Název: Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism
Překlad názvu: The media image of tourism culture influenced by the domestic campaigns of the CzechTourism agency
Autoři: Horáčková, Anna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CzechTourism; kampaň; kultura; mediální analýza; turismus; campaign; culture; CzechTourism agency; media analysis; tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50761

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205401


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet