Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora geocachingu pro kapesní počítače s GPS
Kuchta, Michal ; Bidlo, Michal (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Moderní technologie kapesních počítačů a navigačních systémů - jak je skloubit dohromady a při tom se bavit? Na tuto otázku se snaží tato práce odpovědět. Práce nejprve teoreticky informuje čtenáře o technologii GPS, o hře Geocaching a o technologii kapesních počítačů. Dále se práce věnuje návrhu a implementaci programu WMGeo, který má být tím pravým programem pro provozování Geocachingu na kapesním počítači PocketPC.
Navigace zaměřená na geocaching
Nohejl, Petr ; Mlích, Jozef (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro navigaci zaměřenou na hru Geocaching. Program je určen pro mobilní zařízení se systémem Windows Mobile. Umožňuje uživatelům snadno a rychle číst informace o cache a pomocí GPS navigace je dovést ke skrýši. Teoretická část pojednává o problematice GPS navigace, pravidlech hry Geocaching a samotném popisu programu. Cílem praktické části je vytvořit tuto aplikaci a testovat ji v reálném nasazení.
Bluetooth keš
Franek, Miroslav ; Háze, Jiří (oponent) ; Pavlík, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem bluetooth cache pro hru geocaching. Stručně popisuje, co je to geocaching a popisuje bluetooth cache. Dále popisuje výběr hardware pro realizaci, návrh schématu zapojení i plošného spoje. Pomocí vývojového diagramu vysvětluje funkci firmware a poskytuje manuál k ovládání Android aplikace, určené k odesílání logů do cache a její správě. Prezentuje výsledky měření spotřeby cache v jednotlivých režimech. V závěru navrhuje řešení, jak prodloužit výdrž cache na jedno nabití.
Bezkontaktní mikropočítačová karta jako skrýš pro geokešing
Vertaľ, Damián ; Dzurenda, Petr (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá možnosťou využitia bezkontaktných čipových kariet ako elektronickej skrýše v rámci aktivity známou pod názvom Geokešing. V prvej časti sú bližšie vysvetlené teoretické poznatky o kartách, programovanie čipových kariet, vývoj android aplikácií pre komunikáciu s čipovou kartou prostredníctvom NFC rozhrania a využitie eliptických kriviek pri podpisovaní digitálnych správ. V druhej časti je navrhnutá aplikácia pre Java kartu a mobilná aplikácia pre Android smartfón, ktoré sú schopné navzájom komunikovať a využiť kartu ako skrýšu pre geokešing.
webOS klient pro systém Wherigo
Jelen, Jakub ; Kubíček, Radek (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Moje práce je zaměřena na návrh hybridních aplikací pro platformu webOS a na studium struktury systému Wherigo z programátorského hlediska. Jsou zde řešeny problémy s kompatibilitou aplikací na různých zařízeních webOS. Dále také problémy spojené s neexistencí oficiální dokumentace Wherigo ze strany tvůrce. Výsledkem je funkční a otestovaná aplikace pro Wherigo dostupná v katalogu aplikací webOS a splňující požadavky zadání.
Elektronický geocaching
Průcha, Jan ; Strašil, Ivo (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na elektronizaci celosvětově známé hry geocaching. Obsahuje úvod do klasického geocachingu, analýzu současného stavu a návrh elektronické podoby. Elektronizace je navrţena na základě čipové karty Gemalto .NET smart card. Velice důleţitou částí navrhovaného řešení je kryptografické zabezpečení, proto je zde vysvětlena symetrická a asymetrická kryptografie. Digitální podpis přenášené zprávy je realizován algoritmem RSA, který kontaktní karta Gemalto podporuje. Z důvodu budoucí rozšiřitelnosti je vhodné uţití obecného protokolu. Na základě doporučení vedoucího diplomové práce byl pro tyto účely zvolen protokol ACP. Následuje seznámení s čipovými kartami, jejich rozdělení a detailní popis karty Gemalto .NET smart card. Kapitolou číslo 7 začíná návrh řešení dané problematiky a jsou zde popsány vytvořené aplikace.
