Název: Marketingový mix Fitness Fanatic a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu: Marketing mix of Fitness Fanatic and proposal for improvement
Autoři: Kryštof, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; fitcentrum; marketingový mix; SWOT analýza; fitness; marketing mix; questionnaire; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/53902

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-323197


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet