Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace a využití influencer marketingu u hydratačních nápojů PRIME
Soukup, Richard ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Influencer marketing je v dnešní době velmi rozšířeným a mocným nástrojem používaným zejména na sociálních sítích pro realizaci marketingových strategií. Tato práce rozebírá využití influencer marketingu ve spojitosti s nápoji značky PRIME založenou právě dvěma influencery. Součástí práce je popis ostatních aktivit marketingové komunikace této značky s důrazem na sportovní sponzoring a spolupráce se sportovci. Byla provedena analýza konkurence této značky ve Spojených státech a byly předloženy důvody, proč se značka rozhodla cílit především na Evropské sportovní kluby. Cílem práce bylo představit úspěch, jaký značka za svou krátkou existenci na trhu v zahraničí získala a porovnat ji s obecným vnímáním na českém trhu. Pomocí anonymního kvantitativního online dotazníkového šetření provedeného na 100 respondentech byl zkoumán efekt influencer marketingu a ostatních komunikačních nástrojů této značky na české spotřebitele, povědomí o zakladatelích značky a vnímání nabízených produktů. Výsledkem bylo zjištění, že český trh je seznámen s oběma zakladateli značky a influencer marketing působí na 66 % všech dotazovaných, nicméně ostatní komunikační nástroje této značky na české spotřebitele požadovaný efekt nemají. Dále bylo zjištěno, že produkty této značky nemají u českých spotřebitelů velký úspěch,...
Marketingová podpora uvádění inovací na trh
VODÁK, Robin
Diplomová práce s názvem ,,Marketingová podpora uvádění inovací na trh" měla za cíl zpracovat doporučení k marketingové podpoře uvádění inovací na trh pro vybraný podnik. Hlavním dílčím cílem práce bylo stanovení prognózy budoucího vývoje inovace speciálně vyvinutého automatu na přípravu výživových doplňků, do čehož zejména spadá správná volba typů, značek, příchutí a ceny jednotlivých výživových doplňků. Cíl práce byl splněn. Hodnocení výsledků a následná doporučení byla založená na výsledcích dotazníkového šetření a výsledcích tržního testování.
Porovnání pitného režimu u žáků 2. stupně ZŠ a u žáků střední školy
Plachá, Barbora ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Dohnal, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá studiem pitného režimu u žáků 2. stupně ZŠ a u žáků SŠ se zaměřením na problematiku dodržování pitného režimu ve škole. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V úvodu teoretické části je charakterizována cílová skupina. Dále je uveden význam vody pro lidský organismus, vodní bilance, zásady pitného režimu a konkrétní doporučení pro cílovou skupinu. Následně je provedena rešerše z několika různých zdrojů týkající se jednotlivých nealkoholických nápojů. V závěru je pozornost věnována rizikům, která mohou nastat při nesprávném příjmu tekutin, a rovněž zajištění pitného režimu ve škole. Praktická část práce popisuje výzkumné šetření, které probíhalo mezi žáky a učiteli. Ke sběru dat bylo užito dotazníků. Jednotlivé výsledky jsou představeny a diskutovány v závěru práce. Z výsledků dotazníkového šetření je sice patrná určitá informovanost sledované skupiny žáků, ale dodržování pitného režimu je však již nevyhovující. Na základě provedeného výzkumu a informací z dostupné literatury je formulováno doporučení pro pedagogickou praxi.
Obliba restauračních zařízení a nápojů v roce 2016
Vinopal, Jiří
V září 2016 CVVM SOÚ AV ČR, v.v.i., zopakovalo některé otázky s tematikou restauračních zařízení, které jsou součástí výzkumného projektu Pivo a hospody v české společnosti probíhajícího od roku 2004. V této tiskové zprávě jsou uvedeny základní výsledky otázek na oblíbený typ podniku a popsány rozdíly v jejich charakteru z hlediska frekvence návštěv a hlavního důvodu návštěv. Součástí je také analýza oblíbených nápojů, jaké si lidé objednávají při setkávání s přáteli.
Průzkum povědomí vybrané skupiny obyvatel Plzně o kvalitě pitné vody
Matušková, Aneta ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Pokorný, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se dělí na dvě části, a to teoretickou část a praktickou část. Práce mapuje povědomí vybrané skupiny obyvatel Plzně o kvalitě pitné vody a tou skupinou jsou rodiny s malými dětmi. V teoretické části jsou vysvětleny některé pojmy týkající se kvality vody, vývoje stavu vody, znečišťování vody, ochrany vody, práv na informace a lokálních anket. Tyto pojmy jsou důležité na úvod mé práce uvést pro zlepšení představy, jak je voda důležitá a že je důležité být informován o její kvalitě, načež navazuje praktická část. V praktické části se zaměřuji přímo na průzkum, který byl proveden na jihu Plzně. Tento průzkum měl objasnit povědomí rodin s malými dětmi o kvalitě pitné vody. A v závěru uvádím svůj návrh, který by měl problém s pitnou vodou v Plzni přímo zviditelnit pro rodiče s malými dětmi.
Výběr piva českými konzumenty v roce 2006
Vinopal, Jiří
V zářijovém výzkumu byly zopakovány otázky z výzkumu Hospody a pivo v české společnosti z roku 2004. Zpráva poskytuje základní informace o některých aspektech určujících výběr piva českými konzumenty. Mimo jiné se dotýká problematiky typu oblíbeného piva, preference konkrétních značek, upřednostňování produktů z pivovarů působících v regionu bydliště nebo důležitosti ceny a chuti při výběru piva.
Místo české hospody mezi restauračními zařízeními v roce 2006
Vinopal, Jiří
V zářijovém výzkumu byly zopakovány otázky z výzkumu Hospody a pivo v české společnosti z roku 2004. Výsledky ukazují jaká jsou nejoblíbenější pohostinská zařízení v ČR, důvody navštěvnosti těchto zařízení a jaké je postavení hospody mezi těmito zařízeními
Názory veřejnosti na české pivo a pivovarnictví
Vinopal, Jiří
V zářijovém výzkumu byly zopakovány otázky z výzkumu Hospody a pivo v české společnosti z roku 2004. Výsledky ukazují postoj občanů ke spotřebě piva v české společnosti, dovozu zahraničních značek piva a budoucnost pivovarnictví v ČR.
Pití piva v české společnosti
Vinopal, Jiří
V zářijovém výzkumu byly zopakovány otázky z výzkumu Hospody a pivo v české společnosti z roku 2004. Výsledky ukazují oblibu nápojů v restauračních zařízeních a množství konzumace piva ženami a muži.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.