Skrýšovec - software pro podporu geocachingu
Kyselák, Antonín ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou požadavků, návrhem a implementací softwaru pro podporu geocachingu. Zkoumá aplikace podobného typu a snaží se navrhnout podobnou, ale multiplatformní alternativu k těmto zavedeným nástrojům. Aplikace je využitelná pro běžné uživatele, hráče geocachingu, kteří chtějí mít data stále u sebe a mít možnost s nimi pracovat. Aplikace je do budoucna jednoduše rozšiřitelná a navržená tak, aby pokryla širokou oblast využití, díky její multiplatformnosti a multilingualitě.
Elektronický geocaching
Pavel, Lukáš ; Babnič, Patrik (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat koncept elektronického geocachingu s pomocí bezkontaktní karty a telefonu s rozhraním NFC (Near Field Communication). Realizace se skládá z aplikace na bezkontaktní kartě, Android aplikace pro telefon s NFC a webového hráčského serveru. V první kapitole popisuji geocaching a snažím se čtenáře seznámit s touto turistickou hrou. V druhé kapitole rozebírám problematiku čipových karet, věnuju se zde popisu kontaktních i bezkontaktních karet a jejích bezpečnosti. Ve třetí kapitole popisuju rádiové komunikační rozhraní NFC jeho použití a bezpečnost. Ve čtvrté kapitole pak popisuju principy symetrické a asymetrické kryptografie a vybrané kryptografické techniky. V páté kapitole je pak rozebrán návrh řešení elektronického geocachingu pomocí elektronického podpisu. V poslední kapitole jsou popsány všechny vytvořené aplikace.
Gamifikace a její využití v přírodě
Kotrčová, Kateřina ; Turčová, Ivana (vedoucí práce) ; Psohlavec, Lukáš (oponent)
Název: Gamifikace a její využití v přírodě Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit ucelený přehled o gamifikaci a popsat jednotlivé gamifikační prvky v přírodě. Vlastní rešerše: Jedná se o rešeršní práci. Použila jsem metodu analýzy dokumentů. Zdrojem pro analýzu byly odborné texty dostupné na platformách Web of Science, ResearchGate, Scopus a ScienceDirect, zabývající se danou tématikou. Zjištěné informace jsem utřídila a systematicky zpracovala do přehledného shrnutí. Diskuse a závěr: Gamifikace je zajímavý podpůrný prvek v mnoha oblastech služeb a profesí. Zábavný koncept her se aplikuje i do zdánlivě obyčejných aktivit. Práce popsala gamifikační prvky, které lze využít v programech aktivit v přírodě a zamýšlí se nad jejich pozitivními i negativními dopady pro jedince. Na základě rešerše literatury a vlastní zkušenosti se domníváme, že využívání gamifikace v přírodě má spíše pozitivní dopad na lidské chování. Klíčová slova: hra, aktivity v přírodě, herní prvky, geocaching, turistika
Potenciál geocachingu jako nástroje pro poznávání regionu a krajiny.
BLÁHA, Martin
Geocaching je venkovní aktivita, při které účastníci využívají GPS technologii k nalezení skrytých schránek. Tyto schránky jsou lokalizovány pomocí souřadnic poskytovaných online. Hráči se poté vydávají přímo do terénu s cílem najít tyto schránky. Cílem diplomové práce je blíže prozkoumat vliv geocachingu na poznávání krajiny v regionu. Vysvětlit čtenářům některé základní pojmy užívané v geocahingu, základních principů hry a dalších souvislostí. Výzkumná část poté plynule navazuje na stanovené výzkumné otázky a snaží se vysvětlit i některé další souvislosti v širším kontextu. V rámci doporučení jsou zpracovány přehledové sumáře některých, subjektivně vybraných keší. Vybraným keším bylo přiděleno subjektivně udělené hodnocení na základě předem stanovených kritérií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.