Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obraz jako příklad a vzor v kontextu jeho vlivu a rozšíření na prožívání života člověka
Nohejl, Jiří ; Wittlich, Filip (oponent)
Ústředním tématem této práce je snaha definovat obraz jako vizuální zkušenost. Takové vnímání obrazu lze uchopovat jako interakci člověka, kde se tento obraz stává informační jednotkou, která pro člověka může představovat možnost, příklad, vzor. Důraz je v tomto textu kladen na proces samotné percepce jedince a na způsob interakce s akcentem na kontext sociálního učení a napodobování. Podstatnou rovinou je analýza principů této interakce vyúsťující v představení jednotlivých interakčních modelů zastřešujících tyto procesy. Struktura práce je členěna do 10 hlavních kapitol. V nich se autor pokusil představit kategorie, jako jsou vnímání, definování obrazu, napodobování jako nástroj kulturního přenosu, představení jednotek tohoto přenosu, vlastní proces interakce a analogický příklad jednotlivých základních rolí, které jedinec v této interakci zastává. Jako nadstavba jsou uvedeny tři analogie těchto rolí, které odkazují na antropologickou univerzální interakci, která popisuje člověka jako sběrače a lovce. Ty mají za úkol lépe ilustrovat formu lidského způsobu prožívání. V závěru je uvedena reflexe nad tématem a jsou zde popsány možnosti a východiska, které tato práce může v praktické podobě poskytnout.
Vnímání handicapovaných sportovců, zejména paralympioniků, televizními diváky
Macková, Veronika ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Světlík, Jaroslav (oponent) ; Válková, Hana (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na výzkum televizního publika a jeho vnímání handicapovaných sportovců, zejména paralympioniků, ve vysílání České televize, která pravidelně vysílá program o handicapovaných sportovcích Paralympijský magazín a téma zdravotního postižení se objevuje i ve zpravodajských pořadech, zejména na ČT24 a ČT sport. Cílem výzkumu bylo odhalit vnímání handicapovaných sportovců televizními diváky. V teoretické rovině byl kladen důraz především na publikum a sportovce se zdravotním postižením. Práce se zaměřila na zodpovězení následujících výzkumných otázek: Jak diváci vnímají sportovce s handicapem? Obdivuje publikum tyto sportovce, nebo je naopak lituje? Co říkají diváci o prezentaci paralympijského sportu? Existují nějaké rozdíly mezi prezentací sportovců s postižením a bez postižení? Jsou v reportážích důležité životní příběhy handicapovaných sportovců? Má sport handicapovaných smysl? Pro zodpovězení výše uvedených otázek byly použity focus groups (skupinové rozhovory, ohniskové skupiny). Publikum (50 televizních diváků) bylo rozděleno do pěti stejně velkých skupin. V první skupině byli lidé bez postižení, kteří sledovali Paralympijský magazín a nemají ve své rodině zdravotně postiženou osobu. Druhou skupinu tvořili lidé bez postižení, kteří nesledují Paralympijský magazín a...
Proměny zvyklostí televizních diváků na českém mediálním trhu
Lutovská, Kristýna ; Macková, Veronika (vedoucí práce) ; Doležal, Aleš (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit aktuální situaci na českém televizním trhu v porovnání s minulými roky. Jak se měnila sledovanost jednotlivých stanic a také preference diváků s rozšířením programové nabídky zejména o zaměřené kanály. V první části práce se čtenář seznámí se stručnou historií televize, vysvětlením pojmu médium, definicí mediálního publika a vývojem stanic na českém mediálním trhu. Poté práce představí jednotlivé metody, pomocí kterých je prováděn výzkum. Metodami jsou kvantitativní analýza dat z elektronického měření sledovanosti televize a kvalitativní analýza pomocí metody Focus groups, neboli skupinových rozhovorů. V závěrečné části jsou předloženy výsledky analýzy, které tyto metody přinesly - jak a jestli se měnily v čase divácké preference.
Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha
Inneman, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti na fotbalových utkání FK Dukla Praha. Cíl práce je koncipován ve spolupráci s klubem FK Dukla Praha tak, aby mu poskytl cenné údaje o jeho návštěvnících a jejich spokojenosti s nabízenými službami. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Jeho hlavní část tvořilo elektronické dotazování prostřednictvím dotazníku vytvořeného pro účely této práce. Dotazování bylo dále doplněno polostrukturovaným rozhovorem se zaměstnancem marketingového oddělení FK Dukla Praha. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily několik možností, kterými by bylo možné zvýšit návštěvnost na domácích utkáních FK Dukla Praha. Jedná se především o zkvalitnění nabízených služeb, přizpůsobení se fanouškům a nabídku speciálních akcí. Klíčová slova: fotbal, diváci, fanoušci, stadion, marketingový výzkum
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / - architektonická studie - design
Gebhardt, Tomáš ; Marek, Jiří (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel specializovaný ateliér ,,Architektonická studie bikrosového areálu Favorit Brno. Tento ateliér byl zaměřen na návrh zázemí pro Bikrosovou trať. Dále na vypracování architektonicko-urbanistické studie sportovního areálu v Komárově s předpokladem dominanty cyklistické haly. Propojení pěších cest, a zjednodušení dopravní obsluhy. Diplomová práce se věnuje vypracování nového konceptu území, kde bude mít místo jak sport profesionální, tak i rekreační. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, patřící TJ Favoritu Brna. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkání v dráhové cyklistice. Zároveň by měl být využitelná pro trénink, konání menších závodů a jiné sportovní i kulturní akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno. Jehož domácím místem je v současnosti nevyhovující cyklistický stadion na Brněnském výstavišti. Tento stadion dnes nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit míčovým sportům a dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Klade důraz na oddělení vstupů diváků a sportovců. Hlavním výrazovým prvkem jsou dvě hmoty, z niž jedna umožňuje veřejnosti vystoupat po rampě po obvodu stadionu do vyhlídkových míst. Z rampy je možno vidět děj uvnitř stadionu. Atraktivitu celého areálu zvyšuje navržené dopravní hřiště a pumptrack. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na území areálu vzniknou 3 nové parkoviště.
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/.
Krejčová, Zdenka ; Ing. arch. Petra Žalmanová, Ph.D (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Architektonická studie cyklistického stadionu /dráhy/ Favorit Brno /na volné ploše v Brně Komárově/. Urbanistickým problémem současného území je špatný technický stav budov, nevyhovující funkce objektů. Hlavní část práce je věnována návrhu nového cyklistického stadionu, který patří TJ Favorit Brno. Hala by měla splňovat dostatečnou kapacitu a zázemí pro konání mezinárodních sportovních utkáni v cyklistice a atletice. Zároveň by měla být využitelná i pro menší závody a jiné akce. Dalším požadavkem je, aby stadion mohl nabízet dostatečné zázemí pro domácí cyklistický klub TJ Favorit Brno, jehož domácím místem je v současnosti cyklistický stadion na brněnském Výstavišti. Tento stadion je v současné době nevyhovující, slouží pouze jako tréninková dráha, nesplňuje podmínky podle parametrů mezinárodní federace UCI. Pozornost si v neposlední řadě zaslouží návrh variabilního prostoru haly, který bude sloužit atletice případně dalším sportovním akcím. Cyklistický stadion je umístěn v severní části areálu. Důraz je kladen na rozptylové plochy v přímém okolí stadionu, snadnou orientaci a rozmístění vstupů ze všech stran objektu, a také oddělení sportovců od diváků. Hlavním výrazovým prvkem exteriéru je prosklená fasádní stěna, s předsazeným perforovaným plechem, která zajišťuje noční osvětlení a uvádí návštěvníky do děje. Atraktivitu celého areálu zvyšuje nově navržený park, kavárna a odpočinkové plochy. Celkový areál bude oddělen od dopravy. Na jeho okraji vzniknou 2 parkovací plochy s dostatečnou kapacitou pro celý areál. Doprava uvnitř areálu bude přístupná pouze pro obsluhu a provoz.
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary
Strnad, Daniel ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary Cíle: Hlavním cílem práce je na základě analýzy sestavit konkrétní a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace v klubu HC Energie Karlovy Vary. Metody: V práci bylo využito metod kvalitativních rozhovorů, které byly provedeny formou polostrukturovaného interview. Tyto rozhovory mi pomohly proniknout do problematiky marketingové komunikace ve sportovním klubu, a také k získání názoru diváků na marketingové aktivity klubu. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Byla provedena analýza, kterou byly zjištěny slabiny hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary. Z analýzy vyplývá, že klub má největší problémy ve sponzoringu a v propagaci. Na základě toho byly sestaveny konkrétní návrhy na vylepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, reklama, diváci, sportovní klub
Vztah mezi návštěvníky fotbalových utkání a klubem FK Dukla Praha
Kaprálková, Michaela ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vztah mezi návštěvníky fotbalových utkání a klubem FK Dukla Praha Cíle: Cílem práce je zjistit, co ovlivňuje vztah ke klubu u návštěvníků fotbalových utkání FK Dukla Praha. Poté formulovat doporučení, jaké žádoucí kroky by měl uskutečnit management klubu k naplnění svých záměrů i očekávání návštěvníků, diváků a fanoušků, popřípadě zda by měl přímo změnit některý ze svých záměrů, a to vzhledem ke specifickým historicko-společenským aspektům. Metody: V práci je provedena nejprve rešerše sekundárních dat. Dále je zde využito kvalitativní i kvantitativní metody k zisku primárních dat. Konkrétně se jedná o dva polostrukturované rozhovory a kvantitativní průzkum. Výsledky: Výsledky práce vypovídají o tom, že dotazovaní respondenti a především zástupci generace Y převážně nemají ke klubu vztah. Zároveň je zjištěna nejasná vize klubu a nehomogenní působení směrem k divákům a fanouškům. Problém nejasné koncepce je současně zjištěn i v případě fanklubu FK Dukla Praha. Vedení klubu je doporučeno zvolit jednoznačnou vizi a nové hlavní heslo, které by nebylo vnímáno jako odkaz na historii. Z hesla i nové jednotné vize by pak mělo být patrné, že je FK Dukla Praha vhodným prostředím pro rodiny s dětmi a mladé lidi, čímž by jasně definovala svou pozici mezi silnou fotbalovou konkurencí a potenciálně mohla...
Motivace diváků ke sledování beauty videí na You Tube
Jiroušková, Dominika ; Křížková, Alena (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na téma motivace diváků pro sledování beauty videí na YouTube. Cílem je objasnit, z jakého důvodu sledují diváci amatérská videa, která komunikují témata spojená s fyzickým vzhledem člověka. Za předpokladu publika jakožto aktivního činitele mediální komunikace vychází práce z teorie užití a uspokojení a předpokládá, že diváci sledováním beauty videí vědomě uspokojují své individuální potřeby. Na základě analýzy jedenácti rozhovorů s pravidelnými diváky zmíněných videí práce odhaluje pět kategorií motivací. Beauty videa pro své diváky představují zdroj informací, zdroj zábavy, platformu pro komunikaci s jedinci, s nimiž je pojí společné téma zájmu, a také možnost sebevzdělávání. To jsou motivace, které však nejsou specifické právě pro typ média, kterým jsou amatérské audiovizuální nahrávky, a mohou motivovat jak publikum beauty videí, tak diváky pořadů produkovaných profesionály. Klíčovou motivací ke sledování beauty videí na YouTube je zájem o videoblogerku. Díky tomu, že autorky videí svým divákům zpřístupňují určité části svého soukromí, ukazují své nedokonalosti a jednají se svými diváky na rovinu, podporují svou důvěryhodnost a navozují iluzi blízkého vztahu mezi sebou a svým publikem. Diváci tak mají možnost vytvořit si k videoblogerkám silné vazby.
Subkultura hooligans u fotbalového klubu Bohemians Praha 1905
Ďurica, Martin ; Janeček, Petr (vedoucí práce) ; Šima, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na jednání a chování fanoušků a chuligánů na fotbalových stadionech. Bakalářská práce je rozdělena na celkem tři části. V úvodní části budou představeny základní pojmy, jako jsou hooligans nebo ultras. Další část je zaměřena na historii fotbalového chuligánství v České republice a zároveň popisuje aktivity spojené s touto scénou, zejména pak střet neboli "třetí poločas". Závěrečná část bakalářské práce je věnována subkultuře hooligans ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. V této části je po vlastním terénním výzkumu přiblížena fanouškovská a chuligánská situace u tohoto tradičního pražského fotbalového klubu a také je zde popsána historie fotbalového klubu Bohemians Praha 1905. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.