Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky
Troják, Adam ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vojtěch, Pinc (oponent)
Práce grafického designera zaměřujícího se na tvorbu korporátní grafiky, jednotných vizuálních stylů a zejména logotypů obsahuje několik náplní činností. V dnešní době se lidé čím dál více specializují na svou oblast aktivity, což jim přináší obecně žádaný detailnější pohled na věc, ale tím opomíjejí ostatní disciplíny, které jim pomáhají vidět problematiku z "ptačí perspektivy". Proto tato bakalářská práce obsahuje jak praktický pohled na tvorbu jednotného vizuálního stylu značky, tak i proces myšlenek pocházejících z firemní identity, jakožto jádra každé značky, s přesahem k emoční a filozofické stránce.
Tvorba vizuálního stylu nové značky a návrh e-shopu
Leksa, Ladislav ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Khabirova, Maja (oponent)
Náplní této práce je vytvoření nové značky triček s motivy geocachingu. Hlavní cíle představuje tvorba vizuálního stylu a návrh internetového obchodu, práce se však zabývá i dalšími kroky spojenými se vstupem nové značky na trh. Jde především o analýzu konkurence a cílové skupiny. Jedním z dílčích témat je i definování identity značky. Smyslem teoretické části je shrnout pravidla, která jsou směrodatná pro tvorbu praktických výstupů. Praktická část práce se zabývá tvorbou konkrétní značky triček.
Návrh propagačních materiálů na podporu prodeje produktů podniku Kalada Luhačovice
Jelenová, Veronika
Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci podniku Kalada Luhačovice. Cílem práce je navrhnout nové propagační materiály na podporu prodeje zaměřené na konkrétní cílové skupiny, které nalákají nové i stávající zákazníky firmy. Nedílnou součástí práce je i vytvoření nového jednotného vizuálního stylu podniku, včetně návrhů nového logotypu firmy a firemních tiskovin. Práce obsahuje charakteristiku firmy, analýzu cílových skupin a nabídku produktů podniku, analýzu vnitřního a oborového prostředí. Práce se rovněž zabývá analýzou obecného prostředí prostřednictvím STEP analýzy. Analýza současného stavu podniku je vytvořena pomocí vypracovaného marketingového mixu. Na základě vypracovaných analýz je doporučena strategie, která podniku pomůže upevnit postavení na trhu a získat nové zákazníky. Dále je navrhnuta nová cílová skupina, na kterou by se firma mohla zaměřit, a jsou vytvořeny jednotlivé propagační materiály. Závěrem je tato problematika zhodnocena po finanční stránce a je navržena vhodná distribuce propagačních materiálů.
Návrh marketingové komunikace domu s pečovatelskou službou
Sedlák, Marek
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingové propagace pro Dům s pečovatelskou službou v obci Silůvky. Cílem práce je navrhnout vzhled budoucích internetových stránek pro vybraný subjekt. Práce obsahuje charakteristiku DPS a popis služeb, které jsou v Domě poskytovány, SWOT analýzu a analýzu konkurence se zaměřením na jejich internetovou propagaci. Nedílnou součástí práce je vytvoření jednotného vizuálního stylu pro DPS včetně návrhů logotypu a tiskovin. Na základě získaných informací je navržen vzhled webových stránek, propagační materiály a jejich distribuce. Na závěr práce jsou vyčísleny náklady na marketingovou propagaci.
Rebranding České republiky
Čejpová, Ilona ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism, se rozhodla v roce 2011 zahájit dlouhodobý proces rebrandingu destinační značky Česka. Cílem této diplomové práce je zhodnotit a analyzovat efektivnost této činnosti ve všech doposud provedených krocích. Práce je rozdělena do několika částí, první kapitola se týká značky a image země, druhá část je zaměřena na corporate identity, obsahem třetí kapitoly je teorie o rebrandingu. V praktické části je vytvořen souhrn aktivit, událostí a činností, které v průběhu historie ovlivnily značku země, dále jsou uvedeny důvody k rebrandingu a problematické okruhy. Závěrem práce jsou hodnoceny jednotlivé kroky agentury CzechTourism a návrhy vizuální identity, je navržen další doporučený postup.
Corporate design na příkladě konkrétní společnosti
Hubka, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Čejchan, Vlastimil (oponent)
Předmětem této práce je Corporate Design (firemní styl), jednotný vizuální styl, jeden ze základních prvků Corporate Identity (firemní identita) a jeho aplikace na konkrétním příkladě společnosti. Cílem teoretické části práce je vysvětlit význam Corporate Design jako prostředku firemní vizuální komunikace. V této souvislosti práce objasňuje vazby a vztahy mezi pojmy jednotného vizuálního stylu, popisuje základní konstanty a odvozené prvky Corporate Design, objasňuje principy jeho tvorby a příčiny vedoucí k jeho změnám. Praktická část se zabývá tvorbou nového firemního stylu na příkladě společnosti. Cílem je navrhnout jednotný vizuální styl společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvořit grafický manuál, který obsahuje definice jednotlivých aplikací firemního stylu. Přínosem práce je ucelený pohled na problematiku jednotného vizuálního stylu, vysvětlení významu Corporate Design, jeho prvků a souvislostí složek firemní identity. Přínos spočívá také v návrhu nového jednotného vizuálního stylu společnosti ASV Náchod, s.r.o. a vytvoření grafického manuálu. Uvedené postupy a principy mají význam pro zájemce o jednotnou vizuální prezentaci nejen z řad malých a středních firem.
Corporate design VŠE
Urban, Petr ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl vychází ze základního kamene, kterým je její nové logo. Nová loga fakult Vysoké školy ekonomické v Praze a jejich aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvažovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.