Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zápustkové kování náboje kola
Vostřel, Jan ; Novotný, Karel (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru B2307 předkládá návrh technologie výroby výkovku – náboje kola – součásti převodové skříně zhotovené zápustkovým kováním z materiálu 14 231.0. Na základě literární studie problematiky zápustkového kování a výpočtů, bylo navrženo kování na tři operace. Vzhledem k předpokládané sérii 40 000 kusů za rok, přesnosti a automatizaci výroby dané součásti, bude součást vyrobena na svislém klikovém kovacím lisu LMZ 2500 (výrobce ŠMERAL Brno, a.s.), se jmenovitou tvářecí sílou 25 MN. Zápustky jsou vyrobeny ze slitinové nástrojové oceli 19 552.8, tepelně zpracované podle výkresové dokumentace. Závěrem daného projektu je provedeno technicko – ekonomické zhodnocení dané technologie výroby součásti.
Obrobení náboje kola formulového vozu na CNC obráběcím centru
Jelínek, Petr ; Dvořáček, Jan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výrobou pravého zadního náboje kola formulového vozu na CNC obráběcím centru s využitím moderních technologií CAD/CAM. V teoretické části je uveden popis a charakteristika technologie frézování společně s obrobitelností hliníkových slitin. Praktická část se zabývá konstrukcí náboje kola v CAD programu Pro/Engineer, návrhem obráběcích strategií za pomoci CAM programu PowerMILL a samotnou realizací výroby na CNC obráběcím stroji. Práce je ukončena technicko-ekonomickým vyhodnocením vyrobeného dílu.
Konstrukční návrh hydraulického lisu na ložiska pro motocykly
Vichr, Tomáš ; Brandejs, Jan (oponent) ; Klapka, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zařízení na výměnu ložisek v kolech u motocyklu. Cílem je vyvinout cenově dostupný přístroj pro domácí použití. Na základě obecné rešerše jsou definovány nedostatky běžně dostupných zařízení na trhu. Poté je navrhnuto řešení těchto problémů v podobě třech koncepčních návrhů. Z těchto variant je vybráno finální řešení a ověřena únosnost kritických uzlů a výrobní cena.
Úprava zavěšení zadního kola formulového vozu
Okáník, František ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem konstrukce zavěšení kola lehkého závodního vozidla kategorie Formule Student, konkrétně návrhem těhlice, náboje kola a dalších dílů sestavy. Konstrukce je zpracována v softwaru PTC Creo 2.0. Uvádí postup výpočtu kritických zátěžných stavů vozidla, výpočet trvanlivosti ložisek a výpočet průběhu zatížení kol během jízdy. Dále je zde uvedena napěťová analýza konstrukce, provedená v Ansys Workbench a analýza únavové životnosti.
Nabíječ akumulátorů k jízdnímu kolu
Kufa, Jan ; Kubíček, Michal (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Záměrem této práce je navrhnout vhodný způsob dobíjení mobilních elektronických zařízení s využitím pohybu jízdního kola. V první části bakalářské práce jsou rozebrány různé možnosti nabíjení akumulátorů na jízdním kole, popsány rozdíly mezi alternátorem a dynamem a nakonec uvedeny různé typy akumulátorů. V druhé části bakalářské práce jsou detailně popsány použité bloky, které byly použity v zapojení a důvody jejich volby. V závěrečné části jsou popsány finální parametry nabíječe.
Konstrukční návrh nábojů kol vozidla
Mohyla, Daniel ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem nábojů do kol vozidla Formule Student. První část je věnována jako úvod do soutěže Formule Student a shrnutí poznatků o konstrukci nábojů se zaměřením na formulová vozidla. Druhá část práce se věnuje popisu problému konstrukce a popisuje základní poznatky nutné k vyřešení dané problematiky. V třetí části je popsána tvorba CAD modelu v programu PTC Creo parametric. Dále je model vyhodnocen pomocí metody konečných prvků. Poslední část je věnována diskuzi o dosažených výsledcích a možných vylepšení.
Konstrukční návrh hydraulického lisu na ložiska pro motocykly
Vichr, Tomáš ; Brandejs, Jan (oponent) ; Klapka, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zařízení na výměnu ložisek v kolech u motocyklu. Cílem je vyvinout cenově dostupný přístroj pro domácí použití. Na základě obecné rešerše jsou definovány nedostatky běžně dostupných zařízení na trhu. Poté je navrhnuto řešení těchto problémů v podobě třech koncepčních návrhů. Z těchto variant je vybráno finální řešení a ověřena únosnost kritických uzlů a výrobní cena.
Konstrukční návrh nábojů kol vozidla
Mohyla, Daniel ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem nábojů do kol vozidla Formule Student. První část je věnována jako úvod do soutěže Formule Student a shrnutí poznatků o konstrukci nábojů se zaměřením na formulová vozidla. Druhá část práce se věnuje popisu problému konstrukce a popisuje základní poznatky nutné k vyřešení dané problematiky. V třetí části je popsána tvorba CAD modelu v programu PTC Creo parametric. Dále je model vyhodnocen pomocí metody konečných prvků. Poslední část je věnována diskuzi o dosažených výsledcích a možných vylepšení.
Nabíječ akumulátorů k jízdnímu kolu
Kufa, Jan ; Kubíček, Michal (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Záměrem této práce je navrhnout vhodný způsob dobíjení mobilních elektronických zařízení s využitím pohybu jízdního kola. V první části bakalářské práce jsou rozebrány různé možnosti nabíjení akumulátorů na jízdním kole, popsány rozdíly mezi alternátorem a dynamem a nakonec uvedeny různé typy akumulátorů. V druhé části bakalářské práce jsou detailně popsány použité bloky, které byly použity v zapojení a důvody jejich volby. V závěrečné části jsou popsány finální parametry nabíječe.
Úprava zavěšení zadního kola formulového vozu
Okáník, František ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem konstrukce zavěšení kola lehkého závodního vozidla kategorie Formule Student, konkrétně návrhem těhlice, náboje kola a dalších dílů sestavy. Konstrukce je zpracována v softwaru PTC Creo 2.0. Uvádí postup výpočtu kritických zátěžných stavů vozidla, výpočet trvanlivosti ložisek a výpočet průběhu zatížení kol během jízdy. Dále je zde uvedena napěťová analýza konstrukce, provedená v Ansys Workbench a analýza únavové životnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.