Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zahájení lázeňské sezony v Teplicích - ekonomická stránka pořádání hudební akce ve volném prostoru
Mayer, Adolf ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je popis ekonomických aspektů spojených s pořádáním akce ve volném prostoru. Teoretická část definuje regionální a lokální kulturu, organizaci, marketing a financování hudebních akcí. Praktická část je zaměřena na Slavnostní zahájení lázeňské sezóny v Teplicích, jakožto na příklad hudebního festivalu. Na něm jsou popsány jednotlivé marketingové metody, náklady spojené s pořádáním akce a způsoby získávání finančních prostředků. V závěru je zhodnocen sociokulturní dopad akce a její vliv na město a okolí.
Finanční zabezpečení akce pořádáné v otevřeném urbánním prostoru, analýza festivalu Majáles
Šrot, Jan ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pořádání hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje oblast organizace, financování, právních forem, a dalších záležitostí pro uskutečnění takovéto akce. Praktická část je věnována detailnímu popisu a analýze festivalu pražský Majáles. V závěru je zhodnocena závislost festivalu na příjmech ze vstupného a možnost zavedení dobrovolného vstupného na tento festival.
Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim
Vejražková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hritz, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem hudebního festivalu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zabývající se marketingem neziskových a kulturních organizací, marketingovým a komunikačním mixem a cílovými skupinami festivalů vážné hudby. Metodickým vstupem jsou SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza konkurence. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na Mezinárodní hudební festival Rozhlasový podzim. Její součástí je kvantitativní marketingový průzkum zaměřený na povědomí o značce Rozhlasový podzim. V závěru práce jsou navržena opatření a změny ve stávající marketingové strategii festivalu, která mají potenciál pomoci festivalu tak, aby již nedocházelo k dalšímu snižování návštěvnosti, ale naopak k jejímu zvyšování.
Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku
Podivinská, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice marketingu v kultuře, marketingovým a komerčním komunikacím obecně, a marketingovému a komunikačnímu mixu hudebních festivalů. V praktické části se podrobněji zabývám vybraným hudebním festivalem Podblaník. Na základě dostupných informací popisuji marketingový a komunikační mix festivalu Podblaník a analyzuji jeho propagační kampaň. V závěru práce navrhuji doporučení pro marketingové komunikace tohoto festivalu.
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.
Vliv recese prodeje hudebních nosičů na živou hudební produkci v ČR
Vondryska, Jan ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Polouček, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aktuálním fenoménem prudkého poklesu prodeje hudebních nosičů a vlivem tohoto jevu na produkci živých hudebních vystoupení populárního žánru. Teoretická část vymezuje současné pojetí problematiky kreativních průmyslu a ukazuje živou hudební produkci jako jeden ze základních kamenů těchto průmyslů. V dalších částech autor pojmenovává klíčová odvětví hudební produkce, jakými jsou hudební festivaly, vystupování v hudebních klubech a prodej hudebních nosičů. Následně autor analyzuje vzájemnou interakci mezi uvedenými třemi odvětvími. Závěrečná část je tvořena pokusem o predikci budoucího vývoje populárně hudebního průmyslu za stávajících podmínek.
Analýza struktury návštěvníků hudebních festivalů a návrh nového projektu
ŠERPÁN, Adam
Diplomová práce analyzuje strukturu návštěvníků předních českých multižánrových hudebních festivalů a v návaznosti na toto řeší problémy spojené s komunikačním mixem konkrétního festivalu a další dílčí problémy spojené se samotným marketingovým mixem festivalu. Vedlejším cílem práce je návrh realizace multižánrového hudebního festivalu v Českých Budějovicích. Pro práci je zásadní, že hudební festivaly jsou zde chápány jako produkt cestovního ruchu - služba - nehmotný produkt, a proto je zde kladen apel na maximálně efektivní komunikaci se zákazníkem - návštěvníkem.
Pěvecké sbory města Jihlavy
SEDLÁKOVÁ, Jana
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pěveckých sborů města Jihlavy. Zahrnuje celkem dvě části, první část se zabývá historií sborového zpěvu a hudbou v Jihlavě, jejíž součástí je mistrovský zpěv, jihlavská hudba po třicetileté válce a s nimi související historie města. V druhé časti jsou popsány mezinárodní hudební festivaly MAHLER JIHLAVA, Festival sborového umění a současné pěvecké sbory všech typů, které v Jihlavě veřejně vystupují. Tato část rovněž obsahuje dotazy položené jihlavským sbormistrům, týkající se jejich pěveckých sborů a hudebních festivalů, zvláště pak Festivalu sborového umění, který je jedním z nejvýznamnějších celostátních festivalů a se současnými pěveckými sbory v Jihlavě se v této práci částečně prolíná. Cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje FSU sborový život města Jihlavy.
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Motlová, Monika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní festival duchovního umění Svatováclavské slavnosti. V závěru práce je zhodnocena úloha animace a porovnán marketing obou festivalů.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.