Název: Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku)
Překlad názvu: Political marketing tools and their usage in slovak presidential elections (analysis of Kiska’s presidential campaign)
Autoři: Hrušková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Andrej Kiska; nástroje politického marketingu; politická reklama; politický marketing; slovenské prezidentské volby 2014; volební kampaň; Andrej Kiska; election campaign; political advertisement; political marketing; political marketing tools; slovak presidential elections 2014

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50295

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206989


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet