Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ink
Vomelová, Lenka ; Rydval, Michal (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
-ink- ink je malé nezávislé nakladatelství, které má v záměru vydávat studentskou (případně absolventskou) literaturu v úpravě mladých designérů a výtvarníků. Cílem nakladatelství je podpořit, realizovat a šířit projekty mladých, neetablovaných autorů a umělců a rozvíjet tak současnou mladou kulturní scénu. Dále pak podpořit komunitu umělců, která bude mít možnost setkávat se na akcích pořádaných nakladatelstvím - autorská čtení, křtest knih... Identita nakladatelství je ponechána otevřená, bude se utvářet postupně tím, co bude v nakladatelství vycházet. Značka je tedy často používaná jako podklad nebo razítko přes další materiály, dokumentární fotografie atd. K nakladatelství jsou zpracovány vizitky, záložky, razítko, balicí papíry, nálepky na balíčky a podoba plakátů k akcím nakladatelství. -Román Ďábel- Román Ďábel je první publikace vydaná nakladatelstvím ink. Autorem knihy je Jan Smutný, absolvent FaVU, grafickou úpravu a ilustrace ke knize jsem zpracovala já, jako součást své diplomové práce. Vizuální podoba knihy je inspirovaná gotickými knihami psanými texturou nebo bastardou a ilustrovanými dřevoryty. Cílem bylo vytvořit knihu zřetelně odkazující k této dobové vizualitě, ne ale knihu historizující. Proto jsou pro knihu vybrány nová, moderní písma Enigma a Lapture, která mají obě lomenou kresbu evokující gotická písma, a ilustrace jsou linkové, vektorové. Barevnost knihy je velmi strohá, kvůli tématu pracuji pouze s černou a podkladovou bílou barvou. Kniha byla vydána v nákladu 200 kusů. Distribuci organizujeme spolu s autorem sami pomocí spřátelených knihkupectví, osobního odběru v Brně a v Praze, možnosti poslání poštou.
Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě
Mikešová, Kateřina ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě se zabývá úlohou fashion stories ve vztahu k lifestylovým magazínům, které je publikují, s ohledem na to, jací fotografové jsou pod jednotlivými fashion story podepsáni, a zda inzerce v daných magazínech souvisí s obsahem fashion stories. Analytická část práce je založena na konkrétním příkladu tří lifestylových magazínů vycházejících v České republice - Elle, Dolce Vita, proč ne?! a na práci čtyř fotografů v nich nejčastěji publikujících - Anně Mrázek Kovačič, Standovi Merhoutovi a dvojicích Štěpánka Stein & Salim Issa, René & Radka. Je rozdělena do tří dílčích celků. První zkoumá fashion stories a jejich roli v médiích, vymezuje parametry, na jejichž základě lze určit kvalitu jednotlivých fashion stories a tyto pak aplikuje na jednotlivé magazíny. Druhý analyzuje vztah fashion stories k reklamě na základě značek, které v daných magazínech inzerují v komparaci ke značkám, které jsou ve fashion stories použity. Třetí pak analyzuje fotografický styl autorů a hledá, nakolik je ovlivněn požadavky dané zakázky.
Role úvodníků v současných českých periodicích na příkladu měsíčníků CosmoGirl! a Cosmopolitan
Jandíková, Eva ; Kraus, Jiří (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Magisterská diplomová práce s názvem "Role úvodníků v současných českých periodicích na příkladu měsíčníků CosmoGIRL! a Cosmopolitan" si klade za cíl prostřednictvím provedené stylistické analýzy popsat transformaci publicistického žánru novinového úvodníku na současný časopisecký editorial. Zatímco typický úvodník, který v českém prostředí vycházel před rokem 1989, představuje spíše oficiální text administrativně direktivní povahy bez výrazných jazykových prostředků, editorial chápeme jako text jazykově poutavý, snažící se mimo jiné o navázání soukromého kontaktu se čtenářem. Práce vymezuje vlastnosti klasického novinového úvodníku, samotné jádro však tvoří stylistická analýza textů současných editorialů na příkladu dvou periodik Cosmopolitan a CosmoGIRL!. Na základě provedené analýzy dochází k vymezení společných i rozdílných prvků těchto útvarů, zohledněna je jejich obsahová i formální podoba, jazyková složka a obsažená ideologie. Charakterizovány jsou také shodné a rozdílné prvky uplatňované v samotných editorialech analyzovaných magazínů Práce podává ucelený obraz o vývoji tohoto úvaru a jeho postavení v současných českých periodicích.
Special issue of the Conference Analytical Methods in Statistics (AMISTAT 2019)
Kalina, Jan ; Jurečková, Jana
IN: Applications of Mathematics. 2020, 65(3), 227-342. ISSN 0862-7940. doi: 10.21136/AM.2020.0106-20. ANNOTATION: This special issue of Applications of Mathematics is devoted to the third workshop on Analytical Methods in Statistics (AMISTAT 2019), which took place in Liberec on September 16–19, 2019. It was organized by the Department of Applied Mathematics at the Faculty of Science, Humanities and Education of the Technical University of Liberec. The workshop was held under the auspices of Miroslav Brzezina, Rector of the Technical University of Liberec.\n
Komparace úvodníků a editorialů v týdenících Reflex a Echo s důrazem na proměnlivost žánrů
Malá, Markéta ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Trunečková, Ludmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podobou úvodníků a editorialů. Prezentuje jejich různé interpretace a charakteristiky a klade si za cíl určit, zda je lze rozlišovat jako dva specifické útvary, či zda se jedná pouze o rozdílné pojmenování jednoho žánru. První část práce předkládá několik definic charakterizujících úvodníky a editorialy a zmiňuje také historický vývoj úvodníku, a to především v českých zemích. Jedna z kapitol je věnována i postavení úvodníku v Lidových novinách a zmiňuje nejen Ferdinanda Peroutku jako tamějšího úvodníkáře. Popsán je rovněž vstup zahraničního editorialu do českého mediálního prostředí a následné mísení prvků úvodníku a editorialu na stránkách společenských periodik. Představeno je také postavení editorialu v angloamerických médiích. Stěžejní část bakalářské práce dále tvoří analýza úvodníků v týdeníku Reflex a editorialů v Týdeníku Echo ve vymezeném časovém období, jež je provedena na základě několika určených kritérií. Vyhodnocení výsledků analýzy umožní provést komparaci zkoumaných útvarů, ke které je přistupováno s pěti předem stanovenými hypotézami. Jejich potvrzení či vyvrácení pak ovlivní formulování závěru.
IT podpora redakce internetového magazínu
Wagenknecht, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem práce je analýza nabídky trhu s informačními technologiemi, které podpoří aktivity redakce internetového magazínu. Práce je nejprve zaměřena na rešerši relevantních zdrojů, následně je provedena analýza prostředí, ve které je vysvětleno, co je pro tento obor podnikání charakteristické a s čím se potýká. Další část se věnuje analýze procesů a informační potřebě dle metodiky MMABP. Skrze kombinaci různých pohledů jsou pomocí metodiky MMDIS následně získány potřeby redakce a v závěrečné části práce je proveden průzkum a zhodnocení současného stavu IT trhu pro oblast redakcí v oblasti komplexních a samostatných modulů podnikových systémů. Předpokládám, že výsledky práce pomohou především majitelům redakce, šéfredaktorům, případně podnikatelům, kteří plánují redakci založit. Výsledky práce by mohly zaujmout také vývojáře, kteří díky lepšímu pochopení tohoto typu podnikání mohou navrhnout software na míru, který zatím vlastníci redakcí postrádají, či lepší obdobu současného řešení.
Svět středoškolských studentů pohledem školních periodik
Malkovská, Barbora ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Práce je zaměřena na průzkum studentské žurnalistické tvorby a její srovnání s obsahem celostátních časopisů určených dětem a mládeži. Stěžejním cílem práce je zjistit, do jaké míry se jednotlivá témata ve školních a celostátních časopisech prolínají; jaká témata se nejčastěji v celostátních časopisech objevují a do jaké míry je studenti (středních) škol ve své žurnalistické tvorbě přejímají. První (teoretická) část práce má za úkol charakterizovat princip a hlavní poslání školních časopisů, tedy k čemu slouží a jaké jsou jejich hlavní přínosy pro studenty, či další čtenáře. Dále jsou v této části blíže specifikovány časopisy pro mládež z hlediska hlavní cílové skupiny čtenářů, obsahu a relevantních témat, jazykové formy, atd. Teoretická část rovněž vysvětluje základní pojmy, jako jsou zpravodajské hodnoty a stereotypy v mediální prezentaci, které budou následně využívány v práci analytické. Cílem praktické části je provedení stručné charakteristiky zkoumaného vzorku studentských a celostátních časopisů včetně kritérií jejich výběru a zejména pak provedení obsahové analýzy, tzn. prozkoumání nejdůležitějších a nejfrekventovanějších témat, kterým se zkoumané časopisy věnují. Výsledky analýzy budou sloužit jako východiska pro následnou komparaci, tzn. jaká témata jsou školním a celostátním časopisům...
Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě
Mikešová, Kateřina ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě se zabývá úlohou fashion stories ve vztahu k lifestylovým magazínům, které je publikují, s ohledem na to, jací fotografové jsou pod jednotlivými fashion story podepsáni, a zda inzerce v daných magazínech souvisí s obsahem fashion stories. Analytická část práce je založena na konkrétním příkladu tří lifestylových magazínů vycházejících v České republice - Elle, Dolce Vita, proč ne?! a na práci čtyř fotografů v nich nejčastěji publikujících - Anně Mrázek Kovačič, Standovi Merhoutovi a dvojicích Štěpánka Stein & Salim Issa, René & Radka. Je rozdělena do tří dílčích celků. První zkoumá fashion stories a jejich roli v médiích, vymezuje parametry, na jejichž základě lze určit kvalitu jednotlivých fashion stories a tyto pak aplikuje na jednotlivé magazíny. Druhý analyzuje vztah fashion stories k reklamě na základě značek, které v daných magazínech inzerují v komparaci ke značkám, které jsou ve fashion stories použity. Třetí pak analyzuje fotografický styl autorů a hledá, nakolik je ovlivněn požadavky dané zakázky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.