Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pragmalingvistická analýza komerční komunikace značky Activia od Danone
Pražáková, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Pragmalingvistická analýza komerční komunikace značky Activia od Danone" je poskytnout nový pohled na komerční komunikaci jedné značky z hlediska teorie pragmatiky a lingvistiky na vybraném vzorku reklam z let 2010 - 2014. V teoretické části diplomové práce definuji funkce reklamy i její komunikační specifika a zasadím ji do širšího kontextu marketingu. Následně vymezím pozici produktu v rámci segmentu prezentovaného koncernem Danone a srovnám marketingovou strategii prodeje těchto produktů. Metodologická část se bude věnovat představení lingvistiky, sémiotiky a zejména pragmatiky a pragmalingvistiky jako stěžejních přístupů budoucí analýzy. Zde se přednostně zaměřím na významy spojené s komunikační situací, vztahy mezi producentem textu, jeho recipientem a textem samotným. V poslední, analytické části této práce budu zpracovávat vybrané vzorky komerční komunikace prostřednictvím již nastíněné pragmalingvistické a jazykové analýzy. Na vzorku komunikace značky Activia od Danone v daném období tak bude zkoumáno užití jednotlivých jazykových a stylistických prostředků i žánrových útvarů se zřetelem na jejich komunikační cíl.
Vliv členství České republiky v Evropské unii na právní úpravu a praxi komerční komunikace
Drzková, Veronika ; Winter, Filip (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské je práce je zjistit míru vlivu činnosti Evropské unie na zákonnou úpravu komerční komunikace v České republice. Práce popisuje, ve kterých oblastech komerční komunikace Evropská unie nastavuje závazná pravidla, která musí být vnitrostátně dodržována. Cílem je zjistit, zda jsou tato pravidla v kontextu České republiky nová nebo zda by platila a jejich dodržování bylo vynucováno i bez přispění Evropské unie. Zkoumán bude také rozsah těchto pravidel, čímž bude zjištěno, do jaké míry a v kterých konkrétních oblastech má Evropská unie přímý vliv na každodenní život spotřebitelů v České republice.
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Bartůňková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jelínková, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem mezi marketingovými a komerčními komunikacemi a komunikačním mixem, druhá pojednává o problematice komunikační strategie, jejich druzích a tvorbě. Třetí kapitola zahrnuje představení Komerční banky, a.s. včetně zhodnocení konkurenčního prostředí, následující kapitola pak charakteristiku značky G2, její cílovou skupinu a SWOT analýzu. Obsahem páté kapitoly je popis dosavadních komunikačních kampaní a současné komunikační strategie značky G2. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu včetně doporučení do budoucna.
Návrh komunikačního mixu pro květinový ateliér Rozálie
Burdová, Ivana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou komunikace malých lokálních podniků. Hlavním cílem je návrh optimálního komunikačního mixu pro konkrétní zvolený podnik, květinový ateliér Rozálie, s ohledem na rozhodovací proces. Aby bylo možno tento cíl splnit, je provedena pro květinový ateliér komplexní situační analýza a učiněn detailní rozbor rozhodovacích procesů, což poskytuje východiska pro výběr vhodných komunikačních nástrojů. Navržený komunikační mix je postaven na klíčovém nástroji, kterm je online komunikace. Ta je extrémně vhodným komunikačním nástrojem pro malé lokální podniky díky své finanční dostupnosti, ale zároveň v současném světě tvoří nedílnou součást jak životů spotřebitelů, tak právě existence podniků.
CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo
Novotná, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bilíček, Štěpán (oponent)
Předmětem mé diplomové práce CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo a.s. je analýza stávajícího využití CRM ve společnosti mimo jiné i na základě dotazníkového šetření, jehož výsledky poslouží k návrhu případných zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol, které lze pomyslně rozdělit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části diplomové práce jsou popsány marketingové a komerční komunikace, definován CRM jakožto řízení vztahu se zákazníky a je analyzováno ekonomické prostředí se zaměřením na trh s vínem v České republice. V praktické části je představena samotná společnost Znovín Znojmo a.s., provedena SWOT analýza a popsána marketingová komunikace společnosti. Jádrem je představení CRM ve společnosti Znovín Znojmo, následné dotazníkové šetření a konečná doporučení na vylepšení.
Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB
Matějka, Václav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Po roce 2010 vzniklo v České republice několik nových nízkonákladových bank. Tyto banky se svou strategií a přístupem ke klientů značně liší od zavedených tradičních bank, které na českém trhu působí od 90. let. Hlavně ve velkých městech si nové banky rychle začaly získávat popularitu a začaly tradičním bankám přebírat klienty. To tradičním bankám způsobuje citelné ztráty. Tato diplomová práce proto porovnává jednu novou a jednu tradiční banku - Air Bank a ČSOB. Analyzuje rozdíly v marketingových komunikacích těchto dvou bank a skrze terénní šetření mezi klienty se snaží odhalit důvody, kvůli nimž lidé odcházejí z ČSOB a přicházejí k Air Bank. Na základě získaných dat práce navrhuje sérii doporučení pro obě banky, která by měla zlepšit jejich situaci do budoucna.
Marketing strategy of Zara Co.
Striežencová, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Malý, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné netradiční marketingové strategie oděvní společnosti Zara, která je jedním z nejsignifikantnějších globálních představitelů "Fast fashion" modelu. Dalším cílem je následný návrh doporučení na zlepšení její strategie, na základě vlastního dotazníkového průzkumu a vypracování SWOT analýzy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části se čtenář seznámí se základními pojmy marketingu, nezbytnými pro lepší pochopení následujícího textu, zatímco v části praktické získá podrobnější přehled o nejdůležitějším konceptu nadnárodní společnosti Inditex - značce Zara. Pozornost se zaměřuje i na marketingový mix společnosti, vlastní výzkum a analýzu SWOT.
Návrh na vylepšení komunikační strategie spol. Starbucks
Hayova, Hanna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie americké společností Starbucks Coffee, která působí na českém trhu již osm let. V teoretické části se zaměřím na jednotlivé druhy komerčních komunikací, zmíním o značce, vysvětlím jsem, co se skrývá pod pojmy image, identita značky a povědomí o značce a následně se zaměřím na dotazování jako metodu výzkumu trhu. Aplikační část bude zaměřená na společnost Starbucks, nejdříve povím o historii společností, její poslání a zásadech podnikání, provedu SWOT analýzu a konkurenční analýzu Starbucks Coffee na českém thru a provedu vlastní dotaznikové šetření, které je zaměřeno na vnímaní společnosti mladými pražany. Na závěr uvedu možná doporučení, které by pomohly Starbucks oslovit a ziskat více českých zákazníků.
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Menclová, Eliška ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou interní komunikace v Národní galerii v Praze. První část je věnována teoretickým konceptům, historickému vývoji a vymezení podstaty a prostředků interní komunikace. Podstatu práce tvoří analýza současného stavu Národní galerie z pohledu interní komunikace s důrazem na koncepční změny a komunikační strategii. Závěr analytické části je věnován vyhodnocení dotazníkového průzkumu, formulaci strategie a návrhu komunikačního plánu, konkrétních aktivit a doporučení v oblasti interní komunikace veřejné kulturní instituce.
Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů
Plesníková, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitelské chování rodičů. Práce klade důraz na poznání dítěte jakožto spotřebitele - charakterizuje jeho chování v závislosti na jeho věku a hodnotách a následně definuje vlivy okolí, jež mohou rovněž souviset s jeho spotřebitelských dospíváním. Práce je rovněž zaměřena na otázky související s vlivem dětí vůči rodičům. Cílem práce je nejprve definovat a zhodnotit marketingové komunikace, které jsou z pohledu dětí a rodičů vnímány jako nejúčinnější, a poté specifikovat spotřebitelské chování rodičů, tedy do jaké míry jsou dítětem, respektive reklamním sdělením, skutečně ovlivňováni. K zjišťování těchto skutečností je vypracováno vlastní dotazníkové šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.