Název: Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností
Překlad názvu: Political marketing tools and their use in election campaigns in the elections to the Chamber of Deputies in Czech Republic in year 2013
Autoři: Novák, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Historie politického marketingu; Lees-Marshment model; Model Bruce I. Newmana; Nástroje politického marketingu; Politický marketing; Public relations; vláda Petra Nečase; volby do Poslanecké sněmovny 2013; Bruce I. Newman model; Lees-Marshment model; Political marketing; Political marketing tools; Public Relations; The government of Petr Necas; The history of political marketing; the parliamentary elections in Czech Republic in 2013

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41702

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198213


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet