Název: Komparace volebních kampaní politických stran ve Francii ve volbách do EP v roce 2014 z hlediska využití nástrojů politického marketingu
Překlad názvu: Comparison of the election campaigns for the 2014 European Parliament elections by French political parties in terms of usage of political marketing tools
Autoři: Pechová, Marika ; Matějka, Ondřej (vedoucí práce) ; Tomalová, Eliška (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Francie; francouzská politika; Národní fronta; nástroje politického marketingu; politický marketing; volby do Evropského parlamentu; volební kampaň; election campaign; European Parliament elections; France; French politics; National Front; political marketing; political marketing tools

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80919

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-350576


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet