a komunikační mix festivalu Podblaník a analyzuji jeho propagační kampaň. V závěru práce navrhuji doporučení pro marketingové komunikace tohoto festivalu.
Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti
Lafantová, Marie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce na téma "Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti" se zabývá problematikou marketingové komunikace. Teoretická část rozebírá, jakým způsobem obecně komunikují obchodní společnosti na českém trhu a čím je specifická propagace v oblasti divadel. Praktická část se pak zabývá komunikační kampaní konkrétní obchodní společnosti, jíž je právě soukromá divadelní společnost. Rozebírá její komunikační kampaň z hlediska jednotlivých nástrojů a časového nasazení a jednotlivé kroky hodnotí.
The proposal for a new promotional campaign for AIESEC Prague
Jenisová, Veronika ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je navhrnout koncept nové propagační kampaně, která se týká náboru studentů Vysoké školy ekonomické (VŠE) na zahraniční odborné stáže přes studentskou organizaci AIESEC. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části se komplexně věnuji propagaci. Tato část je také věnována problematice správného naplánování propagační kampaně a vytvoření průzkumu trhu. Praktická část obsahuje zhodnocení předchozí kampaně a návrh nové. Trendy v současné komunikaci představují orientaci na zákazníka, který je stále více náročnější. Propagační kampaň jsem proto navrhla specificky podle požadavků studentů VŠE. Brala jsem ohled na propagační kanály a prostředky, které lze v rámci propagace na VŠE použít.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.