Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Preference klientů při výběru fitness trenéra
Smrčková, Kristýna ; CSc, Hana Matějovská Kubešová (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je určit preference výběru fitness trenéra ze stran klientů. Teoretická část je zaměřena na profesi trenéra, jaká je náplň práce fitness trenérů, jaké existují typy trenérů a také v čem se zpravidla očekávají jeho kvality. Pro profesi trenéra je nezbytné vzdělání, proto je jedna kapitola věnována možnostem vzdělávání fitness trenéru v České republice. Praktická část se týká klientů, jejich nároků a požadavků na osobního fitness trenéra. Teoretická východiska slouží pro sestavení dotazníků zkoumané problematiky.
Energeticky úsporný rodinný dům s fitcentrem
Němec, Jaroslav ; Šteffek, Libor (oponent) ; Ostrý, Milan (vedoucí práce)
Jedná se o samostatně stojící rodinný dům s menší provozovnou fitcentra. Tvar objektu je obdélníkový se sedlovou střechou. Objekt má dvě nadzemní a jedno podzemní podlaží. Obytná část tvoří jeden byt pro rodinu s dětmi. Provozovna fitcentra má kapacitu přibližně 15 lidí. Dům je postaven ze dvou konstrukčních systémů. Obvodová zeď v podzemním podlaží je z bednících betonových tvarovek BTB 40/20/24 s tepelnou izolací XPS polystyren tloušťky 160 mm a v nadzemních podlažích je z vápenopískových tvarovek systému SENDWIX s tepelnou izolací ROCKWOOL tloušťky 160 mm. Stropy jsou polomontované systému POROTHERM z nosníků a keramickými vložkami MIAKO. Nosnou konstrukcí střechy je hambálková soustava.
Sportovní centrum Královo Pole
Podolská, Hana ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Sportovní centrum se nachází v Brně Králově Poli, navazuje na plochu hřiště, které slouží letnímu i zimnímu provozu. Objekt je přístupný z ulice Vodova. Nedaleko se nachází fotbalový stadion, vysokoškolské koleje a tramvajová zastávka Červinkova. Stavba je dvoupodlažní, nepodsklepená s plochou střechou a svým tvarem navazuje na okolní zástavbu. Kompozičně se jedná o 3 kubické hmoty a k nim přilehlé terasy a tribuny, které sestupují k hřišti. Prostřední vstupní část je prosklená a propojuje ostatní části, okolní dvě hmoty jsou výrazně prosklené směrem k hřišti. V objektu se nachází několik provozů - vstup, šatny pro letní a zimní využití, bufet, kavárna a fitcentrum - jde tedy o spojení funkce sportovní, rekreační a kulturní. Okolní terén je zatravněný, pochozí plochy jsou vydlážděné. Terasa a tribuny přímo navazující na první nadzemní podlaží jsou z pohledového betonu, sedací část tribun je obložena dřevem.
Plavecký areál v Přelouči
Šubrtová, Klára ; Žalud, Petr (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem plaveckého areálu v Přelouči. Jedná se o částečně podsklepený dvoupodlažní objekt. Část objektu je zastřešena plochou střechou a hala plaveckého bazénu je zastřešena soustavou dřevěných lepených vazníků. V objektu se nachází fitcentrum, občerstvení, plavecký bazén včetně veškerého příslušenství a technické zázemí.
Sportovní centrum
Kalous, Tomáš ; Burianová, Lenka (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je novostavba sportovního centra v Rychnově nad Kněžnou. Objekt je nepodsklepený dvoupodlažní, osazen do mírně svažitého terénu. Budova je navržena ze systému Porotherm se stropními panely Spiroll. Střecha je plochá jednoplášťová. V objektu se nachází fitcentrum s malým sportovním sálem, malý bar, squash a prostory wellness s bazénem, výřivkou a saunou. Venku vedle objektu se nachází tenisové kurty s cvičnou stěnou.
Informační systém fitcentra RELAX
Hodaň, Jan ; Goldefus, Filip (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením informačního systému fitcentra RELAX v Kopřivnici. Hlavním cílem je zpřístupnění informací o fitcentru na internetových stránkách za účelem získání potenciálních nových zákazníků. Těm bude výsledný systém následně nabízet celou řadu členských výhod a zvýhodněných cen vybraných akcí či produktů. Díky informačnímu systému je zjednodušená organizace ve fitcentru, za pomoci zautomatizování různých procedur a snadné úpravy poskytovaných údajů.
Efekt cvičení ve fitcentru v závislosti na edukaci klientů
Žižka, Jan ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Štohanzl, Michal (oponent)
Název práce: Efekt cvičení ve fitcentru v závislosti na edukaci klientů Cíle práce: Cílem diplomové práce je zjistit důvody klientů pro vstup do fitcentra, jejich tréninkové cíle, a zda může spolupráce klienta s osobním trenérem zlepšit efektivitu trénování a tím efektivnější dosažení klientových cílů. Metoda práce: Provedli jsme záměrný výběr osob bez pravidelné pohybové aktivity v anamnéze. Klienti nikdy nenavštěvovali pravidelně fitcentrum. Sledovaný soubor byl sestaven z 10 klientů. Jednalo se o 5 žen a 5 mužů. Věkové rozmezí klientů bylo od 23 do 47 let, hmotnost klientů se pohybuje v rozmezí od 61 kg do 105 kg a jejich tělesná výška byla od 157 cm do 192 cm. Sedavé zaměstnání má 6 dotázaných respondentů, 4 respondenti mají zaměstnání vyžadující určitou fyzickou aktivitu. Obsahem diagnostiky klientů je jak dotazování anketní formou - pohybový režim, tak antropometrické a motorické testování - shyby na přístroji, výdrž v podporu na předloktí a běh na 1500 m. Vstupní diagnostika byla provedena před pohybovou intervencí, po měsíci následovala diagnostika kontrolní a po 2. měsíci jsme provedli diagnostiku výstupní. Výsledky: Z výsledků diagnostických cviků vyplývá, že po měsíci pohybového programu bez spolupráce s trenérem došlo u klientů ke zlepšení o 12, 6 % oproti vstupním hodnotám. Druhý měsíc...
Efekt cvičení ve fitcentru v závislosti na edukaci klientů
Žižka, Jan ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Štohanzl, Michal (oponent)
Název práce: Efekt cvičení ve fitcentru v závislosti na edukaci klientů Cíle práce: Cílem diplomové práce je zjistit důvody klientů pro vstup do fitcentra, jejich tréninkové cíle, a zda může spolupráce klienta s osobním trenérem zlepšit efektivitu trénování a tím efektivnější dosažení klientových cílů. Metoda práce: Provedli jsme záměrný výběr osob bez pravidelné pohybové aktivity v anamnéze. Klienti nikdy nenavštěvovali pravidelně fitcentrum. Sledovaný soubor byl sestaven z 10 klientů. Jednalo se o 5 žen a 5 mužů. Věkové rozmezí klientů bylo od 23 do 47 let, hmotnost klientů se pohybuje v rozmezí od 61 kg do 105 kg a jejich tělesná výška byla od 157 cm do 192 cm. Sedavé zaměstnání má 6 dotázaných respondentů, 4 respondenti mají zaměstnání vyžadující určitou fyzickou aktivitu. Obsahem diagnostiky klientů je jak dotazování anketní formou - pohybový režim, tak antropometrické a motorické testování - shyby na přístroji, výdrž v podporu na předloktí a běh na 1500 m. Vstupní diagnostika byla provedena před pohybovou intervencí, po měsíci následovala diagnostika kontrolní a po 2. měsíci jsme provedli diagnostiku výstupní. Výsledky: Z výsledků diagnostických cviků vyplývá, že po měsíci pohybového programu bez spolupráce s trenérem došlo u klientů ke zlepšení o 12, 6 % oproti vstupním hodnotám. Druhý měsíc...
Marketingový mix Fitness Fanatic a návrhy na jeho zlepšení
Kryštof, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářské práce je zaměřena na rozbor současného marketingového mixu, na analýzu tohoto mixu a následně se na základě zjištěných výsledků zabývá návrhy na změny směřující ke zlepšení mixu. Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a jejich využití ve sportu. V metodologické části jsou popsány jednotlivé použité metody. V závěrečné části jsou interpretovány zjištěné výsledky výzkumu a analýzy SWOT a navrženy změny a úpravy stávajícího marketingového mixu fitcentra Fitness Fanatic.
Marketingový mix Fitness Fanatic a návrhy na jeho zlepšení
Kryštof, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářské práce je zaměřena na rozbor současného marketingového mixu, na analýzu tohoto mixu a následně se na základě zjištěných výsledků zabývá návrhy na změny směřující ke zlepšení mixu. Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů a jejich využití ve sportu. V metodologické části jsou popsány jednotlivé použité metody. V závěrečné části jsou interpretovány zjištěné výsledky výzkumu a analýzy SWOT a navrženy změny a úpravy stávajícího marketingového mixu fitcentra Fitness Fanatic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.