Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
International Marketing Strategy of the Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the design of an international marketing strategy for a selected company. The main objective of this thesis is to develop a proposal for a marketing strategy for a chosen company expanding into a selected international market. The theoretical part of the thesis outlines the concepts and methods that contribute to developing a marketing strategy. The methodological part of the thesis describes the plan and the methodology used in processing the data and information obtained. The practical part focuses on the introduction of the company and the subsequent analysis of the microenvironment and macroenvironment. The final part of the thesis summarises the proposals for an international marketing strategy, which are compiled based on previous research and analysis.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti STAVING Olomouc, s.r.o. Teoretická kapitola je věnována návrhům východisek marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé části. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik
Bendová, Martina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku Porsche Brno, který se zabývá zejména prodejem nových a ojetých automobilů a jejich servisem. Zaměřuje se na marketingové činnosti podniku a jejich vliv na postavení podniku na trhu. Z provedených analýz jsou vyvozené závěry a následně navrženy návrhy na zlepšení.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Návrh doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku
Kopřivová, Nikola
Bakalářská práce se zabývá návrhem doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku v odvětví strojírenství. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je postavena na odborné literatuře a vymezuje danou problematiku. V praktické části je představen zkoumaný podnik a analyzuje se zde jeho vnější a vnitřní prostředí. V rámci vnějšího prostředí je provedena PESTE analýza. Vnitřní prostředí je analyzováno pomocí dotazníkového šetření zaměstnanců, finanční analýzy a McKinseyho modelu 7S. Pomocí těchto analýz jsou nalezeny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky podniku. Ty jsou následně využity ke tvoření jednotlivých návrhů strategie v rámci SWOT matice. Nejvhodnější metoda pro společnost je podrobně rozebrána včetně ekonomického zhodnocení, časového harmonogramu a rozdělení odpovědnosti mezi zaměstnance.
Hodnocení finanční výkonnosti podniku GEFOS, a.s.
Záruba, David ; Kozáková, Petra (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Diplomová práce pojednává o zhodnocení finanční výkonnosti podniku GEFOS, a.s. Cílem je zhodnotit finanční výkonnost společnosti a dopad původních doporučení z předchozí bakalářské práce, která byla ve společnosti realizována. Na základě zjištěných výsledků bude posouzen následný finanční vývoj a navržena další případná opatření pro ekonomický růst podniku. První část práce obsahuje teoretické poznatky o aparátu finanční analýzy a zvolených metodách a o analýze makroprostředí. V druhé části práce, která vychází ze stanoveného cíle, jsou odborné poznatky užity v praxi. Práce rovněž obsahuje, z výsledků provedené analýzy, vytvořené odvětvové srovnání, které přispívá k celkovému dokreslení finanční situace zvoleného podniku.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti STAVING Olomouc, s.r.o. Teoretická kapitola je věnována návrhům východisek marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé části. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.