| |
|
Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Vondráčková, Alexandra ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; KAŠPAROVSKÝ, Roman (oponent)
Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato přehnaná pozornost věnovaná nekonečnému zdokonalování propagačních materiálů k filmu a dílčích marketingových nástrojů ve svém důsledku škodí dojmu z filmu v očích jeho diváků. Ti se často mohou cítit neuspokojeni či dokonce podvedeni. Tato hypotéza je v jednotlivých kapitolách práce prokazována a vyvracena na základě konkrétních příkladů a dílčích analýz.
|
| |
|
Produkce v indickém filmovém průmyslu
Trojánek, Tadeáš ; Hůlovec, Martin (vedoucí práce) ; Kašparovský, Roman (oponent)
Diplomova prace predstavuje fungovani indickeho filmoveho prumyslu a zameruje se na rozdily a specifika oproti ceskemu prostredi.
Pres zakladni sociodemograficky a historicky uvod se dostavame ke specifikum vyroby filmu a dale se diplomova prace zameruje na zpusoby financniho zajisteni filmu a jeho naslednou distribuci.
Cilem diplomove prace je detailne predstavit styl indickeho nataceni pro ceske servisni spolecnosti, a to na zaklade osobní zkusenosti autora, ctyrmesiciniho studijniho pobytu v Bombaji a osobnich schuzek s indickymi a ceskymi profesionaly.
|
| |
|
Minulost a současnost filmových studií USA
Kašparovský, Roman ; Danielis, Aleš (vedoucí práce) ; Bernard, Jan (oponent)
Tato práce Minulost a současnost filmových studií USA se zabývá různými aspekty filmových studií v USA. Ve třech kapitolách rozebírá minulost, současnost a současné trendy filmových studií. Po stránce minulosti se snaží postihnout počátky a vývoj filmového průmyslu na území USA. Dále dodává výčet nejvýznamnějších filmových studií, rozebírá jejich vazby, v současnosti především na korporace zábavního průmyslu. V oblasti stendů se zabývá především problematikou současné filmové produkce studií, rozebírá nejprograsivnější kategorie a uvádí je v rámci jejich úspěchů v distribuci. Hlavním aspektem práce je ekonomické měřítko tržeb. Práce je tedy určena především pro distributory, sales agenty a producenty, aby se mohli lépe orientovat v problematice filmových studií USA.
|