Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 588 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Kaňa, Vojtěch ; Svobodová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.
Návrh zlepšení marketingového mixu v oblasti elektronických zabezpečovacích systémů
Marková, Adéla ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor jednotlivých součástí marketingového mixu firmy Marek elektronické zabezpečovací systémy. Práce je rozložena do tří hlavních částí. V první části je uvedena teorie související s touto problematikou. V analytické části je rozebrána společnost, a to hlavně její současný stav a vyhodnocení. Poslední část se věnuje vlastním návrhům, které by měly vést ke zlepšení některých elementů marketingového mixu.
Optimalizace provozu indukční pece ve slévárně Vsetín
Trachta, Jiří ; Nowak, Stanislav (oponent) ; Lázničková, Ilona (vedoucí práce)
Cílem této práce je optimalizace provozu indukční pece ve slévárně společnosti PROMET FOUNDRY a.s. V této slévárně jsou instalovány dvě indukční tavící pece o shodné konstrukci, které mohou pracovat buď v režimu tavení, či v udržovacím režimu. V režimu tavení pak může pracovat nejvýše jedna pec. Pece jsou zapojeny jako jednofázové a způsobují značnou nesymetrii v distribuční soustavě. V oblasti slévárny je malá distribuční síť provozovaná společností Zásobování teplem Vsetín a.s. Odběr slévárny je natolik dominantní, že si v roce 2009 nechala společnost Zásobování teplem Vsetín provést od Laboratoře diagnostiky výkonů, jež je součástí katedry elektrotechniky Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava, měření s názvem Prošetření příčin zvýšeného odběru jalové elektřiny při přechodu z dodávky na odběr elektřiny. Výsledkem tohoto elaborátu je zjištění, že se v distribuční síti v oblasti Jiráskova ve Vsetíně vyskytují zvýšené hodnoty jalového výkonu způsobené nesymetrickým zatížením. Dalším závěrem je to, že je nutné vyhledat zákazníka způsobujícího nesymetrii a nařídit mu relevantní opatření. Posledním krokem je zjištění, zda lze takovéto zařízení účinně symetrizovat. Následně bylo prokázáno, že původcem tohoto nesymetrického zatížení je právě slévárna Promet foundry a bylo by vhodné symetrizovat její odběr. Proto slévárna Promet Foundry oslovila firmu Autel a.s. se zadáním na odstranění příčin této nesymetrie způsobené provozem současných pecí s minimálními náklady a co nejmenším dopadem jak na provoz, tak i na provozně stavební zásahy v areálu firmy. Tato práce se tedy bude zabývat několika tématy, jejichž výsledkem bude představení použité ohřívací technologie, představení společnosti a provozu fungujícího zařízení a následné návrhy možného odstranění nesymetrie potažmo snížení hodnoty jalového výkonu, který je odebírán ze sítě. V práci bude popsáno několik způsobů, které se používají v průmyslu na symetrizaci odběrů. Následně bude provedena volba vhodného symetrizačního zařízení a výpočet jeho parametrů.
Marketingový mix společnosti Cukrárna Romance
Vašek, Dominik ; Raždicová, Kateřina (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Cukrárna Romance. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům marketingového mixu a jeho jednotlivým koncepcím. Praktická část obsahuje zhodnocení marketingového mixu společnosti Cukrárna Romance a v závěru jsou navržena opatření pro jeho zlepšení. Opatření by měla vést k zvýšení informovanosti o společnosti, její návštěvnosti, zisku a postavení na trhu.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Sombergová, Markéta ; Jelínek, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku spojenou s návrhem komunikačního mixu pro Fitness centrum Kameňák. Obsahuje zhodnocení současného stavu komunikačního mixu společnosti a odhalení problémů, se kterými se společnost v této oblasti potýká. Následují návrhy pro zlepšení tohoto stavu. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu současné situace ve firmě a náplní třetí části je návrh takového komunikačního mixu, který firmě umožní lepší prezentaci svých služeb a přivede více zákazníků.
NNTP server jako služba pro systémy založené na technologii Windows-NT
Loupanec, Josef ; Ráb, Jaroslav (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou požadavků, návrhem a implementací internetového diskusního serveru. Přesněji řečeno, jedná se o server spravující diskusní skupiny s příspěvky a zajišťující jejich dostupnost prostřednictvím protokolu NNTP a  HTTP.  Server podporuje autentizaci uživatele a disponuje volitelným proxy módem, kdy jsou všechny NNTP požadavky přeposílány na vzdálený NNTP diskusní server. Součástí programu je též mechanismus zajišťující stahování příspěvků ze vzdálených NNTP serverů a tím pádem plnící distribuční funkci.  Aplikace je určena pro operační systémy MS Windows počínaje verzí NT a vyšší. Program poběží jako služba NT  a je konfigurovatelný prostřednictvím grafického uživatelského rozhranní. V dokumentu jsou také obsaženy teoretické informace nutné pro praktické zvládnutí výše uvedených kroků.
Marketingový mix podniku
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.
Podnikatelský záměr - vývoj softwaru
Machová, Dominika ; Součková, Markéta (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Závěrečná práce pojednává o vytvoření webové aplikace pro firmy, které disponují více pobočkami za účelem zjednodušení systému skladování a distribuce zásob. Bakalářská práce obsahuje popis plánování a realizace projektu, ale také předvídatelné příjmy a výdaje spojené s vytvořením softwaru. Nedílnou součástí je i využití dostupných analýz k identifikaci aspektů, které mohou mít vliv na současný či budoucí průběh projektu.
Návrh změn marketingového mixu konkrétního pekařství a cukrářství
Ryšavá, Klára ; Faltus, Robert (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozbor marketingového mixu společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. V teoretické části jsou uvedeny definice základním marketingových pojmů souvisejících s touto problematikou. V analytické části je uveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí a analýza současného stavu společnosti. Poslední část je věnována vlastním návrhům na zlepšení některých prvků marketingového mixu.
Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames a.s.
Lelek, Jakub ; Mandík, Igor (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames, a.s. se zaměřuje na návrhy vedoucí k zvýšení konkurenceschopnosti a celkovému rozvoji firmy. Cílem mé práce je posoudit současný stav společnosti za pomoci teoretických znalostí čerpaných v z odborné literatury. Navrhnout řešení směřující k rozvoji konkurenceschopnosti a následně vyhodnotit přínosy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 588 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.