Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business Plan for Gastronomic Facility
Lešická, Martina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of the thesis is the elaboration of a business plan for the foundation of a new gastronomic facility. The gastronomic facility will be small café located in Nitra Slovakia. This thesis defines basic concepts, objectives, methods, and theoretical knowledge necessary to clarify the subject matter on the basis of which a specific business plan is drawn up. In the conclusion of the thesis, the evaluation of the effectiveness of investing in a particular idea is summarized with the help of financial analysis.
Business Plan for Gastronomic Facility
Lešická, Martina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The subject of the thesis is the elaboration of a business plan for the foundation of a new gastronomic facility. The gastronomic facility will be small café located in Nitra Slovakia. This thesis defines basic concepts, objectives, methods, and theoretical knowledge necessary to clarify the subject matter on the basis of which a specific business plan is drawn up. In the conclusion of the thesis, the evaluation of the effectiveness of investing in a particular idea is summarized with the help of financial analysis.
Marketingový plán vybraného gastronomického zařízení
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingu v pohostinství, především tvorbou marketingového plánu pro malý podnikatelský subjekt. Cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro nově otevírané gastronomické zařízení Creperii Amálku. Práce se skládá ze dvou velkých celků, a to části teoretické a části praktické. Teoretická část se zabývá obecnými souvislostmi marketingové činnosti v oboru pohostinství. Objasňuje význam marketingu v pohostinství, specifika služeb tohoto oboru a samotnou tvorbu a význam marketingového plánu pro gastronomické zařízení. V praktické části je charakterizováno dané gastronomické zařízení, provedena podrobná situační analýza, stanoveny marketingové cíle a vytvořen návrh marketingové strategie pro tento nový provoz.
Provozní studie vybraného gastronomického zařízení
Novotná, Petra ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zpracování provozní studie vybraného stravovacího zařízení, anylýza jeho schopnosti uspět v konkurenčním prostředí a zhodnocení marketingových nástrojů, které v tomto boji využívá. Bakalářská práce je rozdělena do tří tématických celků. První část práce je teoretická a zabývá se charakteristikou stravovacích služeb, jejich formami, funkcemi a kategorizací provozoven. Druhá část bakalářské práce anylyzuje konkrétní stravovací zařízení z hlediska jeho lokalizace, materiálních podmínek a schopnosti obstát v konkurenčním prostředí. Třetí, a zároveň poslední, část této práce hodnotí současnou situaci stravovacího zařízení, jeho klady a zápory a poskytuje návrhy na možná opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.