Název: Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Překlad názvu: Hollywood mainstream marketing tools analysis
Autoři: Vondráčková, Alexandra ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; KAŠPAROVSKÝ, Roman (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; digitální média; filmová teorie; Hollywood; mainstream; marketing; plakát; plakáty; reklama a propagace; trailery

Instituce: Akademie múzických umění v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/9566

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262701


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Akademie múzických umění v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet