Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ježovky, jejich evoluce a reakce na křídové paleoenvironmentální události
Hedánková, Karolína ; Košťák, Martin (vedoucí práce) ; Nohejlová, Martina (oponent)
Bakalářská práce stručně shrnuje poznatky o evoluci ježovek (Echinoidea; Echinodermata) se zaměřením na úspěšný řád Spatangoida a jejich diverzifikaci v dynamickém prostředí mesozoika. Pozornost je věnována zejména významným paleoceanickým změnám, jako jsou anoxické události (OAE = Oceanic Anoxic Event) a vymírání. Jsou stručně diskutovány reakce na OAE1-OAE3, a také poslední velké vymírání na hranici křídy a paleogénu (K-Pg). Ježovky, jako významná součást bentických společenstev se ukazují být vhodnou modelovou skupinou nejen pro pochopení dynamiky evoluce, ale i úspěšných strategií přežívání krizových událostí a nových adaptací. Klíčová slova: Mesozoikum, ježovky, evoluce, eventy
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
Hodnocení kulturních akcí a jejich vlivů v cestovním ruchu na příkladu vybraných eventů v rámci oslav 700. výročí narození Karla IV.
Nizamova, Kristina ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Straka, Michal (oponent)
Ve své bakalářské práci se věnuji vybraným kulturním akcím, které se uskutečnily v rámci oslav 700. výroční narození Karla IV. a pomocí kterých se snažím zhodnotit ekonomické a sociokulturní dopady eventů na cestovní ruch a na lokalitu jako takovou. Zároveň chci poukázat na význam kulturních eventů a jejich evaluaci v kontextu turismu. Hodnocení vlivů vychází z rozhovorů s organizátory šesti kulturních eventů tematicky spojených s výročím. Závěry práce mohou sloužit jak samotným kulturním institucím, které podobné akce pořádají, tak i pro představitele veřejné správy, které rozhodují o financování těchto kulturních projektů.
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
Vokounová, Barbora ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
V této práci je provedena analýza vlivů kongresů a veletrhů na image destinace, a to především s využitím poznatků marketingu v oblasti značek a image. Dále je využita teorie cestovního ruchu a destinačního marketingu. V navrženém interdisciplinárním přístupu představují veletrhy a kongresy faktory, které skrze různé zprostředkovatele ovlivňují image destinace. Kromě přímých obecných přínosů jsou v práci popsány proměnné, které se podílejí na transferu image veletrhů a kongresů na image destinace. Je identifikována skupina, u které se vlivy projevují nejsilněji. Pohled na současný stav veletržního a kongresového průmyslu a příklady z praxe pak demonstrují přenos asociací. Na základě získaných teoretických i praktických poznatků jsou v práci navržena opatření, která by mohla napomoci rozvoji veletržního a kongresového odvětví a zároveň mohla přispět k zesílení jeho pozitivních vlivů na image destinace.
Kulturní eventy v rámci organizace a management firemních kongresů
Janečková, Markéta ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámení s různými druhy eventů, podrobný popis průběhu od jejich samotného počátku až po závěrečné zhodnocení založený na vlastních zkušenostech i na předepsaných pravidlech. V praktické části se zaměřím na průběh a organizaci dvou reálných akcí - firemní konference a filmového festivalu. Práce diskutuje průběh obou akcí, jejich úspěchy a neúspěchy a také rozebírá jednotlivé rozdíly.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.