Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,231 záznamů.  začátekpředchozí858 - 867dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Формирования и развитие организационной культуры предприятия на примере ОАО «Сбербанк России»
Esaul, Yaroslav ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Vladimirova, Svetlana (oponent)
Předmětem bakalářské práce je studium a rozvoj organizační kultury OJSC "Sberbank Ruska". Cílem této práce je, aby zvážila, analyzuje informace, organizační chování, řízení a dalších faktorů, které jsou odvozeny od vztahu zaměstnanců, principy, cíle, cíle, systém řízení, esence organizačního chování na příkladu společnosti JSC "Sberbank Ruska". Sberbank Ruska byl založen v zádech v roce 1841 Nicholas já, to funguje dodnes považován za jeden z největších a nejúspěšnějších bank v Ruské federaci. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretické aspekty organizační kultury a jejích úrovních, prvky a důležitosti. Druhá kapitola nese charakteristický analýzu médií a výzkumu organizační kultury na příkladu Sberbank. A v poslední kapitole obsahuje studie organizační kultury, opatření k jeho zlepšení a hodnocení očekávané účinnosti.
Titul EHMK a jeho vliv na rozvoj cestovního ruchu v Plzeňském kraji
Machová, Lucie ; Heřmanová, Eva (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá projektem Evropské hlavní město kultury (EHMK) a mírou vlivu na rozvoj cestovního ruchu města Plzně a Plzeňského kraje. První kapitola se obecněji zabývá projektem EHMK. Druhá kapitola se věnuje podrobněji přihlášce města Plzeň do projektu EHMK, programem roku 2015, dobrovolnictvím v rámci EHMK a mobilní aplikací vyvinutou speciálně pro Plzeň EHMK 2015. Třetí kapitola zkoumá koncepci cestovního ruchu města Plzně a Plzeňského kraje, a hodnotí míru úspěšnosti a návštěvnost města Plzně a Plzeňského kraje, a změny v počtu návštěvníků v letech 2012-2015. Poslední kapitola je věnována vlastnímu zhodnocení částí projektu a programu roku 2015. Ze získaných výsledků jsou vyvozeny závěry a nastíněn budoucí možný vývoj kultury a rozvoj cestovního ruchu.
Globalising processes in Slovak republic and their impact on the human psyche
Žinčáková, Daniela ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Nízka, Mária (oponent)
Tato práce se zaobírá tématem globalizace a změn, které ve světě způsobuje. Popisuje průběh a vývoj globalizačních procesů v jednotlivých oblastech působení, jejich přínos a omezení. V práci je popsaný vliv těchto procesů na jedince ve společnosti prostřednictvím kultury, etnika a náboženství. Následně se práce zaměřuje konkrétně na Slovenskou republiku, její integraci v rámci mezinárodních organizací a popisuje vývoj slovenské společnosti. Cílem práce je zjištění konkrétních dopadů globalizace na Slovenskou republiku a jednotlivých oblastí života její společnosti. Pro dosáhnutí tohoto cíle je použita výzkumná metoda dotazníkového šetření, na základě kterého jsou následně vyvozené závěry této práce.
Analýza financování kultury a volnočasových aktivit ve Svazku obcí mikroregionu Třemšín se zaměřením na město Rožmitál pod Třemšínem
Šámalová, Tereza ; Malcová, Zuzana (vedoucí práce) ; Lindner, Milan (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice financování kulturních památek, institucí a kulturních aktivit, včetně aktivit volnočasových ve Svazku obcí mikroregionu Třemšín se zvláštním zaměřením na město Rožmitál pod Třemšínem. Jsou zde analyzovány zdroje financování a budoucí možnosti rozvoje této oblasti. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části jsou definovány základní pojmy spojené s kulturou a jejím financováním. V návaznosti na to je nastíněna struktura financování tematických programů pro oblast kultury a volnočasových aktivit. Na základě analýzy regionu z kulturního hlediska jsou v části praktické navrhnuta konkrétní doporučení, jakým směrem by měla místní samospráva i další lokální aktéři postupovat, aby bylo dosaženo efektivnějšího rozvoje regionu. Na závěr práce je uveden možný návrh konkrétního projektu, kterým by byla podpořena kulturní a volnočasová atraktivita města Rožmitálu pod Třemšínem.
Interkulturní komunikace v podnikání
Nguyen, Hoai Thuong ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Quang Tuan, Tran (oponent)
Bakalářská práce Interkulturní komunikace v podnikání pojednává o vzájemné interakci Čechů a Vietnamců na území České republiky. Jejím clem je identifikovat překážky ve vzájemné interakci Čechů a Vietnamců, zdali existuje mezi nimi komunikační bariéra v důsledku kulturní odlišnosti a pokud ano, identifikovat je a navrhnout možná řešení k odbourání problémů. Teoretická část je zaměřena na komunikaci, kulturu a porovnání těchto vybraných zemí pomocí Hofstedeho 6D modelu. Stěžejní části je dotazníkové šetření, které je zaměřeno na to, jak se navzájem uvedené kultury vnímají. Ze zjištěných závěrů jsou navrhnuta vhodná doporučení zlepšení interakce mezi zkoumanými etniky.
Postoje a hodnoty v různých kulturních prostředích
Petrovová, Nina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
V teoretické části práce jsou definovány a objasněny základní pojmy týkající se problematiky kultury a kulturních rozdílů a jsou zde představeny přístupy k jejich měření. Klíčovou metodou pro měření kulturních rozdílů je v této práci Hofstedeho 5 dimenzionální model, který je základem k dalšímu zpracování sekundárních dat ze studie Mindreader. Cílem práce je analyzovat, jaký má kultura vliv na obavy lidí a či nezávisle na to mají na tyto obavy vliv i technologie. Státy zapojené do analýzy jsou v jednotlivých dimenzích rozdělené do 4 skupin podle dosáhnutých indexů. Pro každou z dimenzí jsou sestavené hypotézy, které jsou statisticky testované Pearsonovým testem nezávislosti. Stejným statistickým postupem jsou potom zkoumány i vybrané technologie a jejich vliv na obavy.
Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism
Horáčková, Anna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se věnuje obrazu české kultury ve vybraných českých periodikách, a to na základě domácích kampaní české centrály cestovního ruchu CzechTourism. V teoretické části práce je definována oblast destinačního managementu, marketingu, médií a činnosti agentury. Kvantitativní obsahová analýza a kvalitativní analýza monitorují, jak jsou výstupy agentury prezentovány veřejnosti prostřednictvím médií. Zjištění, která výzkum přinesl, potvrdila nebo vyvrátila stanovené hypotézy. Jiná výzkumná metoda pak hlouběji zjišťovala způsob informování o českých kulturních hodnotách. Komplexní pohled na problematiku byl završen formulováním seznamu doporučení a návrhů, pomocí nichž by mohl být, doposud nedostatečný a částečně zkreslený, mediální obraz kampaní a aktivit rozšířen a zlepšen.
Česko-tchajwanské kulturní standardy v obchodním styku a studijním prostředí
Lasáková, Laura ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Cílem této práce bylo zkoumat Česko-tchajwanské kulturní standardy v obchodním styku a studijním prostředí z pohledu českých studentů a obchodníků. V první kapitole jsou rozebrána teoretická východiska kulturních standardů včetně vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Druhá část práce se zabývá vývojem Tchaj-wanu se zaměřením na významné historické milníky. Dále je zde rozebráno hospodářství, demografie, politický a sociální systém, náboženství, vzdělávací systém Tchaj-wanu a česko-tchajwanské vztahy. Následuje výzkum kulturních standardů pomocí metody tzv. kritických incidentů uskutečňovaný na základě hloubkových rozhovorů. Závěrem práce jsou uvedena doporučení pro české studenty vyjíždějící na studijní pobyt na Tchaj-wan a české obchodníky začínající s Tchajwanci obchodně spolupracovat.
Italian cultural standards from Czech and Slovak perspective and their comparison
Zacharová, Barbora ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kubinová, Katarína (oponent)
Cílem této práce je identifikovat a blíže zhodnotit italské kulturní standardy a to konkrétně z pohledu Čechů a Slováků, kteří se dostali do bližšího a dlouhodobějšího kontaktu s italskou kulturou. Identifikace těchto standardů probíhala na základě hloubkových osobních rozhovorů a opírala se o obecnou část této práce. Ta se zabývá pojmy jako kultura, interkulturní komunikace, kulturní šok, kulturní dimenze a standardy. V praktické části se tato práce věnuje jak samotnému výzkumu a jeho vyhodnocení, tak i analýze Itálie jako takové, její historii, kultuře, ekonomice či demografii. Tato práce má také sloužit všem, kteří jsou v bližším osobním nebo pracovním styku s touto kulturou.
Komparace česko-amerických a americko-českých kulturních standardů ve studijním prostředí
Strouhalová, Markéta ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent)
V současnosti se stávají zahraniční výměnné pobyty mezi studenty stále populárnějšími. Díky velmi kvalitnímu vzdělání jsou Spojené státy žádanou destinací, Česká republika zase Američany láká svou atraktivní polohou v srdci Evropy a bohatou historií. Kulturní hodnoty v americké společnosti jsou ale v mnohých ohledech značně odlišné od těch v českém prostředí. Při studijním výjezdu do cizí země tak často dochází ke kulturnímu šoku. Porozumění kulturním rozdílům je tedy nezbytným základem pro úspěšnou vzájemnou interakci s místními jedinci. Hlavním tématem této diplomové práce je koncept kulturních standardů Alexandra Thomase, aplikovaný na vysokoškolské studijní prostředí v České republice a v USA. Cílem bylo identifikovat jak česko-americké kulturní standardy ve studijním prostředí z pohledu českých vysokoškoláků, kteří v USA absolvovali alespoň jeden semestr, tak americko-české z perspektivy studentů z USA. Zjištěné standardy byly poté porovnány s teoretickými východisky kulturních dimenzí Fonse Trompenaarse a Geerta Hofstedeho. Na závěr jsou uvedena doporučení pro studenty obou národností, která by jim měla pomoci se na příjezd do cizího studijního prostředí připravit a eliminovat případný kulturní šok.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,231 záznamů.   začátekpředchozí858 - 867dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.