Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Software pro podporu online hry Entropia Universe
Duba, Nikolas ; Zbořil, František (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práce slouží na pomoc hráčův počítačové online hry Entropia Universe. Pomocí software jsme schopný dosáhnout vyšší efektivitu v získávání surovin. Program požaduje jako vstup body (nálezy) zadávané jednotlivě nebo hromadně ze souboru. Po nastavení parametrů, filtrů a přesnosti jako výstup dostaneme grafické znázornění oblastí surovin nakreslenou na obrázek mapy, rozdělenou podle typu. Software umožňuje ukládání barevných schéma do souboru a jejich opětovné načítání. Body se ukládají do vnitrné databáze. Databázi je možné exportovat do souboru CSV anebo XML.
Návrh stolu pro hraní počítačových her
Tomaňová, Vendula
Diplomová práce se zabývá uživatelským výzkumem a následným návrhem a realizací produktu, kterým je herní počítačový stůl. Práce si klade za cíl vycházet jak ze současného zastoupení nábytku pro toto specifické odvětví na trhu, tak i požadavky konkrétní skupiny uživatelů. Finálně překládá výsledek práce, jímž je herní počítačový stůl.
Analýza kombinací při přesilové hře mužských týmů hrajících Ligu mistrů ve vodním pólu
KOPENCOVÁ, Karolína
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat přesilové herní kombinace ve vodním pólu u vybraných mužských týmů Ligy mistrů. Zkoumaný soubor tvořilo devět mužských evropských týmů vodního póla, a to Zodiac CNAB, Dinamo Tbilisi, An Brescia, FTC Telekom Budapest, Waspo98 Hannover, Jadran Herceg Novi, Spandau 04 Berlin, Cn Marseille a Jug Adriatic Osigur. Sběr dat proběhl v období od 1. prosince 2020 do 5. března 2021, kdy se začalo hrát první kolo mužské Ligy mistrů. Přesilové herní kombinace z videozáznamu jsou zaznamenány pomocí schémat, tabulek a grafů. Nejvyšší počet přesilových her bylo zaznamenáno u týmu Cn Marseiille, a to celkem 22. Naopak nejmenší zastoupení měl tým Waspo98 Hannover v počtu 10 přesilových her. Nejčastěji byla přesilová hra zakončována přes pravé nebo levé křídlo a byla také nejúspěšnější. Druhý nejúspěšnější typ přesilové hry byl přes pravou a levou tyčku a přesilová hra zakončená přes zadního obránce měla úspěšnost nejnižší. Nejvyšší úspěšnosti v přesilových herních kombinacích dosáhl španělský tým Zodiac Barcelona. Naopak nejnižší úspěšnost byla zaznamenána v týmu Waspo98 Hannover.
Game Over: Smrt ve videohrách a vliv videohry Brothers: Tale of Two Sons na hráče
Khan, Jakub ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Švelch, Jan (oponent)
Videohry již nejsou pouze zábavným artiklem pro určité zájmové skupiny, jde o globální masové médium pro všechny generace, které může být využívané i za jinými účely, než je jen rozptýlení. Předmětem zkoumání této diplomové práce byly videohry a jejich vliv na hráče. Cílem pak bylo zjistit, jakým způsobem hráči a hráčky vnímají smrt ve videohrách, co v nich tento kontakt vyvolává za emoce a reakce a zda mohou videohry měnit jejich vnímání smrti. Výzkum byl uskutečněn pomocí kvalitativního šetření, uskutečněného skrz polostrukturované rozhovory s hráči a hráčkami, kteří si v jeho rámci nejprve zahráli videohru Brothers: A Tale of Two Sons obsahující narativní druh smrti. Z provedeného výzkumu se podařilo zjistit, že zmíněná videohra dokázala vyvolat v hráčích a hráčkách silné emoce, hlavně pak ty negativní, jako smutek, strach nebo lítost, způsobené kontaktem s nečekanou smrtí hlavní postavy, za kterou po celou dobu hráli. Vyvolání těchto emocí bylo umocněno jednoduchým ovládáním a jednoduchými hádankami, umožňující větší soustředěnost na příběh, dále pak interaktivita videohry a sounáležitost s protagonistou. Změnit vnímání smrti pozitivním směrem se povedlo pouze u jednoho účastníka výzkumu ze šesti zúčastněných, ostatní však připustili, že pokud by videohra byla v jistých ohledech kvalitnější...
Analýza činnosti sportovních agentů v souvislosti s identifikací a rozvojem sportovních talentů (na příkladu fotbalu a ledního hokeje).
Žatkuliak, Ondřej ; Perič, Tomáš (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
1 Abstrakt Název: Analýza činnosti sportovních agentů v souvislosti s identifikací a rozvojem sportovních talentů (na příkladu fotbalu a ledního hokeje). Cíle: Cílem práce byla analýza činnosti sportovních agentů v ledním hokeji a fotbalu. Vlastní výzkum byl prováděn srovnáním informací od 4 skupin probandů - a) sportovní agenti, b) trenéři, c) sportovní manažeři, d) hráči. Metody: Hlavní výzkumnou metodou byl zvolen kvalitativní výzkum. Informace byly získávány dvěma způsoby: a) formou strukturovaných interview (sportovní agenti, trenéři a manažeři) a b) dotazníku s otevřenými otázkami (hráči). Výsledky: Výsledky výzkumu prokázaly obdobné názory na sportovní agenty ve fotbalu i ledním hokeji. Jednotlivé skupiny probandů chápou činnost agentů v odlišných intencích. Jako jednotící rys definují všechny skupiny zastupování hráčů při jednání o profesionálních smlouvách s kluby. Mimo skupinu sportovních agentů žádná jiná skupina nevidí jejich činnost jako významnou pro rozvoj výkonnosti hráčů. Klíčová slova: Sportovní agenti, hráči, trenéři, sportovní manažeři
Analýza četností herních činností jednotlivce podání a přihrávky v zónách I, V a VI u staršího žactva.
