Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového výzkumu včetně jejich praktické aplikace v konkrétním podniku a prezentuje výsledky analýzy získaných dat. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Uplatnění personálního marketingu v obchodní společnosti
Škorpilová, Andrea ; MBA, Alena Kozáková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním personálního marketingu ve společnosti. Teoretická část práce se zaobírá poznatky z oblasti týkající se uplatnění marketingu v oblasti HR. V druhé, praktické části práce jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti, které by měly napomoci ke zjištění problémových oblastí personálního marketingu v podniku. Analytická část je obohacena o názory zaměstnanců. Cílem této práce je zhodnocení současné situace personálního marketingu společnosti tak, aby došlo ke zlepšení personálního marketingu společnosti a ke zlepšení oblastí zjištěných jako problémové.
Návrh projektu marketingového řešení pro malé a střední podniky
Takács, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje a systematizuje celý proces tvorby marketingové strategie. Pomocí konkrétních ukázek projektů také dochází k vytvoření diagramu, který graficky znázorňuje průběh marketingové strategie a dává prostor k vlastnímu rozhodování. Cílem práce je zjednodušit a zefektivnit zavedení marketingové strategie do drobných, malých a středních podniků. V bakalářské práci také nalezneme konkrétní ukázky zpracování marketingových strategií pro odlišné klienty a projekty včetně vizuálních materiálů a navrhovaných řešení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Váňová, Kateřina ; Macurová, Jana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového výzkumu včetně jejich praktické aplikace v konkrétním podniku a prezentuje výsledky analýzy získaných dat. Současně předkládá návrhy na zlepšení stávajícího stavu.
Image mezinárodní firmy
Novotná, Eva ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Obsahem diplomové práce je zmapování aktuálních nástrojů budování pozitivního image firmy IBM směrem k vysokoškolským studentům a následný vlastní výzkum, kterým bylo zjišťováno, jak firma na tuto skupinu působí, zda jsou její aktivity efektivní. Teoretická část analyzuje oblast University Relations jako součást PR firem a související firemní image. V další části je popsána firma IBM, zejména oblasti jejího působení, které s tématem práce souvisejí. Vlastním výzkumem bylo následně zjišťováno, jak IBM působí na vysokoškolské studenty, zda studenti znají možnosti vlastního uplatnění v IBM již při studiích a jaké mají s firmou zkušenosti. Na základě výsledků výzkumu byla vytvořena doporučení pro firmu. Práce byla zpracovávána zejména pro zaměstnance oddělení komunikací a marketingu IBM, aby jim naznačila možnosti dalšího zlepšení image firmy na českých univerzitách. Taktéž může být přínosná pro studenty, může jim pomoci rozšířit si povědomí o možnostech spolupráce s prestižní firmou již při studiu.
Dimenze výtvarného umění ve školní výuce náboženství
BLAŽEK IŇOVÁ, Veronika
Tato práce se zabývá hledáním možností spojení výtvarného umění se světem náboženství, které objevuje v jejich společné řeči symbolů a obrazných vyjádření. Tyto skutečnosti mohou být následně umístěny do náboženské výchovy. Základnímu teoretickému vymezení těchto oborů se věnuje první kapitola, která zároveň naznačuje principy, které určují směr dalšího postupu. Druhá kapitola představuje reflexi mezioborové spolupráce společenských věd, které jevy náboženství a umění hodnotí ze svých rozdílných oborových hledisek. Jedná se zejména o tyto oblasti: antropologie, sociologie, psychologie a teologie. Otázce zkušenosti s uměním a náboženské zkušenosti, a jejich vzájemným souvislostem se věnuje třetí kapitola. Ve čtvrté kapitole se tato práce věnuje otázce symbolu, jeho možnému užití v náboženství a v umění, a rozvíjí také pojednání o znaku ve výtvarném umění a o metafoře v biblických textech. Tento celek uzavírá zhodnocení jednotlivých metod, které mohou být uplatněny při práci s obrazem v náboženské výuce. Jsou to: didaktika korelace, didaktika symbolu, didaktika biblického textu a obrazu či interpretace symbolu, které jsou doplněny o nový pohled programu ?Filosofie pro děti?. Tyto uvedené didaktické a metodické teorie jsou uplatněny v modelovém návrhu pro možnou aplikaci ve výuce náboženství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.