Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace volebních kampaní politických stran ve Francii ve volbách do EP v roce 2014 z hlediska využití nástrojů politického marketingu
Pechová, Marika ; Matějka, Ondřej (vedoucí práce) ; Tomalová, Eliška (oponent)
Práce se zaměřuje na volební kampaně francouzských stran ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014. Práce se zaobírá v současné době často diskutovaným tématem, a to vzestupem strany Front National ve Francii. Strana se stává čím dál tím více oblíbeným politickým seskupením a přitahuje stále více voličů. Největším důkazem toho jsou právě volby do EP roku 2014, ve kterých strana FN zvítězila. Pro tento úspěch strany se nabízí několik možných vysvětlení od nepříznivé ekonomické situace ve Francii přes nepopularitu socialistické vlády v čele s prezidentem François Hollandem až po anti-imigrační nálady provázející celou Evropu. Práce se ovšem snaží přinést další možný pohled na tuto problematiku tím, že porovnává volební kampaně strany FN a jejích dvou hlavních protivníků, UMP a PS, a hledá v nich určité odlišnosti. Komparace je zaměřena na využití jednotlivých nástrojů politického marketingu v kampani; konkrétně se jedná o volební plakáty, reklamní spoty a stránky na sociální síti Facebook. Cílem práce je tedy analyzovat využití těchto nástrojů stranami FN, UMP a PS a zjistit, zda se ve vedení kampaně dají pozorovat určitá specifika. Předpokládá se, že pokud strana FN využívá nástroje odlišně a klade důraz na jiné prvky, kampaň působí na voliče jiným způsobem, a tudíž se odlišné vedení kampaně...
Political marketing tools and their usage in slovak presidential elections (analysis of Kiska’s presidential campaign)
Hrušková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Politický marketing se postupem času etabloval na Slovensku a stal se regulérní součástí slovenských voleb. Prezidentské volby 2014 ukázaly, že prostor pro uplatňovaní politického marketingu je dostatečně velký a otevřený. Cílem této práce je zhodnocení volební kampaně Andreje Kisky v prezidentských volbách 2014 z hlediska užití nástrojů politického marketingu. Na základe teoretického rámce je ambicí práce zhodnotit, do jaké míry byly využité nástroje politického marketingu a jaké formy byly uplatněné. Předmětem práce je také poukázat, jak slovenská veřejnost vnímala výsledky prezidentských voleb, do jaké míry byli spokojeni voliči s výsledky a jaké argumenty převládaly v prospěch volby Andreje Kisky.
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností
Novák, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na použití nástrojů politického marketingu při pořádání voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Cílem práce je zanalyzovat průběh politických kampaní a jejich vliv na voliče, ale také, jaký měli vliv na konečný výsledek voleb. Práce je rozdělena na teoretickou část, která popisuje vývoj politického marketingu, jak ve světě, tak v České Republice. Dále pak na analytickou část, která je zaměřena právě na analýzu a rozbor politických kampaní. Práce obsahuje i praktickou část, která je zaměřena na výzkum současné situace a na politické vnímání voličů a jejich současné volební preference.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.