Gabrielová, Žaneta ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Analýza četností herních činností jednotlivce podání a přihrávky v zónách I, V a VI u staršího žactva. Cíle: Cílem diplomové práce byla analýza HČJ podání a přihrávky, konkrétně pak zjišťování četnosti podání do zóny I, V a VI a úspěšnosti přihrávek z těchto zón, mezi zóny II a III. Metody: Pro zpracování výsledků práce jsme využili metodu pozorování a dotazování a metodu analýzy. Metodu analýzy jsme aplikovali na získaná data z jednotlivých tréninkových jednotek. Vyhodnocení práce bylo provedeno formou grafů a pomocí slovního hodnocení. Výsledky: Zjistili jsme, dle zpracovaných dat, že u věkové kategorie starší žactvo nehraje pro podání a přihrávku nijak významnou roli rozdělení hřiště na jednotlivé zóny. Po dobu testování se ani jedna ze zón zadní části hřiště neodlišila od ostatních, aby se dalo říci, že je nejúspěšnější. Subjektivně jsme však zhodnotili, že u přihrávky hraje roli úhel, pod kterým je míč přihráván. Klíčová slova: analýza, volejbal, hráči, podání, přihrávka
YMCA a Vysokoškolský sport jako průkopníci volejbalu v Českých zemích
Šarochová, Klára ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: YMCA a Vysokoškolský sport jako průkopníci volejbalu v Českých zemích Cíle: Cílem práce je poskytnout přehled informací, tykajících se vzniku a rozvoje volejbalu v období mezi dvěma světovými válkami v Českých zemích za přispění organizací YMCA a Vysokoškolský sport. Metody: V naší práci jsme použili tyto metody: progresivní a retrospektivní metoda, přímá a nepřímá metoda a metoda komparativní. Nezbytnou součástí progresivní a retrospektivní metody byl pak synchronní a diachronní přístup k historickému vývoji Výsledky: Byl poskytnut přehled informací, týkajících se vzniku a rozvoje volejbalu v období mezi dvěma světovými válkami v Českých zemích za přispění organizací YMCA a Vysokoškolský sport. Tato práce dokládá, že tyto dvě organizace měly hlavní podíl na rozvoji volejbalu a díky nim byl volejbal u nás, už od svého počátku svou úrovní i organizací, jedním z nejlepších v Evropě. Došlo ke splnění cíle a dílčích cílů diplomové práce. Klíčová slova: Kluby, výsledky, turnaj, soutěž, hráči, mistrovství
Obraz jako příklad a vzor v kontextu jeho vlivu a rozšíření na prožívání života člověka
Nohejl, Jiří ; Czumalo, Vladimír (vedoucí práce) ; Vojtěchovský, Miroslav (oponent)
Ústředním tématem této práce je snaha definovat obraz jako vizuální zkušenost. Takové vnímání obrazu lze uchopovat jako interakci člověka, kde se tento obraz stává informační jednotkou, která pro člověka může představovat možnost, příklad, vzor. Důraz je v tomto textu kladen na proces samotné percepce jedince a na způsob interakce s akcentem na kontext sociálního učení a napodobování. Podstatnou rovinou je analýza principů této interakce vyúsťující v představení jednotlivých interakčních modelů zastřešujících tyto procesy. Struktura práce je členěna do 10 hlavních kapitol. V nich se autor pokusil představit kategorie, jako jsou vnímání, definování obrazu, napodobování jako nástroj kulturního přenosu, představení jednotek tohoto přenosu, vlastní proces interakce a analogický příklad jednotlivých základních rolí, které jedinec v této interakci zastává. Jako nadstavba jsou uvedeny tři analogie těchto rolí, které odkazují na antropologickou univerzální interakci, která popisuje člověka jako sběrače a lovce. Ty mají za úkol lépe ilustrovat formu lidského způsobu prožívání. V závěru je uvedena reflexe nad tématem a jsou zde popsány možnosti a východiska, které tato práce může v praktické podobě poskytnout.
POVÁLEČNÁ HISTORIE FOTBALOVÉHO KLUBU SOKOL LIBOČANY
Holák, Julius ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
NÁZEV: POVÁLEČNÁ HISTORIE FOTBALOVÉHO KLUBU SOKOL LIBOČANY AUTOR: Julius Holák KATEDRA: KATEDRA TĚLESNÉ VÝCHOVY VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. PaedDr. Ladislav Kašpar, Ph.D. ABSTRAKT: Prvním záměrem této práce je sepsat historii fotbalového klubu Sokol Libočany. Z hlediska časového je téma práce zaměřeno na období od r. 1945, kdy fotbalový klub vznikl, až do r. 1998. Využitím přímé metody zaznamenat po sobě chronologicky jdoucí období. Výsledky, referáty a následující dohledané informace začlenit nepřímou metodou do širšího kontextu a pokusit se o predikci jednak fungování klubu a také výkonnosti mužstva. Diachronním přístupem sledovat a vystihnout jednotlivé sezóny tak, jak na sebe navazovaly. Přehled těchto jednotlivých zápasů, doplněný o další informace pomáhá chápat úskalí vesnického fotbal, i jeho specifické symptomy. Práci doplňují textové a obrázkové přílohy vztahující se k uvedenému období. KLÍČOVÁ SLOVA: Historie, fotbal, hráči, zápas, fotbalové hřiště, vesnice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.