Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nástroj pro dabování videa
Koňárek, Petr ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního nástroje pro dabing. Jde tedy převážně o zpracování videa a audia, respektive nahrávání hlasu dabérů a jejich následné editace. Naleznete zde technologie, které tuto problematiku řeší a přitom zajišťují multiplatformnost. Návrh nástroje je vytvořen, aby obsahoval všechny potřebné operace s audiem a přitom uživatelské rozhraní zůstalo lehce ovladatelné. Závěrem se dozvíte, jak byl nástroj otestován v soutěži v rychlodabingu .
Modulární nástroj pro tvorbu her s umělou inteligencí
Klika, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro usnadnění tvorby umělých inteligencí. Nástroj používá vlastní univerzální komunikační protokol, podporuje více typů her, je rozšiřitelný o další hry pomocí dynamických knihoven, podporuje zobrazení ladících informací z umělé inteligence a je lokalizovaný do českého a anglického jazyka.
Multiplatformní autentizační systém
Pokorný, Lukáš ; Hajný, Jan (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem multiplatformního autentizačního systému, který umožňuje autentizaci uživatelů pomocí různorodých autentizačních předmětů. Teoretická část je věnována přehledu jednotlivých autentizačních rozhraní se zaměřením na moderní metody ověřování. Dále se zde nachází základní přehled autentizačních schémat. Praktická část uvádí požadavky na autentizační terminál a stanovuje konkrétní hardwarovou strukturu včetně specifikace jednotlivých funkčních bloků. Implementace softwarové logiky využívá programovacího jazyku Java a JavaScript. Pozornost je dále věnována použitým autentizačním schématům včetně podrobností a srovnání použitých platforem. V závěru práce jsou zhodnoceny jednotlivé uživatelské a bezpečnostní aspekty navrženého řešení. Jsou zde též uvedeny možnosti další hardwarové a softwarové optimalizace.
Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Jašek, Roman ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
This thesis deals with multiplatform game development using the Unity 3D engine. It approaches various tasks of development on both desktop and mobile devices. The focus of the thesis is to analyze the aspects of developing for more platforms at once and the challenges connected with this approach. It provides solutions of the stated issues using the tools provided by Unity 3D. The analysis focuses mainly on increasing the performance of games by means that are available on all of the platforms selected for testing. These improvements include the ways of decreasing the work within a scene and increasing the frame rate while keeping the same level of visual quality. The thesis also offers a look at this area and its historical and future development.
Multiplatformní git klient s pokročilou vizualizací branchí
Dohnalová, Tereza
Práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního Git klienta, který umožňuje uživatelům interagovat s Gitem za pomocí grafické uživatelské rozhraní. Aplikace se soustředí na vykreslení historie změn v repozitáři a na zobrazení větví pomocí grafu. V práci je popsán návrh aplikace, její implementace a následně vyhodnocení uživatelské testování, kterému aplikace byla podrobena pro ověření splnění cíle.
Softwarová aplikace pro podporu vzdělávání v matematice na ZŠ
Helgert, Michal ; Štípek, Jiří (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření softwarové aplikace zacílené obsahem na 1 - 3. třídu základních škol, sloužící k procvičování matematiky a sdílení příkladů. Zprvu je předmětem matematiky pro tuto věkovou skupinu, vymezení odlišností v učivu mezi ročníky a srovnání školních vzdělávacích programů vybraných základních škol. Dále se práce zaobírá gamifikací výuky, jejími principy a možnostmi využití ve školní praxi, zejm. v souvislosti s edukačním software. Popisuje dostupné výukové aplikace aplikace v češtině, které jsou zaměřené na matematiku a pokrývají stejnou věkovou. Klíčovou součástí práce je samotné mapování procesu tvorby softwarové aplikace, popis použitých technologií, struktury databází a fungování. Hlavním výstupem práce je instalovatelná verze aplikace na operační systémy Android a Windows.
Modulární nástroj pro tvorbu her s umělou inteligencí
Klika, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro usnadnění tvorby umělých inteligencí. Nástroj používá vlastní univerzální komunikační protokol, podporuje více typů her, je rozšiřitelný o další hry pomocí dynamických knihoven, podporuje zobrazení ladících informací z umělé inteligence a je lokalizovaný do českého a anglického jazyka.
Aplikace pro podporu geocachingu
Kuchta, Michal ; Kubíček, Radek (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá představením hry Geocaching, zejména z pohledu aplikace pro správu dat. Věnuje se studiu existujících aplikací, vyjmenovává jejich výhody a nevýhody. V druhé části práce jsou z tohoto studia formulovány požadavky na aplikaci, která řeší nedostatky studovaných existujících produktů. Následně jsou požadavky podrobněji rozepsány a vyplývá z nich návrh aplikace. Dále je popsána samotná implementace aplikace, zejména je poukázáno na různé problémy, které bylo nutno během implementace řešit. V závěru je obsaženo shrnutí a nastíněn budoucí vývoj aplikace.
Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Jašek, Roman ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
This thesis deals with multiplatform game development using the Unity 3D engine. It approaches various tasks of development on both desktop and mobile devices. The focus of the thesis is to analyze the aspects of developing for more platforms at once and the challenges connected with this approach. It provides solutions of the stated issues using the tools provided by Unity 3D. The analysis focuses mainly on increasing the performance of games by means that are available on all of the platforms selected for testing. These improvements include the ways of decreasing the work within a scene and increasing the frame rate while keeping the same level of visual quality. The thesis also offers a look at this area and its historical and future development.
Nástroj pro dabování videa
Koňárek, Petr ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního nástroje pro dabing. Jde tedy převážně o zpracování videa a audia, respektive nahrávání hlasu dabérů a jejich následné editace. Naleznete zde technologie, které tuto problematiku řeší a přitom zajišťují multiplatformnost. Návrh nástroje je vytvořen, aby obsahoval všechny potřebné operace s audiem a přitom uživatelské rozhraní zůstalo lehce ovladatelné. Závěrem se dozvíte, jak byl nástroj otestován v soutěži v rychlodabingu .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.