Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Vančurová, Denisa ; Maliňák, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je zlepšit marketingové řízení ve firmě, posílit vztahy se stávajícími zákazníky a získat nové v rámci rozvíjejících se tržních segmentů.
Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o
Kilinger, Jan ; Michálek, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s teoretickými metodami k jejich dosažení. Druhá část je praktická a jsou v ní zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a stanovení vlastních návrhů. V závěru jsou zhodnoceny výstupy a uvedeny návrhy na rozvoj prodejních kanálů a lepší komunikaci se zákazníky.
Návrh na zlepšení prodejních aktivit podniku.
Stehlíková, Monika ; Sedlář, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které se zabývají prodejní činností podniku. Obsahuje takové návrhy a doporučení, které vedou k účelově vybraným krokům a návrhům tak, aby bylo dosaženo předem stanovených cílů.
Návrh zlepšení marketingu společnosti VMT Ecopack s.r.o.
Nováková, Lucie ; Vlček, Radim (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je orientována na oblast průmyslového trhu, kde jsem se snažila navrhnout patřičná opatření pro zlepšení marketingových aktivit společnosti VMT Ecopack s.r.o. V první části vysvětluji rozdíly mezi spotřebitelským a B2B marketingem, odlišnou komunikaci se zákazníky, segmentaci trhu, řízení vztahu se zákazníky atd. V dalším úseku se věnuji popisu společnosti VMT Ecopack s.r.o., jeho předmět podnikání, organizační strukturu, financování a další důležité informace k osvětlení problematiky. Co se týče návrhové části, pomocí různých metod a analýz jsem sestavila SWOT analýzu podniku, provedla průzkum uvnitř podniku a zaměřila se na zlepšení například podpory prodeje nebo komunikace.
Návrh na zlepšení prodejních aktivit podniku.
Stehlíková, Monika ; Sedlář, Jiří (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které se zabývají prodejní činností podniku. Obsahuje takové návrhy a doporučení, které vedou k účelově vybraným krokům a návrhům tak, aby bylo dosaženo předem stanovených cílů.
Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o
Kilinger, Jan ; Michálek, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s teoretickými metodami k jejich dosažení. Druhá část je praktická a jsou v ní zpracovány teoretické poznatky, potřebné pro pochopení problematiky a stanovení vlastních návrhů. V závěru jsou zhodnoceny výstupy a uvedeny návrhy na rozvoj prodejních kanálů a lepší komunikaci se zákazníky.
Návrh marketingové strategie
Vančurová, Denisa ; Maliňák, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do řízení firmy. Obsahuje analýzu současné situace, srovnání několika vybraných CRM systémů a navrhuje nejvhodnější produkt pro danou firmu. Cílem tohoto návrhu je zlepšit marketingové řízení ve firmě, posílit vztahy se stávajícími zákazníky a získat nové v rámci rozvíjejících se tržních segmentů.
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.
Analýza a návrh marketingové strategie společnosti Cegelec
Svobodová, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie společnosti Cegelec a.s., která působí na Business-to-Business trhu jako výrobce zařízení do vozidel městské hromadné dopravy. První část přibližuje základní charakteristiky Business-to-Business trhu a specifika marketingové strategie pro tento trh. Druhá část představuje společnost Cegelec a.s., poskytuje detailní popis fungování trhu výroby vozidel pro městskou hromadnou dopravu a analyzuje strategii společnosti z pohledu marketingu. Součástí je návrh na změnu vybraných částí marketingové strategie společnosti.
Efektivita direct marketingu na průmyslovém trhu
Cvrčková, Martina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Libertín, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjištění skutečnosti, jak působí direct marketing na malé a střední podniky v oblasti průmyslového trhu v České republice a na základě zjištěných informací navrhnout optimální řešení direct marketingové komunikace s těmito typy podniků pro společnost Vodafone. K získání požadovaných informací jsem v rámci diplomové práce provedla marketingový výzkum, ve kterém jsem využila jednu z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazování přes internet. Výsledky výzkumu jsou formulovány obecně a může je využít jakákoli společnost, která by chtěla oslovit zmíněné typy podniků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.