Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autosalon v Jihlavě
Mátlová, Michaela ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout dvě varianty ocelové konstrukce objektu autosalónu. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 35 x 50 metrů. Objekt dosahuje výšky 8,8 m nad okolní terén. Objekt tvoří dvě části. Výstavní část autosalónu bude částečně prosklená a její součástí jsou i kancelářské prostory. Druhou část tvoří přiléhající autodílna. Varianty se liší konstrukcí zastřešení výstavní části autosalónu. Součástí práce jsou dva statické návrhy nosné ocelové konstrukce autosalónu. Vítězná varianta rámové konstrukce obsahuje řešení vybraných detailů a vypracování výkresové dokumentace.
Autosalon
Smrčka, Václav ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce autosalonu. Autosalon se nachází v Brně. Konstrukce je tvořena z trubek a válcovaných profilů. Šířka objektu je 36,5m, délka 42m a výška v nejvyšším bodě 13,2m. Objekt se skládá ze tří částí. Výstavního prostoru, kanceláří a dílny. Šířka výstavního prostoru je 20m, kanceláří 8,5m a dílny 8m. Výstavní prostor je tvořen obloukovým příhradovým vazníkem. Vzdálenost příčných vazeb je 6m. Statický výpočet je proveden pomocí progrmu Scia Engineer 2017 a ručního výpočtu.
Nosná ocelová konstrukce autosalonu
Buchta, Vojtěch ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Zadáním práce bylo vypracování návrhu a posudků nosné konstrukce autosalonu. Objekt se nachází v katastru města Hradec Králové. Půdorysná plocha má rozměry 30 x 15 m, výška objektu 7 m v nejvyšším místě. Střecha je pultová, tvořená dvěma částmi o shodném sklonu 3,81°. Materiál všech konstrukčních částí je ocel S235. Statické výpočty jsou realizovány dle platných norem. Konstrukce je tvořena nosnými sloupy vetknutými do základů, vazníky jsou navrženy příhradové z dutých průřezů, kloubově připojeny ke sloupům. Vaznice jsou kloubově připojeny k hornímu pasu vazníku, přičemž spodní i horní hrany lícují. Podporují střešní plášť tvořený panely Kingspan tl. 160 mm. Stěnový plášť technické části objektu je tvořen taktéž systémovými panely firmy Kingspan. Opláštění prodejního prostoru je tvořeno skleněnými panely firmy Reynaers.
Návrh nosné ocelové konstrukce autosalonu
Hubáček, Ondřej ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Melcher, Jindřich (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh nosné ocelové konstrukce jednolodního halového objektu autosalonu určeného pro parkování/výstavu automobilů ve městě Brně. Půdorysné rozměry objektu jsou 20 x 36 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořena rovinnou příčnou vazbou. Příčná vazba je tvořena příhradovými vazníky, propojenými vaznicemi. Vazníky jsou na obou stranách konstrukce kloubově uloženy na vetknutých sloupech. Hlavní nosník je tvořen z příhradových prvků s konstrukční výškou 1,35 m uprostřed rozpětí. Vzdálenost příčných vazeb je 6 m. Prostorová tuhost je zajištěna systémem podélných příčných ztužidel. Pruty ocelového vazníku jsou tvořeny z válcovaných profilů sloupy jsou z profilů HEB a vaznice jsou navrženy z válcovaných profilů I. Návrh je proveden podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel S 235 (běžná ocel).
Autosalon
Václavík, Marek ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se týká novostavby samostatně stojícího autosalonu s jedním podzemním a dvěmi nadzemními podlažími. Objekt je rozdělen na 2 části, kdy hlavní část tvoří v prvním nadzemním podlaží ukázková místnost (showroom) pro maximální počet 13 vozidel, kanceláře a zázemí pracovníků salonu. Ve druhém nadzemním podlaží je umístěno finanční oddělení servisu a ukázková plocha. V podzemním podlaží této části budovy jsou hromadné garáže pro 16 vozidel a sklady autodoplňků. Druhá část novostavby je pouze nadzemní. Je tvořena vlastním autoservisem pro 5 vozidel, skladem pneumatik, technickou místností, automyčkou a sklady náhradních dílů pro automobily. Nosná konstrukce ploché střechy je tvořena z předpjatých vazníků s křížem vyztuženou železobetonovou deskou se zateplením. Obvodové konstrukce tvoří provětrávaná zateplená fasáda, nosnou část tvoří železobeton. V showroomu tvoří většinu obvodové konstrukce prosklená fasáda. Povrchovou úpravu podlah v kancelářských provozech a showroomu tvoří keramická dlažba. V servise a garážích litá podlaha odolná vůči ropným látkám.
Ocelová konstrukce autosalonu
Sztulová, Petra ; Štrba, Michal (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh a posouzení ocelové konstrukce autosalonu. Objekt je jednopodlažní, obdélníkového půdorysu o rozměrech 15 x 30 m a výšky 7 m. Konstrukce je tvořena střešním pláštěm, vaznicemi, vazníky, sloupy a obvodovým pláštěm ze skla.
Autosalon v Olomouci
Mudrák, Štěpán ; Barnat, Jan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a statický posudek dřevěné nosné konstrukce autosalonu v lokalitě Olomouc. Půdorysné rozměry objektu jsou 16 x 37 m, střecha je navržena ve sklonu 5° jako pultová s převislým koncem, který vystupuje o 6 m přes čelní stěnu. Půdorysné rozměry střechy jsou tedy 22 x 37 m. Objekt je navržen jako dvojpodlažní s dvěmi úrovněmi 2NP. Maximální výška konstrukce je cca 9,0 m. Řešení je založeno na studii dvou posuzovaných variant materiálového řešení, jedna ze dřeva, druhá z oceli. Z variant byla vybrána vhodnější a pro tu byly zpracovány výkresy, statický výpočet a technická zpráva. Hlavní nosný systém tvoří příčná vazba s jedním rámovým rohem v osové vzdálenosti 6 m. Hlavním nosným materiálem je lepené lamelové dřevo doplněné prvky z rostlého dřeva a oceli. Střešní plášť je podporován příčnými vaznicemi bočně uloženými na vazníku. Nosným prvkem stropů jsou prvky systému Novatop Element Prostorovou tuhost zajišťují ocelová ztužidla. Statická analýza byla řešena metodou konečných prvků za pomoci software Scia Engineer 21, kde bylo provedeno i posouzení prvků na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Posudky přípojů byly vypracovány ručně a s podporou software Idea Statica a Hilti Engineering Suite.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Šešulková, Jana ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout novostavbu autocentra skupiny Volswagen. Projekt vychází z architektonické studie, která byla zpracována v rámci předmětu AG033 Ateliér architektonické tvorby na téma Autocentrum VW Group Mikulov v 2. ročníku bakalářského studia. Řešený pozemek se nachází v Mikulově, okres Břeclav, v katastrálním území Mikulov na Moravě. Umístěn je v průmyslové části města, okolní zástavba je tvořena průmyslovými objekty, a to zejména skladovacího a výrobního charakteru. Dále se také v blízkosti nachází výkup a sklad kovošrotu. Parcela je v současné době evidována jako plocha určená k zástavbě výrobou. Pozemek se nachází na rovinném terénu. Navržený objekt reaguje na požadované funkce. Je orientovaný kolmo na ulici Jiráskovu, hlavní vstupy jsou orientovány k hlavní ulici směrem k zastavěné části města. Objekt je umístěn podélně na pozemku a odpovídá jeho tvaru. Je tvořen třemi hmotami, které jsou vzájemně spojeny. Jednotlivé hmoty mají vlastní funkci. První hmota je přizpůsobena a určena zejména pro prodejní účely a účely autosalonu. Jedná se o nejvíce dominantní budovu. Na ni navazuje výrazně menší a částečné skrytá skladovací část, jejíž součástí je i zázemí pro zaměstnance a hygienické smyčky. V poslední, zadní části se nachází servis. Jedná se o druhou dominantní část, zvýrazněnou osvětlenou fasádou z tahokovu. Hlavním materiálem objektu je beton, který je v souladu s industriálním charakterem objektu a okolím. Fasáda je řešena pomocí cementovláknitých desek Cetris, které připomínají strukturu betonu bílé barvy. V servisní části je fasáda řešena prolamovanou fasádou z tahokovu pod níž se nachází hladká vápenocementová omítka bílé barvy. Betonové konstrukce se propisují i do interiéru, a to zejména přiznanými nosnými prvky v jednotlivých částech. Objekt má za úkol sloužit k prodeji a záručním i pozáručním opravám a servisu automobilů značek ŠKODA, SEAT, VW a AUDI. Účelem projektu je zvýšit kvalitu a zpřístupnit možnost této služb
Autosalon
Kováčová, Zuzana ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Predmetom bakalárskej práce je statické a konštrukčné riešenie oceľovej konštrukcie autosalónu v Trnave. Ide o dvojloďnú konštrukciu s pultovou strechou. Ako prvé bolo spočítané zaťaženie a následne určené konštrukčné riešenie. Pre stanovenie vnútorných síl, napätí a deformácii bol použitý software Dlubal RFEM. Hlavné nosné prvky boli nadimenzované a posúdené, vrátane stužidiel, kotvenia a vybraných spojov. Bol zhotovený statický výpočet, výkresová dokumentácia a technická správa.
Montovaná konstrukce autosalonu
Wolf, Jiří ; Švaříčková, Ivana (oponent) ; Zlámal, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh nosné montované konstrukce budovy, která bude sloužit jako administrativní budova a předváděcí plocha (showroom) pro automobilku. Dále budou dimenzovány a posouzeny některé hlavní nosné dílce této konstrukce. Pro tyto dílce potom budou provedeny podrobné výkresy výztuže a tvarů. Analýza vnitřních sil byla provedena v programu Dlubal RFEM 5.07. Byl vytvořen prutový 3D model a pro lepší kontrolu a srovnání byly některé rámy vymodelovány jako 2D prutový model.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.