Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a srovnání francouzské a německé plakátové propagandy za 1. světové války
Beer, Kamil ; Pešek, Jiří (vedoucí práce) ; Alt, Jaroslav (oponent) ; Vlnas, Vít (oponent)
Český abstrakt Disertační práce analyzuje francouzskou a německou plakátovou propagandu tak, jak byla užita během a krátce po první světové válce. Na plakátech sleduje vizuální motivy, jejich kulturní zařazení a znázorněné jevy. Rozborem pěti set plakátů německých a pěti set plakátů francouzských disertace přináší podrobnější vhled do jejich obsahu, užití a argumentace, čímž chce dosáhnout bližšího pochopení dobové propagandy těchto zemí. Využití zmíněných motivů, kulturních kategorií a zobrazených fenoménů u obou stran také srovnává, čímž má zájem přispět k porozumění unikátnímu (nebo právě totožnému) významu a užitému jazyku propagandy každé ze stran. Klíčová slova: První světová válka, propaganda, plakáty, Francie, Německo, komparace, analýza
Návrh a vypracování vzdělávacích plakátů pro ruční obrábění dřeva na 2. stupni ZŠ
BLAHOVEC, Milan
Diplomová práce je zaměřená na vytvoření vhodných edukačních pomůcek (plakátů) pro podporu a vzdělávání v oboru technické výchovy pro žáky na druhém stupni základní školy. Plakáty by měly přinést základní vhled do problematiky ručního obrábění technických materiálů, konkrétně tvarového opracování dřeva a bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a manipulaci s těmito materiály. V teoretické části je základní popis a definice součástí této tematiky. V praktické části jsou vytipovány tři oblasti pro zpracování edukačních plakátů. Jeden v oblasti BOZP a další dva v oblasti tvarového opracování dřeva.
Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele
Toufarová, Ivica
Toufarová, I. Vliv maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu maloformátové plošné reklamy multimediálních děl na spotřebitele. Bylo formulováno devět předpokladů týkajících se efektivity maloformátových plakátů na filmová a divadelní díla a jejich umístění na plakátovacích plochách. K ověření předpokladů bylo využito eye trackingové technologie ve spojení s hloubkovými rozhovory a testy zapamatovatelnosti. Celkem bylo testováno 57 studentů Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Účastníci výzkumu byli rozděleni na dvě skupiny, přičemž bylo využito A/B testování. Cílem práce je poskytnout obecná doporučení pro tvorbu maloformátové plošné reklamy multimediálních děl a její umístění na plakátovacích plochách.
Podoba a funkce otázky v marketingové komunikaci
Haiklová, Kristýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá "otázkou otázky" v marketingové komunikaci. Je věnována různým formám otázek a následně pojednává i o jejich funkcích. Na začátku jsou popsány základní pojmy a principy pragmatiky. Dále je v práci vysvětleno, jak v češtině fungují otázky a jaké jsou jejich druhy. Krátká část je věnována i charakterizování pojmu marketingová komunikace. Při zkoumání marketingové komunikace je uvedeno jednak vysvětlení tohoto typu komunikátu a dále také to, jakým způsobem dochází k jeho produkci a jaké při tom fungují zákonitosti. Jednotlivé typy marketingové komunikace vyložené v práci jsou: outdoorová reklama, online reklama a následně rozhlasové a audiovizuální spoty. V praktické části jsou nejprve roztříděny otázky dle podoby, následně jsou rozebírány jejich funkce. Cílem práce je postihnout určité zákonitosti, které v užití otázek v reklamních sděleních lze najít a výstižně popsat, jaký je rozdíl v užití otázek mezi jednotlivými typy reklamních sdělení a také mezi jednotlivými propagovanými odvětvími.
Komparativní pohled na britskou, francouzskou a rakousko-uherskou obrazovou propagandu za 1. sv. v. v letech 1914-1915
Beer, Kamil ; Pešek, Jiří (vedoucí práce) ; Alt, Jaroslav (oponent)
Český abstrakt Diplomová práce srovnává prvky britské, francouzské a rakousko-uherské vizuální propagandy na začátku první světové války, její argumentaci a vliv. Srovnáním 100 příkladů obrazových médií k propagandě určeným (tedy zejména různých plakátů, novinových ilustrací, pohlednic atp.) od každé ze zúčastněných zemí práce sleduje rozdíly a podobnosti ve třech oblastech výzkumu: v dominantních motivech, které plakáty obsahovaly, v lidských hodnotách a emocích, na které mocnosti prostřednictvím těchto obrazů apelovaly, a využitím národních symbolů v těchto médiích. Klíčová slova: První světová válka, propaganda, plakáty, Velká Británie, Francie, Rakousko- Uhersko, komparativní studie
Hodnocení efektivity marketingových kampaní
HOUŠKOVÁ, Šárka
Cílem diplomové práce hodnocení efektivity marketingových kampaní je popsat, analyzovat a pomocí analýzy obalu dat (DEA) vyhodnotit konkrétní kampaně. Práce se zabývá politickými předvolebními kampaněmi konkrétní politické strany.
Srovnávací sémiotická analýza vybraných protektorátních a raně socialistických agitačních plakátů vyskytujících se na území někdejšího Československa
Baláková, Zuzana ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Podzimek, Jan (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce se zabývá sémiotickou analýzou vybraných protektorátních a raně socialistických plakátů ze čtyřicátých a začátku padesátých let. Zkoumané období je ohraničeno rokem 1953. V práci se co nejdetailněji věnuji teoretickému ukotvení tématu, zahrnuta je charakteristika daných ideologií, teorie sémiotiky i stručný dějinný popis daného historického období. V teorii sémiotiky vycházím z prací Ferdinanda de Saussura, Charlese Sanderse Peirce a Charlese Morrise. Stěžejním pramenem pro sémiotickou analýzu je kniha Mytologie od Rolanda Barthese, především její druhá teoretická část Mýtus dnes, ze které metodologicky vycházím. Sémiotická analýza umožňuje odhalit skryté významy textů. Vybráno a analyzováno bylo celkem deset plakátů, pět z období protektorátu, pět z období konce čtyřicátých a začátku padesátých let, tak aby tvořily dvojice se stejným zobrazeným motivem nebo tématem. Cílem práce je zanalyzovat, které sémiotické prvky jsou na jednotlivých plakátech užity a poté srovnat, nakolik se užívané motivy a prvky u obou ideologií liší či naopak shodují. Hypotézou je, že nacistická i komunistická ideologie používá prakticky tytéž sémiotické prvky.
Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Vondráčková, Alexandra ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; KAŠPAROVSKÝ, Roman (oponent)
Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato přehnaná pozornost věnovaná nekonečnému zdokonalování propagačních materiálů k filmu a dílčích marketingových nástrojů ve svém důsledku škodí dojmu z filmu v očích jeho diváků. Ti se často mohou cítit neuspokojeni či dokonce podvedeni. Tato hypotéza je v jednotlivých kapitolách práce prokazována a vyvracena na základě konkrétních příkladů a dílčích analýz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.