Název: Hodnocení efektivity marketingových kampaní
Překlad názvu: Evaluation of the effectiveness of marketing campaigns
Autoři: HOUŠKOVÁ, Šárka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza obalu dat; billboardy; DEA; komunikace na sociálních sítích; krajské volby; letáky; Marketingové kampaně; osobní setkání kandidátů s voliči; plakáty; politické kampaně; billboards; communication on social networks; data envelopment analyst; DEA; leaflets; marketing campaign; personal meetings of candidates with electors; political campaign; posters; regional elections
Citace: HOUŠKOVÁ, Šárka. Hodnocení efektivity marketingových kampaní. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41992

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317392


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet